Mercedes 190-w201 radi na TNG nece na benzin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maricadzu
    CBC Početnik
    • 25.10.2012
    • 8
    • Belegis
    • Mercedes 190

    Mercedes 190-w201 radi na TNG nece na benzin

    Ljudi pomagajte...
    Imam MERC-a 190 benzinac sa tng-om, 2300ccm / 100kw - K glava

    na plin sljaka normalno ali na benzin nikako!
    Tacnije JEDINA varijanta da prihvati benzin je da u toku voznje prebacim na benzin i da drzim obrtaje preko 3500.
    U suprotnom cuje se ono buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kako kada vam nestaje goriva.. Znaci samo pri bas visokim obrtajima hoce da radi, cim padne ispod 3500 gotovo...

    Sta moze da bude problem ????

  • vladaomega
    CBC Senator XXL
    • 11.10.2010
    • 484
    • beograd

    #2
    Pumpa proveri pritisak i zameni filter za gorivo

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Mislim da mu je K glava malko potrešena od detonacija i zaglavljuje....
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • maricadzu
        CBC Početnik
        • 25.10.2012
        • 8
        • Belegis
        • Mercedes 190

        #4
        Ali ja zaista nisam imao ni JEDNU JEDINU detonaciju za ove 2 odine koliko imam auto, presao sam 51000km.

        Imao sam ranije iskustva sa K glavom tako da sam svestan SVEGA sta vozilo sa pomenutim sistemom ubrizgavanja MORA imati ispravno kako bi se takve situacije svele na MIN.

        Pritisak nabija pumpa i to bas, bas...

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Ako zanemarimo neuspeli abortus od polamehanike i elektrike, sistem K glave je prost da ne može biti gore...

          Imaš pumpu koja gura pritisak (kažeš radi) imaš Kglavu koja distribuira pritisak (benzin) do cilindara kad treba i koliko treba, i na kraju dizne koje štrckaju benzin.

          Ili je K glava u maleru pa ne dozira dobro ili su dizne malo više otvorene pa sipaju benzin.

          Obzirom da si napisao da na 3500+ obrtaja radi, rekao bih da ima ili više benzina nego što treba na nižim obrtajima (razlog zašto teško pali) ili ima manjka vazduha na nižim obrtajima, što opet znači više benzina.

          Sve u svemu K glava ili dizne ako je pumpa kako treba.

          K glavu vidiš kako radi leptir ako skineš poklopac, ako je meko i lako ide gore dole onda imaš problem sa distribucijom benzina.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • maricadzu
            CBC Početnik
            • 25.10.2012
            • 8
            • Belegis
            • Mercedes 190

            #6
            Ok...
            Kapiram ako su dizne radio bi kako-tako makar i neravnomerno pa bi znao da lociram problem odmah.
            Leptir (klapna) k glave je meka kao kroz sir, sto se kaze i ima mkan i dobar hod.

            Elem, nisam napomenuo da mi se ovo desilo odjednom, auto je radio najnormalnije i UVEK sam ga palio prvo na benzin.
            Menjao sam kuciste filtera vazduha jer je bilo puklo na vise mesta i vukao je fals vazduh na dosta strana.
            Nakon zamene sam podesio smesu vazduha i auto je radio najnormalnije na benzin i na plin jedno 10-ak dana, posle toga je poceo da podrhtava na benzin a zatim i prestao da pali na isti...

            Ne bi mi bila tolika frka da za vikend ne moram na Taru, a najavljuju sneg i munus na planinama, pa me zent da nece moci da startuje na plin ako bude mnogo hladno...


            Sta savetujes da probam kako bi eliminisao problem?

            Unapred ti hvala!

            Comment

            • b_samardzic
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 1557
              • Smederevo

              #7
              Nisi imao detonacije a kuciste filtera ti je celo ispucalo pa si ga menjao!

              Klapna k glave ne treba da ide lagano vec treba da ima malo veci otpor.

              Neka neko vergla auto a ti pogledaj koliko se klapla pomera dok vergla pa javi.

              Comment

              • maricadzu
                CBC Početnik
                • 25.10.2012
                • 8
                • Belegis
                • Mercedes 190

                #8
                Nije celo kuciste ispucalo, vec je neka legenda od majstora toliko nategla i zategla one 4 matice (desetke) sto pored zabica dodatno osiguravaju poklopac kucista filtera, da ih je sve razlomio odozdo, tj pokidao tako da nisu imala funciju, a i od 7 zabica 5 je bilo ispravno.

                Auto je verovatno nekada imao detonaciju, pretpostavljam, ali za ove dve godine ni jednom dok je kod mene, ali bukvalno!

                javljam cim mi dodje drugar da vergla...

                Comment

                • maricadzu
                  CBC Početnik
                  • 25.10.2012
                  • 8
                  • Belegis
                  • Mercedes 190

                  #9
                  Originally posted by b_samardzic View Post

                  Neka neko vergla auto a ti pogledaj koliko se klapla pomera dok vergla pa javi.

                  evo izverglasmo...
                  dok auto vergla klapna se pomera dole 2-3 mm pa se vrati gore, i tako u krug sve dok verglam.
                  Naravno sve je to u brzim pokretima (trzajima ili drhtajima) klapne...

                  Comment

                  • maricadzu
                    CBC Početnik
                    • 25.10.2012
                    • 8
                    • Belegis
                    • Mercedes 190

                    #10
                    Originally posted by Dora View Post
                    ....

                    K glavu vidiš kako radi leptir ako skineš poklopac, ako je meko i lako ide gore dole onda imaš problem sa distribucijom benzina....

                    leptir ide lako kada je na plinu, ali cim prebacim na benzin i pumpa nabije pritisak leptir je dosta, dosta tvrdji, tako da mislim da je distribucija goriva do te tacke u redu.

                    Comment

                    Working...
                    X