citroen xm 1991.godiste
2.0 injection, bez katalizatora, 130ks
bosch le2 jetronic benzinski sistem - regulise samo ubrizgavanje za razliku od magneti marelli sistema koji regulise i paljenje
Kad je hladan pali lepo, vrlo retko mora da se zavergla. Kada posle voznje odstoji neko vreme, trazi da se zavergla 3-4 sekunde, nekad duze. Sa auta je pre 2 godine skinut plinski sistem. Dizne su ociscene ultrazvucno, senzori provereni. Interesuje me koja je mogucnost da senzori daju kompjuteru pogresnu vrednost (da su zakucali), i koja je verovatnoca da su i dizne pocele da curkaju (da ne drze pritisak). Pretpostavljam da je to moguci razlog loseg starta. Regulator pritiska goriva proveren, regulator lera proveren. Proucio sam i Haynes literaturu... imam xm-ove 10 godina, ovo mi je drugi po redu, ali sam nemocan vec neko vreme
pomagajte ako znate kako
ps. plinski uredjaj je bio obican sa mesacem, ne sa direktnim ubrizgavanjem plina
2.0 injection, bez katalizatora, 130ks
bosch le2 jetronic benzinski sistem - regulise samo ubrizgavanje za razliku od magneti marelli sistema koji regulise i paljenje
Kad je hladan pali lepo, vrlo retko mora da se zavergla. Kada posle voznje odstoji neko vreme, trazi da se zavergla 3-4 sekunde, nekad duze. Sa auta je pre 2 godine skinut plinski sistem. Dizne su ociscene ultrazvucno, senzori provereni. Interesuje me koja je mogucnost da senzori daju kompjuteru pogresnu vrednost (da su zakucali), i koja je verovatnoca da su i dizne pocele da curkaju (da ne drze pritisak). Pretpostavljam da je to moguci razlog loseg starta. Regulator pritiska goriva proveren, regulator lera proveren. Proucio sam i Haynes literaturu... imam xm-ove 10 godina, ovo mi je drugi po redu, ali sam nemocan vec neko vreme


ps. plinski uredjaj je bio obican sa mesacem, ne sa direktnim ubrizgavanjem plina
Comment