Molim za pomoć sve članove koji imaju bilo kakvog iskustva vezanog za gubljenje rashladne tečnosti iz posude,unapred se zahvaljujem ! Mercedes 190e,1983,benzin-gas,1997ccm,97kw,pri kraju zime primetio sam da mi se smanjuje tečnost iz posude,dolivao sam oko 1l,posle svake malo duže vožnje(300-500km).Gledao sam da negde ne curi,hladnjak,creva...nigde ni kapi,ni kad je ugašen ni kad je upaljen,a tečnost se smanjuje.Nema je ni u karteru za ulje,uvek isti nivo ulja.Sada je gubitak tečnosti izraženiji 2-3l.Vozio sam ga kod majstora,i on je sve prekontrolisao i nije ni njemu jasno.Pomagajte !!!
Rashladna tečnost
Collapse
X
-
Odg: Rashladna tečnost
Kreni od naj jeftinijeg a to je cep.Meni je 2.0tdi trosio vodu pa su u servisu rekli da je to boljka VW 2.0tdi,da je pukla glava i da mora nova.Sreca sto ih nisam poslusao pa sam prvo zamenio cep na posudi koji kosta 500din i resio problem.
Moze da bude da ti je neko crevo busno i da ispari pre no sto ti vidis gde curi.Moze i dihtung glave.
Jel ti naduvava creva i pravi pritisak u njima?
-
-
Odg: Rashladna tečnost
Svako curenje preko vrućih delova motora će se teško videti. Mada mora da se vidi osušen trag antifriza pomešanog sa prljavštinom motora. Ako je počelo jače posle zime, verovatnije je da je veliki hladnjak. Mada proveri i kućište termostata. Strada dihtung pa curi pod pritiskom i odmah isparava od motora.Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
-
Odg: Rashladna tečnost
treba mu najmanjenje 2,5 bara i vruc motor da bi na taj nacin nesto primetio-ako moze tj ako je vidljivo ili nevidljivo a pokazuje se kao curenje odnekud.sa starim cepom ce tesko to uraditi jer mora da ga prepravlja....e to vec iziskuje i doteravanje tog cepa sto bi za nekoga bilo vise zajebancije nego sto mu treba......sve u svemu bolje da obidje neki servis koji ima te adapter i to u roku od par minuta vidi.,ili da se uduva vazduh u svaki cilindar,normalno kad su ventili zatvoreni, i prati vodene povrsina na hladnjaku ili posudi koji su doliveni do vrha
2 razlicita postupka za 2 razliciti kvara
Comment
-
-
Odg: Rashladna tečnost
Stigao mi je novi čep,nakon zamene,kad se motor zagrejao počela je da kaplje na crevu koje izlazi iz posude iznad nivoa tečnosti,i na drugom kraju je slobodno.Creva i dalje nisu naduvana i u njima,pretpostavljam da nema pritiska.Dok radi neko vreme podiže nivo tečnosti u posudi,onda počinje da kaplje,pa se spusti ispod crte i tako drži nivo.Da li je moguće da je otišao dihtung glave?
Comment
-
-
Odg: Rashladna tečnost
Nesto nije u redu sa tim cepom ili posudom gde se on srafi.Da bi doslo do kapanja na tu cevcicu,prvo mora da otvrdnu creva.Resi prvo problem zaptivanja na toj posudi,reci na koliko stepeni se pali ventilator,pa da vidimo sta je sa dihtungom
Comment
-
-
Odg: Rashladna tečnost
Evo dva dana kontrolišem nivo tečnosti,ne menja se,ali je ispod crte,tačno koliko je izbacio na tu cevčicu,odmah kada sam stavio novi čep.Inače ventilator se odmah pali, da bi po povećanju temperature ubrzao,negde oko 80 stepeni,i stalno drži na toj temperaturi,nikad se nije desilo da kazaljka ode preko 90 stepeni. Pozdrav i hvala!
Comment
-
Comment