Lampica za ulje...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ludidzora
    CBC Senator XXL
    • 09.01.2012
    • 310
    • Banatsko Veliko Selo
    • Fiesta 200 iz mesta!

    #16
    Odg: Lampica za ulje...

    Originally posted by b_samardzic View Post
    Na svakom hidropodizacu imas nepovratni ventil. Preko noci ulje izadje iz njih.
    Kad odstoji motor a ti pre paljenja skini poklopac ventila i palcevima pritisni svaki podizac posebno. Onaj iz koga je ulje izcurelo moze da se potisne.
    Ajde pa javi za dalje
    Evo juce je skidan poklopac posto se glava dotezala, pa sam odma i oroverio ventile, nasao sam 8 komada koji mogu malo da se potisnu, neki manje neki vise, najvise oko 1mm, znam da je to preveliki zazor, ali kad sam nasao 8 prestao sam dalje da gledam, neki su bili stisnuti do kraja, I cilindar usisni i izduvni na II, i oko njih je bilo ulja dok oko ostalih ne. Ne znam da li to nesto naci. U svakom slucaju menjace se svih 16 kom. ako bude da se menja. Ili ne znam da probam sa nekim aditivom, mnogi su nahvalili Liqui Moly i njihov aditiv za hidroodizace. Sta mislite o tome? Da li je bezbedno za ostatak motora? Da li se sipa jednom, i ako se problem resi, da li se sipa opet na sledecu zamenu ulja?

    Comment

    • roske
      CBC Senator
      • 08.03.2007
      • 272
      • Lazarevac
      • Alfa Romeo 145 boxer

      #17
      Odg: Lampica za ulje...

      Druze jesi li siguran da ti podizaci ne mogu da se rasture,koliko sam video dosta mi lice na podizace koje sam raturao na vagenu

      Comment

      • ludidzora
        CBC Senator XXL
        • 09.01.2012
        • 310
        • Banatsko Veliko Selo
        • Fiesta 200 iz mesta!

        #18
        Odg: Lampica za ulje...

        Pa nisam bas sasvim siguran, probao sam. taj mali klipic se okrece, kad sam ih izpraznio svi su mogli da se stisnu prstom ka unutra, ali ni jedan nije hteo napolje sem koliko ga opruga izbaci. Hvatao sam ih kljestima i vukao ali jok, nece dalje od toga koliko ga opruga izbaci. Nisam hteo bas preterano da se silim. Sad opet da ih skidam i rasklapam, a uuu... Zato i pitam za ovaj aditiv, jel proveren za ostatak motora, da ne skodi necemu? A ako ni on ne pomogne pre cu nove staviti nego da ih razvaljujem pa opet bude isto...

        Comment

        • roske
          CBC Senator
          • 08.03.2007
          • 272
          • Lazarevac
          • Alfa Romeo 145 boxer

          #19
          Odg: Lampica za ulje...

          Sto se tice aditiva verovatno si video da su iskustva podeljena obicno ih koriste u krajnjem slucaju kad je motor na izdisaju i spreman za udaju
          To kod tebe nije slucaj a moje licno misljenje je da ti to nije potrebno i ne verujem
          da ce ti resiti problem,kazem moje misljenje poslusaj i druge pa odluci
          Aditivi za gorivo i ciscenje dizni su nesto drugo manje ,su opasni,a sto se tice
          motora rekoh ti kad se obicno koriste.
          Kada skines podizace skokni do nekog iskusnijeg majstora u kraju i da ti pokaze kako se otvaraju
          ,mislim da mogu da se otvore na udarac na ravnu povrsinu pozeljno je da bude daska da ne bi ostetio sa donje strane podizac.
          .

          Ali bice da je problem kod tebe vezan za pritiskom uljne pumpe

          Comment

          • ludidzora
            CBC Senator XXL
            • 09.01.2012
            • 310
            • Banatsko Veliko Selo
            • Fiesta 200 iz mesta!

            #20
            Odg: Lampica za ulje...

            Sto se tice pumpe kazu da je dobar pritisak. Ja stvarno ne znam kakav treba da bude, merio sam ga i rezultate napisao ovde. Al opet ako ih jednom napuni, oni vise ne bi trebalo da se isprazne (ako su ispravni), to ulje osaje "zarobljeno" u njima ili...

            Comment

            • kalimero1
              CBC Senator XXL
              • 01.11.2010
              • 318
              • zagreb
              • c5

              #21
              Odg: Lampica za ulje...

              tebi se čuju ležaji na radilici,znači skini karter i pogledaj da ti nije koji pocrvenio.ovakvi simptomi su ti kad ne valjaju glavni ležaji pa pumpa ne stigne odmah nadrukat pritisak i normalno da motor zarošta.inače šta ti je rađeno na motoru jer neki računaju da je generalka samo izmjena karika i letečih ležaja.ako se hočeš vozit još neko vrijeme to si pogledaj što prije.

              Comment

              • b_samardzic
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 1557
                • Smederevo

                #22
                Odg: Lampica za ulje...

