Zdravo svima,
(ova) priča ide od prilike ovako:
pre par godina bratancu su buraz i deda kupili Ford Eskort xr3i (kao što većina zna - 1600 kubika 105 konja)
'86 godiste.
Dimi, ali lepo radi, lepo vuče. Troškara ulje.
Sad, pošto je dimuckao, oterali su ga kod "proverenog" majstora, poznanika, da ne kažem prijatelja, da sredi problem.
Ovo se sve dešava u Zaječaru i okolini.
Ortak koji se kao razume u fordove mi kasnije priča da su verovatno bile samo gumice u pitanju i da je "majstor" verovatno samo iste zamenio.
Bilo kako bilo, "Majstor" kaže da treba osvežiti motor:
menjane su karike, ventili su radjeni, glava je radjena, leteci su promenjeni, nije mu menjana razvodnu kapu.
Majstor je reko da je remontovao K-glavu a pitanje je dal je to uradeo
E sad - to na stranu, auto više ne dimucka, šta god da je zamenio (a naplatio je ...) - taj problem je rešen.
Međutim - pošto je "majstor" procenio da auto ne ide dovoljno dobro - i kao što rekoh rešio da malo našteluje K-glavu - tada počinje noćna mora...
Bratanac ode po auto - ne može da ga upali. Verglaj, čačkaj (taj isti "majstor") - upališe oni nekako auto koji je radio kao traktor i stalno se gasio na niskim obrtajima. Auto trokira i da ne prima gas kako treba nego prima pod trokiranjem.
Šta je ovo - pitaju oni "majstora" - pa ništa, izgleda da vam je otišla razvodna kapa.
Kako otišla kada je sve radilo normalno kada smo došli? - da sada ne prepričavam celu priču - kupe oni drugu razvodnu kapu - ista priča.
Otišla je ajnspric pumpa. Menjali i nju, auto radi isto. Tada su se smorili. nisu je platili, jer nije bilo do toga, ali je ostala ta nova na autu, a staru im je vratio...
Oteraše oni auto kod još boljeg majstora, čovek malo čačkao i kao malo bolje radi ali je to i dalje katastrofa.
Da skratim priču - auto stoji nekih godinu dana u garaži, plaćena registracija propala pošto se ne vozi.
Ima li neko neku ideju kako premostiti problem, neki savet šta uraditi kako bi se auto osposobio, ovo je suludo da sedi u garaži...
- meni jedino što pada na pamet je da se komplet K-glava kupi polovna (prethodno proverena da radi kako treba) - i da se zameni.
Ipak, reko' daj da pitam na forumu - možda neko ima bolju ideju.
Hvala unapred
Ne znam koliko slike mogu da pomognu, ali evo:







(ova) priča ide od prilike ovako:
pre par godina bratancu su buraz i deda kupili Ford Eskort xr3i (kao što većina zna - 1600 kubika 105 konja)
'86 godiste.
Dimi, ali lepo radi, lepo vuče. Troškara ulje.
Sad, pošto je dimuckao, oterali su ga kod "proverenog" majstora, poznanika, da ne kažem prijatelja, da sredi problem.
Ovo se sve dešava u Zaječaru i okolini.
Ortak koji se kao razume u fordove mi kasnije priča da su verovatno bile samo gumice u pitanju i da je "majstor" verovatno samo iste zamenio.
Bilo kako bilo, "Majstor" kaže da treba osvežiti motor:
menjane su karike, ventili su radjeni, glava je radjena, leteci su promenjeni, nije mu menjana razvodnu kapu.
Majstor je reko da je remontovao K-glavu a pitanje je dal je to uradeo
E sad - to na stranu, auto više ne dimucka, šta god da je zamenio (a naplatio je ...) - taj problem je rešen.
Međutim - pošto je "majstor" procenio da auto ne ide dovoljno dobro - i kao što rekoh rešio da malo našteluje K-glavu - tada počinje noćna mora...
Bratanac ode po auto - ne može da ga upali. Verglaj, čačkaj (taj isti "majstor") - upališe oni nekako auto koji je radio kao traktor i stalno se gasio na niskim obrtajima. Auto trokira i da ne prima gas kako treba nego prima pod trokiranjem.
Šta je ovo - pitaju oni "majstora" - pa ništa, izgleda da vam je otišla razvodna kapa.
Kako otišla kada je sve radilo normalno kada smo došli? - da sada ne prepričavam celu priču - kupe oni drugu razvodnu kapu - ista priča.
Otišla je ajnspric pumpa. Menjali i nju, auto radi isto. Tada su se smorili. nisu je platili, jer nije bilo do toga, ali je ostala ta nova na autu, a staru im je vratio...
Oteraše oni auto kod još boljeg majstora, čovek malo čačkao i kao malo bolje radi ali je to i dalje katastrofa.
Da skratim priču - auto stoji nekih godinu dana u garaži, plaćena registracija propala pošto se ne vozi.
Ima li neko neku ideju kako premostiti problem, neki savet šta uraditi kako bi se auto osposobio, ovo je suludo da sedi u garaži...
- meni jedino što pada na pamet je da se komplet K-glava kupi polovna (prethodno proverena da radi kako treba) - i da se zameni.
Ipak, reko' daj da pitam na forumu - možda neko ima bolju ideju.
Hvala unapred
Ne znam koliko slike mogu da pomognu, ali evo:








Comment