K- glava , audi 80 cc 1.8 1986

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Corolla XL
    CBC Početnik
    • 10.02.2012
    • 6
    • Novi Sad

    K- glava , audi 80 cc 1.8 1986

    Automobil je u odlicnom stanju,sve je na njemu orginalno i ocuvano.Radi na benzin,nema plin.Lepo pali,prima gas,Problem je u tome sto posle cca 30 min.rada pada broj obtaja hoce da se ugasi.Posle minut se upali ,vozi neko vreme i opet isto.
    Ima K-glavu.
    Pitanja>
    1.mozeli K-glava da se popravlja,sta je tu razumno resenje?
    2.da li bi se problem resio ugradnjom plina?
    3.da li neko ima kontakt sa serviserom u N.Sadu ili okolini koji sa tim ima iskustva i moze da resi?
  • comi 1342
    Moderator
    • 28.09.2005
    • 1126
    • NS
    • Giulietta ,PUG 106,

    #2
    Odg: K- glava , audi 80 cc 1.8 1986

    Negdje ranije je neko postavio (nedovrsenu) pricu o ovom sistemu. Kako sam dosao do kompletnog uputstva na kome se moramo zahvaliti izvesnom "SHAQ"-u. Covjek je ulozio ogroman trud da bi do najsitnijih detalja opisao nacin funkcionisanja ovog sistema, njegovog odrzavanja kao i moguce kvarove i njihovu popravku.

    Skini taj dokument pa prouči...
    "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
    "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

    Comment

    • Franjo
      Banovan
      • 14.08.2009
      • 2831
      • Inđija - Beograd
      • Renault megan II res

      #3
      Odg: K- glava , audi 80 cc 1.8 1986

      Originally posted by Corolla XL View Post
      Automobil je u odlicnom stanju,sve je na njemu orginalno i ocuvano.Radi na benzin,nema plin.Lepo pali,prima gas,Problem je u tome sto posle cca 30 min.rada pada broj obtaja hoce da se ugasi.Posle minut se upali ,vozi neko vreme i opet isto.
      Ima K-glavu.
      Pitanja>
      1.mozeli K-glava da se popravlja,sta je tu razumno resenje?
      2.da li bi se problem resio ugradnjom plina?
      3.da li neko ima kontakt sa serviserom u N.Sadu ili okolini koji sa tim ima iskustva i moze da resi?
      Nemoj, da te zbuni onaj link i CIA upozorenje, ako si otvorio prvi post iz arhive! Prave odgovore, naći ćeš u Chubsovom prilogu označenom kao sličice, ustvari, kompletan PDF dokument. Veoma studiozan, ali jasan. Kao da čitaš servisno uputstvo, tipa: za početnike i one naprednije.

      Problem, ne bi rešio ugradnjom plina, jer prvo, moraš srediti benzinski motor. S obzirom na opisano stanje, rekao bih, da je potrebna dobra dijagnostika, jer se radi o nekoj sitnici! Moguće neka sonda. Uglavnom, nešto u vezi sa ECU.

      A servisera, kojih u NS imaš na svakom koraku, nadam se, da će ti preporučiti neko od novosadista. Vrlo brzo!

      Comment

      • Corolla XL
        CBC Početnik
        • 10.02.2012
        • 6
        • Novi Sad

        #4
        Odg: K- glava , audi 80 cc 1.8 1986

        Neznam nikog u Novom Sadu ili okolini ko ima iskustva sa K-glavom?

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          Odg: K- glava , audi 80 cc 1.8 1986

          Da li uopste ima ECU ovaj auto ? ne bih rekao s obzirom na godiste.

          Opisano ponasanje moze da uputi u smeru provere TTS tj termo time switch (ne znam kako se kod nas u zargonu to zove) i njegovu pratecu elektro diznu.

          K jet je vrlo jednostavan sistem ali zahteva tehnicku dokumentaciju za dati motor/vozilo da bi se merenjem moglo utvrditi postojece stanje u odnosu na fabricki ispravan sistem u smislu poredjenja izmerenih vrednosti i korekcije istih.