                Nekada su se na CBC forumu upozoravali clanovo koji pisu onako sta im padne napamet.
                Savetovati coveka da rastura motor a pri tom se zna da mu hidro podizaci ispuste ulje preko noci i cuju se dok se ne napune moze samo neko ko se razume u motore ko marica. Motor moze da se cuje zbog mnogo razloga ali nemozete na osnovu svog ili necijeg iskustva generalizovati stvari i napraviti coveku trosak bez potrebe.

                Comment

                • Yugo45
                  CBC Član
                  • 16.01.2012
                  • 59
                  • Macedonia

                  #23
                  Odg: Lampica za ulje...

                  Pa i bas da se preko noci i isprazne ti hidropodizaci , ne mogu biti uzrok da lampica ulja ne ugasi odmah,nema sanse! Dali kad je motor zagrejan a recimo stajao je bar dva sata i onda kod paljenja odmah ugasi lampicu ili isto opet kasni ?Mislim dali isto lambica kasni i na hladan i na zagrejani motor?? Dali je karter plehani?
                  Last edited by Yugo45; 03.04.2012, 02:06.

                  Comment

                  • ludidzora
                    CBC Senator XXL
                    • 09.01.2012
                    • 310
                    • Banatsko Veliko Selo
                    • Fiesta 200 iz mesta!

                    #24
                    Odg: Lampica za ulje...

                    Radjeno je na motoru skoro sve. Klipovi i karike I spec., radilica, lezeci i leteci II spec, novi lezajevi, komplet glava, ravnjanje, peskarenje, sicovanje, vodjice, gumice. ostali stari podizaci i pumpa. Lampica ostaje 1-2 sek. na prvo paljelje, i posle duzeg stajanja, 1.5-2 sata i vise, s' tim sto se ne zacuje bas svaki put, ili ja ne primetim. Nekad se ne cuje ujutru a posle stajanja od 2 sata se nekad zacuje, mozda ne cujem a mozda je stvarno tako. Pritisak na zagrejanom motoru na leru 1-1.1 bar pa do nekih 3000 raste do 4 bara i nece dalje. Primer od jutros, zaverglam upali i ugasi mi se odma, lampica se ugasila i po gasenju auta ostala ugasena jedno 2-3 sek. sto meni moze da znaci da je radilica, lezajevi, bregasta i ostalo gde moze da gubi pritisak OK. Takodje sam imao problem sa lerom koje drzao nekih 400-500 o/min i padao skoro do nule, taman da se ugasi i lampica se nije palila, sto mi opet ukazuje da je ovo nabrojano OK i da pumpq izgleda OK. Ili se varam?

                    Comment

                    • Franjo
                      Banovan
                      • 14.08.2009
                      • 2831
                      • Inđija - Beograd
                      • Renault megan II res

                      #25
                      Odg: Lampica za ulje...

                      Probaj sa novim davačem (senzorom), a merenje pritiska izvršiti na radnoj temperaturi motora (oko 80*C). Proveri, da li je filtar ulja odgovarajući, po katalogu vozila?

                      Comment

                      • ludidzora
                        CBC Senator XXL
                        • 09.01.2012
                        • 310
                        • Banatsko Veliko Selo
                        • Fiesta 200 iz mesta!

                        #26
                        Odg: Lampica za ulje...

                        Pritisak je meren na radnu temp. Posle voznje od nekih 30 min. odma sam nakacio manometar i radio je tako jos 5 min. Ne verujem da se oladio za tih par min. dok sam stavljao manometar. Filtere sam menjao par puta i odgovarajuci je, GM-om stavljen poslednji put. Davac, trebalo bi da gasi na 0.5 bara ako sam dobro informisan, pa ako je crkao tako da mu treba veci pritisak za gasenje onda bi mi verovatno palio lampicu na malim obrtajimai ostajala duze upaljena prilikom startovanja. Ako je obrnuto, da gasi na manjim pritiscima, onda bi je verovatno i gasio brze prilikom startovanja, po nekoj mojoj logici... Uvazicu svaciji predlog i isti sprovesti u delo, ali da da i objasnjenje, a ne lezajevi, eto tako, cak i ako ima napisano sve sta je radjeno. Recimo da je do njih, ovo mi se javilo na pocetku, na satu bilo 50ak km kada sam obratio paznju na to. Da su zbog necega lezajevi otisli za neko odredjeno vreme (npr. losa pumpa), ovde recimo 50km, i da se problem javio zbog njih, sta mislis da li bi taj auto presao jos 1500 km (koliko sad ima na stu) a da se situacija ne pogorsava? . Za davac prihvatam, mozda moja logika nije u pravu... Mozda lupaju podizaci i lampica ostane zbog toga dok se ne napune pa ne nabije odma pritisak, a mozda oni lupaju a zbog davaca ostane upaljena. I jedno pitanje, kuda ide ulje? Prvo u filter, a dalje? U radilicu pa u glavu, obrnuto ili istovremeno u radilicu i glavu?
                        Last edited by ludidzora; 03.04.2012, 15:08.

                        Comment

                        • kalimero1
                          CBC Senator XXL
                          • 01.11.2010
                          • 318
                          • zagreb
                          • c5

                          #27
                          Odg: Lampica za ulje...

