problem peugeot 307 2.0 HDI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #16
    Pa valjda su majstori videli kakve podatke daje map na dijagnostici. Al ko zna moz da bude i to

    Comment

    • Franjo
      Banovan
      • 14.08.2009
      • 2831
      • Inđija - Beograd
      • Renault megan II res

      #17
      Originally posted by dicman View Post
      auto upali, ali ne radi lepo, kada skinem trecu diznu vrlo malo reaguje da menja rad, a bilo koju drugu kada otkacim auto se ugasi, menjao sam diznama mesto i sve se isto desava, na auspuh pod turazom dosta dimi, gust dim
      Ako se to dešava stalno na trećem cilindru i nakon zamene dizni, a kompresija je na svima ista, neispravan ti je grejač! Ili, napajanje strujom tog grejača.

      Comment

      • comi 1342
        Moderator
        • 28.09.2005
        • 1126
        • NS
        • Giulietta ,PUG 106,

        #18
        Neispravan grejač ne može da izazove toliko loš rad, auto će imati snagu i bez sva 4 grejača, naravno kad upali.
        Pokretač teme nam još nije razjasnio ima li ili nema filter čestica taj motor, (ima osam vrsta motroa od 79 kw), a dijagnoze pljušte.
        Ako smem da primetim, prilično nestudiozan pristup popravci, a kvar(ovi) ozbiljni...
        "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
        "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          #19
          Upravo, o tom sam pisao:

          Kad isključi diznu na trećoj stublini - nema promene u radu motora! Znači, grejač neispravan i motor radi na tri cilindra. Pojedinačnim isključivanjem ostalih dizni - motor se gasi! Normalno, jer sada rade samo dva cilindra.

          Otuda, ono mešanje goriva sa uljem u koritu (karteru) motora.

          Osim toga, vezano za navedenu povremenu grešku, koja može da znači svašta, jer nije definisana, slažem se sa:

          TECA
          Ocigledno da na tom motoru fali vise stvari... Nalivanje goriva u karter ukazuje da taj treci cilindar stvarno ne sagoreva... i usis je u problemu( zbog skupljanja creva)tako da uz put utvrdis gde je restrikcija.

          Comment

          • comi 1342
            Moderator
            • 28.09.2005
            • 1126
            • NS
            • Giulietta ,PUG 106,

            #20
            A posle toga ima i ovaj post
            [QUOTE=dicman;578697] danas sam otkacinjao diznu po diznu kada je auto radio i jedino mi se ugasio kada sam skinuo prvu diznu, a 2,3,4 samo menja rad a auto radi nekako na leru,
            [/QUOTE/]
            Grejač nije svećica, pa da ne radi taj cilindar, na kojem je neispravan, kada auto upali. Bar 20% dizel automobila (naročito u toku leta ), u Srbiji, ima neispravan barem 1 grejač. Pa im nije karter pun nafte...
            "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
            "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

            Comment

            • Franjo
              Banovan
              • 14.08.2009
              • 2831
              • Inđija - Beograd
              • Renault megan II res

              #21
              Originally posted by comi 1342 View Post
              Grejač nije svećica, pa da ne radi taj cilindar, na kojem je neispravan, kada auto upali...
              Auto će upaliti i sa tri grejača, ali onaj cilindar neće raditi, sve dok se u njemu, na nekom mestu ne dostigne temperatura palenja gorive smese. Ovu grešku, ništa neće pokazati, osim zvuka motora.

              Objašnjenje: (pred)grejači su paralelno vezani, u biti, otpornici približno istog otpora cca 2 oma. Zbog malog otpora, teče jaka struja i zato je period zagrevanja veoma kratak. U slučaju neispravnosti jednog grejača, dolazi do povećanja otpora na njemu, pa srazmerno povećanju, smanjuje se struja, koja teče kroz njega. Taj grejač će se sporije zagrevati u odnosu na ostale, jer se struja, kao svaki fluid kreće linijom manjeg otpora. Ako se u predviđenom vremenu ne zagreje dovoljno, u tom cilindru, neće doći do palenja.

