Pozdrav.
Nov sam ovde, pa sam valjda pogodio mesto gde da postavim pitanje. Imam prilicno dobru ponudu za jedan Audi 80 B4 1.8 sa 120 konja. U dosta je dobrom stanju (za auto iz '92 godine), ali nema plin. Koliko sam video, ima taj famozni K-jetronic sistem, tj. K-glavu. Sumnjam da mu prethodni vlasnik nije ugradio bas zbog toga, mada coveku pare i nisu problem. Ovde sam u search nasao jednu temu koja se time bavi, ali su neki linkovi iz nje istekli pa ne mogu da preuzmem sta je napisano, a i odavno je bilo. Tako da se odlucujem da pitam ponovo.
1. Koliko je taj K-Jet sistem pouzdan? Deluje komplikovano, ali znam 4-5 ljudi koji su sa slicnim motorima presli po milijardu kilometra i valjda im nista ne fali... Ili su samo srecne ruke?
2. Mada me licno ne odusevljava, ugradio bih plin u njega, kako bih mogao da koristim auto svakodnevno, a kada se bude imalo vise, onda bih ga vozio na benzin, kako dolikuje
. Da li je uopste moguce ugraditi normalno TNG uredjaj u ovakav sistem. Cuo sam neke nepouzdane horor price o nekim mini-eksplozijama, ispadanju creva, pucanju membrana, namernom busenju rupa kako bi se smanjio pritisak, menjanju K-glave za karburator
, nemogucnoscu stelovanja da radi normalno na oba goriva. Pa da lepo pitam, jel ima ovde neko K-Jetronic motor u kombinaciji sa plinom ili ne? Radi li to uopste? Da li postoji neki odredjeni model/tip tng uredjaja sa kojim ne bih imao frke od toga.
Da se razumemo, trenutno licno vozim nesto mnogo losije od Audija 80, ali bar nemam problema sa detonacijama ispod haube
. Ako nije moguce, sta sad, pokrivam se koliko mi je cebe
.
Hvala unapred.
Nov sam ovde, pa sam valjda pogodio mesto gde da postavim pitanje. Imam prilicno dobru ponudu za jedan Audi 80 B4 1.8 sa 120 konja. U dosta je dobrom stanju (za auto iz '92 godine), ali nema plin. Koliko sam video, ima taj famozni K-jetronic sistem, tj. K-glavu. Sumnjam da mu prethodni vlasnik nije ugradio bas zbog toga, mada coveku pare i nisu problem. Ovde sam u search nasao jednu temu koja se time bavi, ali su neki linkovi iz nje istekli pa ne mogu da preuzmem sta je napisano, a i odavno je bilo. Tako da se odlucujem da pitam ponovo.
1. Koliko je taj K-Jet sistem pouzdan? Deluje komplikovano, ali znam 4-5 ljudi koji su sa slicnim motorima presli po milijardu kilometra i valjda im nista ne fali... Ili su samo srecne ruke?
2. Mada me licno ne odusevljava, ugradio bih plin u njega, kako bih mogao da koristim auto svakodnevno, a kada se bude imalo vise, onda bih ga vozio na benzin, kako dolikuje


Da se razumemo, trenutno licno vozim nesto mnogo losije od Audija 80, ali bar nemam problema sa detonacijama ispod haube


Hvala unapred.
Comment