opet ja, a problem je i dalje lampica za ulje, koja ostane upaljena, 1-2 sec. nakon duzeg stajanja motora. U tom periodu se malo zacuju podizaci, mozda i leteci, ali se nesto malo zacuje. Neko kaze normalno je, neko kaze nije. Filter je bez nepovratnog ventila, takav i ide po katalogu, a ono sto me zanima da li na pumpi ili negde ima neki nepovratni ventil? Sto se tice pumpe merio sam pritisak, na zagrejaom motoru na leru ima 1-1.1 bar, kako se dizu obrtaji tako raste i pritisak, koji dodje do vrednosti od 4 bara na nekih 3000 o/min, i tu malo padne, na nekih 3.5 i opet dodje na 4 onda tu malo varira, 3.8-4 bara, to zbog by-pass ventila pretpostavljam. I da dodam jos da kad auto odstoji preko noci, ulja ima malo preko max. dok neposredno posle voznje, posle nekih 20ak min. kad merim malo je ispod, pa onda ako opet stoji duze predje max. Znaci sliva si iz kanala u glavi, bloku, iz filtea, u karter. Znaci, da li postoji nepovratni ventil i gde, da li je ovo dobar pritisak, i evo i slika pumpe, sa leve strane ide davac, a sta je ovo sa desne, gornje i donje...

Comment