              Kao što ste rekli, grejač nije svećica i nakon inicijalnog vremena, kroz njega više ne teče struja, jer je rele prekinuo kolo napajanja.

              Pri tom, ne mora da je neispravan grejač, što se lako utvrdi merenjem otpornosti samog grejača, već može biti slab kontakt na buksni, ili neispravan kabal, čime je ukupan otpor na tom vodu povećan. I to je moguće ispitati ohm-metrom.

              Comment

              • b_samardzic
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 1557
                • Smederevo

                #22
                Franjo pricamo o sistemu gde je pritisak nafte preko 1000 bari.

                Comment

                • Franjo
                  Banovan
                  • 14.08.2009
                  • 2831
                  • Inđija - Beograd
                  • Renault megan II res

                  #23
                  Tačnije 200-1350 bara! Znači li to, da grejači uopšte nisu potrebni?

                  I, kakve to veze ima sa mojim pisanjem? I TECA i ja smo pisali, da ima još problema, jer upravo navedena greška, ukazuje, da povremeno taj pritisak gubi, odnosno varira.

                  S ovim se isključujem iz ove i drugih tema na forumu, jer mi prete bezrazložnim banovanjem. Nema Smeška, jer sam ozbiljan.

                  Comment

                  • chaboo
                    CBC Veteran
                    • 17.06.2012
                    • 195
                    • Beograd V.Mostanica
                    • citroen C5 hdi

                    #24
                    Taj ce auto upaliti na 0+ stepeni bez ijednog grejaca.

                    Comment

                    • dicman
                      CBC Član
                      • 05.03.2008
                      • 99
                      • Kraljevo

                      #25
                      Ma nije do grejaca sigurno, auto sada kada je hladan upali i radi nekoliko segundi, mnogo pusi na auspuh, ne koze da primi gas, kao da se davi, da se gusi, i pocne na keru da gubi snagu i ugasi se, auto ima FAP filter, motor je od 79 kw, i probao sam da ga upalim kada sam otkacio FAP filter tj cevku na izduvnoj grani i sve se isto desava

                      Comment

                      • b_samardzic
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 1557
                        • Smederevo

                        #26
                        Ima li u dovodnom crevu vazduha i jel rucna pumpica tvrda kad prubas da drukas?

                        Comment

                        • dicman
                          CBC Član
                          • 05.03.2008
                          • 99
                          • Kraljevo

                          #27
                          Nema on tu drukalicu, ima pumpu u rezervoaru koja gura naftu do pumpe visokog pritiska, i merio ssm pritisak pumpe iz rezervoara,3 bara i ona je OK

                          Comment

                          • dicman
                            CBC Član
                            • 05.03.2008
                            • 99
                            • Kraljevo

                            #28
                            Skidao sam sve grejace, dobri su, ali kada sam ih izvadio bili su mnogo mokri sto znaci da ne sagoreva naftu, uzubljenje provereno milion puta i dobro je uzubljenje,da je do fap filtera morao bi da prima gas kada je bio otkacen ..... Cudna stvar

                            Comment

                            • kalimero1
                              CBC Senator XXL
                              • 01.11.2010
                              • 318
                              • zagreb
                              • c5

                              #29
                              ili ti je usis zaštopan ili imaš benzina u tanku.

                              Comment

                              • dicman
                                CBC Član
                                • 05.03.2008
                                • 99
                                • Kraljevo

                                #30
                                Originally posted by kalimero1 View Post
                                ili ti je usis zaštopan ili imaš benzina u tanku.
                                Posumljao sam da nije benzin ali sam i to danas proverio, izvukao u flasu 2 litre i vidim da je euro disel, a usis cu sutra da proverim, mozda ne otvara klapnu gasa,provericu i to sutra

                                Comment

                                Working...
                                X