Passat 3 izbacuje vodu iz rezervne boce

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #31
    Originally posted by Franjo View Post
    Neobjašnjivo, jer se to dešava, nakon gašenja motora, kad nema šta, da toliko podiže pritisak u sistemu hlađenja motora. A, da pri tom, termometar ne pokazuje veće povećanje temperature motora. Zato, nakon gašenja, dati kontakt, da pokazivači rade.
    Franjo nije neobjasnjivo, evo ja cu da ti objasnim!

    Naime u delu motora ka kaisu je cirkulacija vode slaba ili nikakva zbog zacepljenosti vodenih kanala talogom i muljem. Taj deo motora je mnogo vise zagrejan od dela motora gde se nalazi merac temperatu motora tacnije vode. U tom zagrejanom delu se usled povisene temperature razvije vodena para koja sprecava dalju cirkulaciju vode kroz taj deo motora. Ta vodena para ne moze dalje da se siri u ostatak motora zato sto je tu tamperatura ispod 120 stepeni i ona se tu kondenzuje u tecno stanje jer se taj deo motora intenzivno hladi cirkulacijom vode. Nakon gasenja motora ta vodena para krece da se siri zato sto je cirkulacija vode prestala i dolazi do povecanja pritiska u sistemu i do izbacivanja vode iz ekspanzione posude a takodje se vidi i vodena para kako izlazi iz creva u posudu. Vrlo moguce da se ta pojava ne desava nakon gasenja motora sve dok ventilator radi zato sto on izaziva prirodnu cirkulaciju vode iz hladnjaka ka motoru zbog razlike u temperaturi tecnosti. Zato je variranje tecnosti u sistemu ogromno i neshvatljivo jer se sistem svaki put nakon hladjenja pri paljenju odzraci i povuce vecu kolicinu vode u taj topliji deo motora. Takav motor se cudno ponasa. Recimo skinut cep na ekspanzionoj posud, motor se zagreva i dolazi do temperature od 80 stepeni i pocinje da izbacuje vodu iz posude. Zavijes cep na posudu i motor se ponasa normalno sve do gasenja. Nadam se da sam ti razjasnio kako se to desava.

    Comment

    Working...
    X