HITNO Mercedes A 170 CDI Dizel Kvar!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • janbosax
    CBC Član
    • 12.11.2012
    • 10
    • BL

    HITNO Mercedes A 170 CDI Dizel Kvar!

    Pozdravljam narode... trebam pomoć što prije!!! E ovkao radi se o Mercedesu A 170 cdi, 2001 god, 190 000 km prešao.. Dizel kupio sma ga prije mjesec dana i auto je u jako dobrom stanju... bez gresaka itd... očuvano stvarno! Inače ćale mi čitav život vozi Merca... auto smo kupili sestri al' ga koristimo svi, pošto je ovaj prijašnji u raspadu 124 dizel! Auto je uvezen iz Njemačke i svi su servisi redovno rađeni.. (al' ono kako kažu uradi ti servis pa vidi jel treba sta mijenjati) Tako je i bilo, promijenio sam ulje i filtere kod svog dugogodišnjeg majstora! Eee od tad mi stalno u auto izlazi čudan miris u ventilaciji.. kao da nesto gori, smrdi i sl. to je jedan problem? Drugi problem je koji mi se pojavio unazad neki 10-15 dana to je kad ga upalim i trebam krenuti proizvodi čudan zvuk škripljenja u prednjem dijelu... znači samo kad krecem bilo naprijed ili nazad u voznji sve OK! Kontam mozda je što se nije zagrijao dovoljno. Onda da bi mi se danas upalila lampica na istrument tabli AKUMULATORA!!! Odmah sam stao ugasio auto i opet upalio no lampica opet svijetli, dođem kući provjerim akumulator da niej klema spala ili šta već (ne znam, pa probavam svašta) sve OK! Nazovem svog majstora i kažem mu problem on kaže ako ti radi grijanje da nije akumulator već vjerovatno ANLASER (četkice na njemu) (taj problem sam imao na starom mercedesu prosle godine) Kontam sutra otici do svog električara isto tako dugogodisnjeg koji takođe vozi samo mercedese upalim opet auto i da ga uteram u garažu servo volan mi kao u traktora O.o jbt šta je sad, tvrd jedva okrećem!!! Jedva ja tu okrenem auto i stavim ga u garažu, ugasim, zaključam, kad čujem nešto kao žuji u predjelu haube O.o otvorim haubu ono opet zuji... nedugo zatim se i lagano ugasi!!

    Načitao sma se ovdje postova o Mercedesu, vidim da ima dosta priče pa me interesuje zna li ko šta za moj problem, pošto kažu da je skupo i problem prilikom popravke zbog vađenja motora!


    Eee SAD da postavim konkretno PITANJE jer ovako sam vas samo zbunio!!!
    1. Zašto mi smrdi iz ventilacije?
    2. Problemi sa škripanjem prilikom kretanja (napred-nazad) tj. prilikom motanja i kretanja!!!???
    3. Problem sa lampicom na instrument tabli AKumulator i Servo volana???


  • kalimero1
    CBC Senator XXL
    • 01.11.2010
    • 318
    • zagreb
    • c5

    #2
    poruka

    može biti da ti je pukao remen alternatora pa ti zato gori lampica i nemaš serva a miris paljevine je isto mogao dolaziti od njega
    škripanje ti može biti od raspuštenog mosta,inače taj motor nije nikakva nauka skinuti,ja mu inače mijenjam kvačilo u danu.
    ako ti se čuje brundanje dok radi na ler gasu moraš mijenjati komplet španer kanalnog remena a to ti je kod nas u zg oko 200e
    samo materijal.

    Comment

    • janbosax
      CBC Član
      • 12.11.2012
      • 10
      • BL

      #3
      Kalimero!

      Bome nije jeftino.. al' dobro ne može se računati CRO i mi ovdje dosta smo jeftiniji A što se tiče škripanja jel to problem napraviti mislim kakva je procedura? pošto sutra idem majstoru a vjerujem da ce mi sve po spisku jbt... pa da znam hoće li mu biti problem napraviti itd. A to brundanje se čuje na leru.. ako malo dodam gas sve je OK! Inače što se tiče tog mirisa paljevine i sl. to mi je otkad sam promijenio ulje i filtere! (kontam da niej majstor nesto pogresno skopčao ili šta već) O.o Mislim ovo je prilično novo i nepoznato auto za mene pa se još navikavam! Inače imam merca 124 (200 D) a za njega dijelove i popravke mogu naći i u dragstoru al' ovo je druga priča

      Comment

      • janbosax
        CBC Član
        • 12.11.2012
        • 10
        • BL

        #4
        od silne brige nisamni skontao da sam napisao ANLASER umjesto ALTENATOR.. Mislim da je u pitanju altenator! Da tako mi je i majstor rekao.. sutra idem do njega pa ću vidjeti šta će biti .. Usput sad sam čitao na netu sve o altenatoru pa piše da ako nesto ode moze uticati i na rad motora (da trese , brunda) pa se možda to sve veže na ovo moje stanje u autu... ne znam vidjecemo sutra Pa vam javim! Inače nisam neki poznavalac automobila i mehanike al' ovdje na forumu sam dosta stvari pročitao i naučio Pozzz

        Comment

        • kalimero1
          CBC Senator XXL
          • 01.11.2010
          • 318
          • zagreb
          • c5

          #5
          poruka

          zaboravio sam ti napisati da na alternatoru imaš kuplungremenicu znači vrti samo u jednom smjeru i ona ti hoče riknut
          i proizvoditi taj zvuk a ima ti i dmf pa kad on ode onda gadno radi na leru.

          Comment

          • janbosax
            CBC Član
            • 12.11.2012
            • 10
            • BL

            #6
            E popravio sam auto, tj. bar onaj kvar što se tiče altenatora! Spao remen pa je majstor vratio! Al' ostaje sad onaj problem i dalje škripi i brunda kad idem unazad i kad je na leru!?

