Evo jos jedna stvar koja mi je ulepsala dan... Krenuo sam jutros da sredim brave na kolima, na vratima i gepeku, posto sve otvara jedna kljuc, i to i kasetu i pali auto, da ne bi kupovao nove uzeo sam ova stare, razvalio do kraja, ocistio, podmazao, sastavio i sve lepo radi, tj. radilo... Ali sam primetio tokom rada da mi je kljuc malo napuka, jako tanka linijica, reko taman iza nedelje odem da napravim 2 kom. da imam. Kad eto nevolje on danas puce. Reo aj, sta sad... Krenem da skinem ulozak brave da ga kresen na srafciger, kad ono nece, gledam, i vidim da je kljuc kodiran... odma pomislim ode lova...
Nego da predjem na stvar, imao sam jedan kljuc vec poomljen, originalni, i ovaj sto sam koristio je kopirani, tako sam uzeo auto. Potom sam ga malo zagledao i vidim sa zadnje strane nesto crveno, ceprkam malo i izvucem ga napolje ka ono tu je cip gde je kod. Ovo na slici, levo u toj crvenoj plastici, stakleno polomljeno, je kod iz originalnog kljuca, malo he ispucalo ali je u funkciji, pa sam ga tu meto da se ne zagubi.
E sad mene zanima da li ima da se nareze takav kljuc, da ima tu "fiokicu" bez tog cipa, samo stavim ovaj moj, ili ima samo sa cipom pa ce sve da me kosta malo vise? Ili on ide posebno?
A drugo, kako da otkljucam vilan??? Neko mazne auto za 2 min. a ja ceo dan lupam glavu kako da odradim svoj... mogu da ga uplaim, prinesem mu ili ovaj stakleni i li ovaj drugi cip, srafciger u ulozak i pali ali volan nece nigde...
Napravio sma jedan kljuc od nekog Kadeta, moze sve da okljuca/zakljuca ali nece bravu na volanu da okrene... 
Bilo ko bilo sta...

E sad mene zanima da li ima da se nareze takav kljuc, da ima tu "fiokicu" bez tog cipa, samo stavim ovaj moj, ili ima samo sa cipom pa ce sve da me kosta malo vise? Ili on ide posebno?
A drugo, kako da otkljucam vilan??? Neko mazne auto za 2 min. a ja ceo dan lupam glavu kako da odradim svoj... mogu da ga uplaim, prinesem mu ili ovaj stakleni i li ovaj drugi cip, srafciger u ulozak i pali ali volan nece nigde...


Bilo ko bilo sta...

Comment