Audi 80 B4 1.8 sa K-Jetronic sistemom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • salex89
    CBC Početnik
    • 05.12.2012
    • 4
    • Nis

    Audi 80 B4 1.8 sa K-Jetronic sistemom

    Pozdrav.
    Nov sam ovde, pa sam valjda pogodio mesto gde da postavim pitanje. Imam prilicno dobru ponudu za jedan Audi 80 B4 1.8 sa 120 konja. U dosta je dobrom stanju (za auto iz '92 godine), ali nema plin. Koliko sam video, ima taj famozni K-jetronic sistem, tj. K-glavu. Sumnjam da mu prethodni vlasnik nije ugradio bas zbog toga, mada coveku pare i nisu problem. Ovde sam u search nasao jednu temu koja se time bavi, ali su neki linkovi iz nje istekli pa ne mogu da preuzmem sta je napisano, a i odavno je bilo. Tako da se odlucujem da pitam ponovo.

    1. Koliko je taj K-Jet sistem pouzdan? Deluje komplikovano, ali znam 4-5 ljudi koji su sa slicnim motorima presli po milijardu kilometra i valjda im nista ne fali... Ili su samo srecne ruke?

    2. Mada me licno ne odusevljava, ugradio bih plin u njega, kako bih mogao da koristim auto svakodnevno, a kada se bude imalo vise, onda bih ga vozio na benzin, kako dolikuje . Da li je uopste moguce ugraditi normalno TNG uredjaj u ovakav sistem. Cuo sam neke nepouzdane horor price o nekim mini-eksplozijama, ispadanju creva, pucanju membrana, namernom busenju rupa kako bi se smanjio pritisak, menjanju K-glave za karburator , nemogucnoscu stelovanja da radi normalno na oba goriva. Pa da lepo pitam, jel ima ovde neko K-Jetronic motor u kombinaciji sa plinom ili ne? Radi li to uopste? Da li postoji neki odredjeni model/tip tng uredjaja sa kojim ne bih imao frke od toga.

    Da se razumemo, trenutno licno vozim nesto mnogo losije od Audija 80, ali bar nemam problema sa detonacijama ispod haube . Ako nije moguce, sta sad, pokrivam se koliko mi je cebe .

    Hvala unapred.
  • chobo13
    CBC Senator XXL
    • 01.05.2009
    • 1274
    • pozega,srbija
    • AUDI,VW

    #2
    moze gas,al neka ti neko ugradi ko se razume u to!
    malo me cudi,ne secam se tog B4 modela sa k glavom osim na 2.0 16V motorom,il gresim il ih ja nisam susretao.ima ih na jajetu i na njima sam dosta ugradjivao gas.trenutno imam u posedu B4 al sa mono ubrizgavanjem,ili sa jednom diznom kako bi se kod nas reklo...jedan od kvalitetnijih starijih modela audija.

    Comment

    • salex89
      CBC Početnik
      • 05.12.2012
      • 4
      • Nis

      #3
      Originally posted by chobo13 View Post
      moze gas,al neka ti neko ugradi ko se razume u to!
      malo me cudi,ne secam se tog B4 modela sa k glavom osim na 2.0 16V motorom,il gresim il ih ja nisam susretao.ima ih na jajetu i na njima sam dosta ugradjivao gas.trenutno imam u posedu B4 al sa mono ubrizgavanjem,ili sa jednom diznom kako bi se kod nas reklo...jedan od kvalitetnijih starijih modela audija.
      Hvala na brzom odgovoru. Pa sad, prosto mi dodje da nisam u pravu da nije k-jet . Wikipedia kaze da je ovo jedini 1.8 motor u B4.

      1.8 E 20v – 92 kW (125 PS; 123 bhp), in-line four-cylinder

      Takodje pise da je stariji 1.8 izbacen i nije ugradjivan u B4, a drug ima takav i ima K-glavu.

      Raspitacu se da li neko u Nisu ume kvalitetno da ugradi, kad vec postoji nada .