            Comment

            • gorky
              CBC Senator XXL
              • 08.06.2007
              • 860
              • Vojvodina,Kikinda

              #7
              a zasto je spao remen,sam od sebe nije,potrazi uzrok da ne bi dosao u neugodnu situaciju ponovo

              Comment

              • superbrick
                CBC Član
                • 11.12.2012
                • 14
                • Banja Luka
                • 965 2.5 24v/740 16vT

                #8
                Može biti i španer od kog nije mnogo ostalo.

                Kad se kupi auto, uradi se veliki servis a ne mali koji si ti uradio, znači i remenje, španeri...a ti to nisu uradio.

                Na navodnih 190tkm bi bio red promijeniti remenje i španer, vodenu pumpu...a "navodnih" velim jer su šanse da si ubo auto iz Njemačke sa stvarnih 190tkm i svim servisima urađenim...pošto, koliko sam ja do sad vidio auta iz Njemačke uvezenih u zadnjih x godina, svi imaju 144ktm, 162tkm ili 190tkm i sve servise, servisnu, itd, a stanja su od ok do groblja, koje je, naravno, ušminkano za prodaju.
                Aus dem Tal der Vergangenheit,
                Vergessen, doch stets bereit...

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #9
                  I kod nas ti je cena tih delova bez vodene oko 200e,,,samo je remenica alternatora oko 70(kvalitetna)

                  Comment

                  • janbosax
                    CBC Član
                    • 12.11.2012
                    • 10
                    • BL

                    #10
                    hm... rado bi ja to uradio da sam imao para za to sve! Možda je uzrok oslabljen španer pošto dok radi na leru brunda dosta, kad dam malo gas onda je ok, takođe i kad idem u rikverc škripi mi u lijevom točku ( mehaničar je rekao da je vjerovatno nosač motora, inače mehaničar mi je malo mrzovoljan i ima posla preko glave pa neće da se bakće sa mojim motoram)
                    Koliko bi onda došao popravak tog španera tj. zamjena?

                    Mislim pored svega toga da mi je remen spao usljed vožnje po snijegu! dan priej nego mi je to ošlo napravio sma nekih 50 km po tek napadanom snijegu al' da bude zlo veće ledena kiša je padala pa onda sniejg a nije čišćeno tako da sma se ja drndao u autu kao da se vozim po oranju blago rečeno!
                    Last edited by janbosax; 17.12.2012, 14:54.

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      #11
                      Spaner oslabi i ukosi se na vodjici,jer je zaribala remenica alternatora i izazvala velike vibracije kaisa,a u ostalom vreme ucini svoje pa sve mora da se menja,ne vredi tu mnogo pametovati
                      Posla oko toga,pa do cetiri radna sata
                      Last edited by TECA; 17.12.2012, 16:22.

                      Comment

                      • UkiMazda
                        CBC Senator XXL
                        • 16.11.2007
                        • 444
                        • Beograd
                        • Alfa 156 2.0TS

                        #12
                        Za cudan miris, mozda je majstoru kapnulo malo ulja na onu zastitu iznad izduvne grane ili na samu izduvnu granu, pa ogoreva i ulazi u kabinu. Moguce i da ti je stradao dihtung poklopca ventila.
                        Ne znam kako tacno izgleda motorni prostor u tom mercedesu, ali pogledaj, ja sam imao slican problem, kad vozim i ok nekako, ali kad stanem na semafor mnogo je smrdelo

                        Comment

                        • kalimero1
                          CBC Senator XXL
                          • 01.11.2010
                          • 318
                          • zagreb
                          • c5

                          #13
                          za promjenu španera moraš spustiti motor sa mostom oko 10-15 cm,skinuti šarafe od kompresora klime i alternatora,
                          i onda imaš odozgora 3 šarafa koji ga drže za blok.za španer i alternator ti je torx e12 a za most mislim da je
                          e16 ili e18.ako se malo potrudiš to možeš i sam napraviti,samo uložiš par eura u alat.

                          Comment

                          • janbosax
                            CBC Član
                            • 12.11.2012
                            • 10
                            • BL

                            #14
                            Originally posted by kalimero1 View Post
                            za promjenu španera moraš spustiti motor sa mostom oko 10-15 cm,skinuti šarafe od kompresora klime i alternatora,
                            i onda imaš odozgora 3 šarafa koji ga drže za blok.za španer i alternator ti je torx e12 a za most mislim da je
                            e16 ili e18.ako se malo potrudiš to možeš i sam napraviti,samo uložiš par eura u alat.
                            Kalimero kao što sam naveo gore, nisma baš stručnjak za mehaniku tako da ne bi prčkao po tome! A što se time majstora (majstor mi je mrzovoljan u pm, prije nego ću kupiti taj auto on sam mi je rekao da to ne kupujem jer je tesko nesto popraviti zbog uskog prostora oko motora itd. Citiram " ako ga kupiš nemoj ga meni dovoziti kad ti nešto ode" Ovaj problem sa remenom i atenatorom mi je riješio jedan autoelektričar... radio je (baš kako je ovaj jedan lik rekao 4 h ) Jedino šta je imao problem a to je altenator ima vodeno hlađenje, pa se tu napatio jer nije imao susreta s tim!
                            A moraću otići da se promijeni taj španer dok nije nastao veći problem! Svaka pomoć ovdje mi je dobro došla i zahvaljujem na komentarima, sugestijama i primjerima!

                            Comment

                            • TECA
                              CBC Senator XXL
                              • 14.10.2007
                              • 2355
                              • Oz

                              #15
                              Naravno
                              Last edited by TECA; 17.12.2012, 19:24.

                              Comment

                              Working...
                              X