                          ako mi ne vjeruješ ostavi manometar preko noći pa pogledaj pritisak ulja ujutro kad ga upališ.

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #28
                            Odg: Lampica za ulje...

                            Originally posted by kalimero1 View Post
                            ako mi ne vjeruješ ostavi manometar preko noći pa pogledaj pritisak ulja ujutro kad ga upališ.
                            Probaj malo opširnije... Šta treba da izmeri, ili koliki treba da ima pritisak ujtru. Ugašen ili kad upali ili šta?

                            I jedno pitanje, kuda ide ulje? Prvo u filter, a dalje? U radilicu pa u glavu, obrnuto ili istovremeno u radilicu i glavu?
                            Radilica je prva a gornji delovi motora su poslednji.
                            Radilica ima 10 kila a podizač sa bregastom nema kilu. Zvuk sene može zameniti kad lupa nešto teško 10 kila 1.kg
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • ludidzora
                              CBC Senator XXL
                              • 09.01.2012
                              • 310
                              • Banatsko Veliko Selo
                              • Fiesta 200 iz mesta!

                              #29
                              Odg: Lampica za ulje...

                              Nije toliko jako kliktanje, pre bi rekao da je ovo od 1kg. Majstor mi je isto rekao da su podizaci, bio je za vikend dotezali glavu, ispitali podizace kao sto je b_samardzic napisao, i to je to. Ne kazem da nisu lezajevi 100% ali ja imam nesto, sve odradjeno, novo, dobra obrada, najbolji u okolini, garantuje za svoj rad, pa mi nije jasno kako moze da se hesto pohaba za 50km a narednih 1500 nece??? Mislim sistem logike, ako nesto krene da crkava, u ovom slucaju lezajevi radilice, zbog nekog razloga, valjda ce nastaviti i dalje da se trosi... Pogotovo sto je pre generalne radilica bila losa, morala je na II spec, mnogo se jace cuo kada se pali, u voznji se cula ako odrzavam brzinu, kad stisnem gas ili kad ga pustim ne, ali je tad bas bila pohabana, pola spec. Ja licno ne znam koliko je to puno, ali se culo i palio je lampicu na leru, to je sve pre generalne, sad nema tih problema, kao sto sam rekao cak je jutros lampica ostala ugasena prilikom gasenja motora, a radio je toliko da je ugasi. Evo i snimak pa da se vidi kako to izgleda, mozda je i normalno, ja sam u sustini to i batalio posto su me ubedili da je normalno, a temu sam osvezio zbog podizaca, posto je covek rekao kako da ih ispitam i napisao sam stanje, i da li to moze da utice na ovaj problem?

                              Evo snimak, tacnije 33km, accu se gasi na 4.xx a ulje na 5.xx sec.


                              I na 528km, accu na 3.xx ulje na 4.xx sec.


                              A tako je i sad, ista situaciaj... Mozda je ovo sasvim zadovoljavajuce, pa sam dzabe digao pometnju... ali znam da mi na Stojadinki odma gasi, ni ne pustim kljuc...
                              Last edited by ludidzora; 03.04.2012, 19:50.

                              Comment

                              • Franjo
                                Banovan
                                • 14.08.2009
                                • 2831
                                • Inđija - Beograd
                                • Renault megan II res

                                #30
                                Odg: Lampica za ulje...

                                Originally posted by ludidzora View Post
                                ... Mozda lupaju podizaci i lampica ostane zbog toga dok se ne napune pa ne nabije odma pritisak, a mozda oni lupaju a zbog davaca ostane upaljena. I jedno pitanje, kuda ide ulje? Prvo u filter, a dalje? U radilicu pa u glavu, obrnuto ili istovremeno u radilicu i glavu?
                                Kuda ide ulje: karter ->filter->pumpa->sistem podmazivanja->karter

                                Podizači i ostalo, nisu uzrok palenja lampice! Pogledaj, gde se nalazi davač: ne meri karter kompresiju, već pritisak koji daje pumpa. Pritisak je u redu: na leru >1.0 bara, na 3.000 rpm >3.0 bara.

                                Kao što sam napisao u prvom postu, ostajem pri tom, da je to sasvim normalno, za takav motor i ponovo bih snimio, na koliko rpm vrti u tih 1-2 sekunde. Pogotovo, što si nejasan, u vezi nestabilnosti rada prilikom starta motora. To me navodi, da nešto drugo nije u redu.

                                Probaj sa drugim davačem, čisto da otkloniš mogućnost, da ti ovaj nije ispravan. Kao što si u postu sa slikom pumpe tražio odgovor, čemu služe ona dva mesta, ako nije ništa priključeno na njih, već su blindirana, proveri, da li ti je davač montiran na pravo mesto?
                                Nadam se, da će se naći neko, ko zna, pa da javi sa sigurnošću, jer meni taj motor nije poznat.

                                I, za filter, da li je odgovarajući, jer je slične probleme, kod fiatovih A128.x motora prilikom izmena `90-tih, pričinjavao filter sa neodgovarajućim brojem rupa.

                                Comment

                                Working...
                                X