      Comment

      • salex89
        CBC Početnik
        • 05.12.2012
        • 4
        • Nis

        #4
        Cisto da budem korektan, nije ovaj motor u pitanju. Doslo je do nesporazuma. U pitanju je obican, karburatorski, 1.8 sa 66kW. To mi je vec nesto poznatije . Ali to mi izaziva neku drugu brigu, a to je sto zvanicno taj motor nije ni isao u B4...
        Last edited by salex89; 05.12.2012, 14:46.

        Comment

        • chobo13
          CBC Senator XXL
          • 01.05.2009
          • 1274
          • pozega,srbija
          • AUDI,VW

          #5
          u B4 ti ide 2.0 sa mono karburatorom,al moze da bude neka greska nekad na tehn pregledu ili kod plavaca u papirologiji.kod mene je taj 2.0 66kw...ili ga je neko prepravljao,mada vizuelno su isti motori,ne mozes na oko da provalis koji je koji.

          Comment

          • salex89
            CBC Početnik
            • 05.12.2012
            • 4
            • Nis

            #6
            Originally posted by chobo13 View Post
            u B4 ti ide 2.0 sa mono karburatorom,al moze da bude neka greska nekad na tehn pregledu ili kod plavaca u papirologiji.kod mene je taj 2.0 66kw...ili ga je neko prepravljao,mada vizuelno su isti motori,ne mozes na oko da provalis koji je koji.
            Ma odustao sam. Pricao sam sa covekom, gledao, imam neki neodoljivi utisak da je nesto petljao sa papirima, tako da je stvarno 1.8 ili je lazirao koliko je. Bar su mi neke njegove reakcije ulile sumnju umesto poverenja. To je silo otprilike ovako:"Jel to 1.8 sa 120 konja? -Neee, to je onaj sa 90, sve legalno, sve sve, evo kunem ti se, imam i papire, majke mi, nista nije dirano, original, moz' pod haubu da pogledas, sve na mestu, mozemo i na tehnicki da ga vozimo. Majke mi". Ja nisam odusevljen time .U svakom slucaju sam ocekivao da skupljam za nesto novije.

            Hvala, u svakom slucaju .
            Last edited by salex89; 07.12.2012, 01:46.

            Comment

            • Desmo
              CBC Senator
              • 27.06.2010
              • 280
              • Vrsac
              • VW Mk2 1.8

              #7
              B4 nije postojao sa 1.8 motorom posebno ne sa K glavom. To je malo stariji sistem koji je ugrađivao Golfa 2 GTI do 1991.

              1.8 20V je motor iz B5 i Golf 4. K glava i plin ne idu zajedno - nikad to više ne bude auto

              Spisak motora koji su išli u B4

              Aspirazione naturale!

              Comment

              • chaboo
                CBC Veteran
                • 17.06.2012
                • 195
                • Beograd V.Mostanica
                • citroen C5 hdi

                #8
                Postoji audi B4 sa K-glavom i to 2.0 8v 2.0 16v isto (imao oba).
                A sto se tice K glave i plina ja se slatko navozah proteklih 10 godina i dan danas vozim tu kombinaciju uslov je da radi na benzinu kako treba i da je plin ugradjen dobro,u najlepsem secanju mi je ostao audi 100 '89god 2.0 petak sa k-glavom za dve godine i 50 hkm nisam bukvalno pipnuo plin znaci ni ler nisam podesio.Plin je bio BRC a nije prelazio 12lit na 100km.

                Comment

                • comi 1342
                  Moderator
                  • 28.09.2005
                  • 1126
                  • NS
                  • Giulietta ,PUG 106,

                  #9
                  Znači, prodavac nije bio iskren kao svojevremeno jedan na Bubanj potoku. Kad smo previše zašli u detalje oko datuma registracije (pre ili posle početka rata u Bosni), on nam reče: "Pravi Srbin ne vozi auto van Srbije",,
                  "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                  "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                  Comment

                  Working...
                  X