problem peugeot 307 2.0 HDI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dicman
    CBC Član
    • 05.03.2008
    • 99
    • Kraljevo

    problem peugeot 307 2.0 HDI

    auto upali, ali ne radi lepo, kada skinem trecu diznu vrlo malo reaguje da menja rad, a bilo koju drugu kada otkacim auto se ugasi, menjao sam diznama mesto i sve se isto desava, na auspuh pod turazom dosta dimi, gust dim
  • kalimero1
    CBC Senator XXL
    • 01.11.2010
    • 318
    • zagreb
    • c5

    #2
    može biti da je pukla klackalica i zaglavila ventil pa nema kompresije na tom cilindru ili gubi spoj na konektoru ili je instalacija u prekidu.
    Last edited by kalimero1; 18.10.2012, 20:38.

    Comment

    • dicman
      CBC Član
      • 05.03.2008
      • 99
      • Kraljevo

      #3
      Kompresija na svim
      Cilindrima 18, ali podigo se nivo ulja, istocio sam 10 l kulja i sipao novo, pomesao naftu i ulje

      Comment

      • kalimero1
        CBC Senator XXL
        • 01.11.2010
        • 318
        • zagreb
        • c5

        #4
        jel misliš da je to dosta kompresije za direktnog diesela.

        Comment

        • dicman
          CBC Član
          • 05.03.2008
          • 99
          • Kraljevo

          #5
          Na svim cilindrima je ista kompresija a treci cilindar se odrazava promenu, i kada se daje gas ono veliko debelo crevo kpje ide preko motora sa gornje strane mnogo se slepi pri vecem gasu

          Comment

          • TECA
            CBC Senator XXL
            • 14.10.2007
            • 2355
            • Oz

            #6
            Ocigledno da na tom motoru fali vise stvari.U ostalom.i da je polomljena klackalica na izduvu,imaces "dobru kompresiju".Nalivanje goriva u karter ukazuje da taj treci cilindar stvarno ne sagoreva..zasto oklevati sa skidanjem poklopca ventila?A i usis je u problemu( zbog skupljanja creva)tako da uz put utvrdis gde je restrikcija.Morace da se garave ruke....

            Comment

            • dicman
              CBC Član
              • 05.03.2008
              • 99
              • Kraljevo

              #7
              Originally posted by TECA View Post
              Ocigledno da na tom motoru fali vise stvari.U ostalom.i da je polomljena klackalica na izduvu,imaces "dobru kompresiju".Nalivanje goriva u karter ukazuje da taj treci cilindar stvarno ne sagoreva..zasto oklevati sa skidanjem poklopca ventila?A i usis je u problemu( zbog skupljanja creva)tako da uz put utvrdis gde je restrikcija.Morace da se garave ruke....
              Sutra se skida poklopac i javljam rezultate.... Teca uvek ima keca u rukavu hvala ba interesovanju

              Comment

              • dicman
                CBC Član
                • 05.03.2008
                • 99
                • Kraljevo

                #8
                ne stigoh da se javim ranije, skidan poklopac i bregasta i klackalice su OK, ni jedna nije polomljena, danas sam ga opet palio, mnogo neravnomeran rad i jedva da nekako primi gas ali posle na vecem broju obrtaja prima gas ali rad je nikakav, kao da ne radi jedan klip, danas sam otkacinjao diznu po diznu kada je auto radio i jedino mi se ugasio kada sam skinuo prvu diznu, a 2,3,4 samo menja rad a auto radi nekako na leru, kacio sam ga danas na dijagnostiku opet i ima jedna greska koja je uvek prisutna i ne moze se izbrise:

                INTERMITTENT FAULT, DIFFERENTIAL EXHAUST PRESSURE SIGNAL, COHERENCE OF THE DIFFERENTIAL PRESSURE


                Da neko nije imao slicne probleme?

                Comment

                • b_samardzic
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 1557
                  • Smederevo

                  #9
                  Otkaci auspuh sa izduvne grane pa probaj kako radi. Ima li klapnu na usisu?

                  Comment

                  • vladaomega
                    CBC Senator XXL
                    • 11.10.2010
                    • 484
                    • beograd

                    #10
                    dpf ili fap filter ima? 110 ili 136ks ,dizne bosch ili delphi?napisi greske tipa poooo

                    Comment

                    • dicman
                      CBC Član
                      • 05.03.2008
                      • 99
                      • Kraljevo

                      #11
                      Ima klapnu i ona funkcionise

                      Comment

                      • dicman
                        CBC Član
                        • 05.03.2008
                        • 99
                        • Kraljevo

                        #12
                        Originally posted by vladaomega View Post
                        dpf ili fap filter ima? 110 ili 136ks ,dizne bosch ili delphi?napisi greske tipa poooo
                        Da li je moguce da ako je neki od ovih filtera zapusen motor upali i rafi 10 sekundi nepravilnim radom i ne moze da primi gas i ugasi se, 79 kw

                        Comment

                        • vladaomega
                          CBC Senator XXL
                          • 11.10.2010
                          • 484
                          • beograd

                          #13
                          DIFFERENTIAL EXHAUST PRESSURE SIGNAL. upravo tako . skini fap i dpf i vidi u kakvom je stanju. ova greska se odnosi na fap.napisi koje je godiste i kw.

                          Comment

                          • Franjo
                            Banovan
                            • 14.08.2009
                            • 2831
                            • Inđija - Beograd
                            • Renault megan II res

                            #14
                            To je samo jedan filter: skraćenicu dpf koriste francuzi, a fap englezi. Teško, da izazove takve probleme u radu. Uzrok treba tražiti negde drugde.

                            INTERMITTENT FAULT, DIFFERENTIAL EXHAUST PRESSURE SIGNAL, COHERENCE OF THE DIFFERENTIAL PRESSURE
                            Greška, koja se javlja povremeno, zbog različitog signala pritiska na izduvnoj grani, izazvano variranjem pritiska u delu napajanja gorivom. To, mogu biti pumpe, filter goriva i dizne, ali i neispravan senzor pritiska, koji šalje pogrešne podatke kompjuteru.

                            Sve se može, sa velikom pouzdanošću, utvrditi dijagnostikom.

                            Comment

                            • ada
                              CBC Senator XXL
                              • 04.06.2005
                              • 2375
                              • Novi Sad
                              • Svasta nesto

                              #15
                              Isti problem imao i ja. Isčitali motorni komp i ispadne map senzor!
                              Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                              Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                              Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                              Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                              Comment

                              Working...
                              X