          Potreban je specificni pribor/alat za K Jet sisteme za adaptaciju opstih mernih uredjaja na konkretni motor.

          Postoji sajt kjet .org gde je manje vise univerzalno objasnjeno kroz tipske primere ponasanja K sistema, kao i ovde navedeni pdf sa objasnjenjima.

          Problem sa K Jet je sto je to mehanicko ubrizgavanje a to znaci da kada se mehanicki pohabaju odredjeni delovi preko odredjene dopustene granice potrebna je njihova reparacija/ zamena.

          Nabavka novih delova je dosta otezana a pogotovu kod nas. Polovni delovi nepoznatog statusa nose rizik da su neispravni/ pohabani.

          Ja bih krenuo od diijagnostike jednog po jednog sklopa, za pocetak TTS podsistema ubrizgavanja koji je nadlezan za hladno startovanje motora.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Franjo
            Banovan
            • 14.08.2009
            • 2831
            • Inđija - Beograd
            • Renault megan II res

            #6
            Odg: K- glava , audi 80 cc 1.8 1986

            Kad sam spomenuo dijagnostiku, mislio sam na onu klasiku, koju su imali servisi, koji su se pretežno bavili mercedesima. Pre par godina, video sam kod jednog u Inđiji.

            Automobil je u odlicnom stanju,sve je na njemu orginalno i ocuvano.Radi na benzin,nema plin.Lepo pali,prima gas,Problem je u tome sto posle cca 30 min.rada pada broj obtaja hoce da se ugasi.Posle minut se upali ,vozi neko vreme i opet isto.
            Ovo me navelo, da se radi o nekom banalnom kvaru. Ipak, pošto se to dešava nakon rada od pola sata, moguće je i nešto ozbiljnije. Dobro bi došao podatak o postignutoj temperaturi u tom momentu. U smislu pregrejavanja.

            Comment

            • Corolla XL
              CBC Početnik
              • 10.02.2012
              • 6
              • Novi Sad

              #7
              Odg: K- glava , audi 80 cc 1.8 1986

              Rekao sam pola sata odprilike kao makimalno vreme,kad bolje razmislim obicno se dogodi i ranije?!Sustinski bi se moglo reci kad dostigne radnu temperaturu motor,onda se ugasi.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                Odg: K- glava , audi 80 cc 1.8 1986

                POmenuti TTS je aktivan od hladnog starta od postizanja radne temperature. Ako ostane aktivan i kada se zagreje motor onda zaliva benzinom i motor pre**** usled prebogate smese.
                Zavisno od intenziteta pre****vanja moze da se ugasi ili samo da radi nepravilno i nestabilno.

                Iskljuci zicu sa TTS injektora, 15 sekundi posla, kada nastane problem i probaj novo stanje.

                Ako ima promene u radu dalje ispituj TTS ako nema vrati zicu na injektor i trazi dalje.

                Izmeri i sam davac temperature motora posto on moze da brljavi a to onda ometa dalje.
                TTS je povezan na davac temperature motora.

                Najbolje je da nadjes uputstvo i el. shemu bas za tvoj motor, to ce i majstoru znatno da skrati vreme da pronadje poreklo problema.

                Nesto se promeni nakon tih 30tak minuta ili kada se zagreje motor, na K glavu ne bi trebalo da utice promena temperature motora.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Corolla XL
                  CBC Početnik
                  • 10.02.2012
                  • 6
                  • Novi Sad

                  #9
                  Odg: K- glava , audi 80 cc 1.8 1986

                  Zahvaljujem na savetu,moram naci el.semu?!Probacu nesto od tehnicke literature da pronadjem-kupim?.Upustvo za rukovanje,radionicku knjigu za ovaj model.Ako neko ima moze da mi ponudi?
                  Testa radi dovoljno bi bilo da nadjem gde je davac temperature na motoru i da ga iskljucim?To je isti davac koji je povezan sa pokazivacem temperature motora na istrument tabli?

                  Comment

                  Working...
                  X