Ford Eskort xr3i - problemi sa K glavom i...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • p0peye
    CBC Član
    • 27.10.2006
    • 73
    • BG, SER
    • Lada 110

    Ford Eskort xr3i - problemi sa K glavom i...

    Zdravo svima,

    (ova) priča ide od prilike ovako:

    pre par godina bratancu su buraz i deda kupili Ford Eskort xr3i (kao što većina zna - 1600 kubika 105 konja)

    '86 godiste.

    Dimi, ali lepo radi, lepo vuče. Troškara ulje.

    Sad, pošto je dimuckao, oterali su ga kod "proverenog" majstora, poznanika, da ne kažem prijatelja, da sredi problem.
    Ovo se sve dešava u Zaječaru i okolini.

    Ortak koji se kao razume u fordove mi kasnije priča da su verovatno bile samo gumice u pitanju i da je "majstor" verovatno samo iste zamenio.

    Bilo kako bilo, "Majstor" kaže da treba osvežiti motor:

    menjane su karike, ventili su radjeni, glava je radjena, leteci su promenjeni, nije mu menjana razvodnu kapu.
    Majstor je reko da je remontovao K-glavu a pitanje je dal je to uradeo

    E sad - to na stranu, auto više ne dimucka, šta god da je zamenio (a naplatio je ...) - taj problem je rešen.

    Međutim - pošto je "majstor" procenio da auto ne ide dovoljno dobro - i kao što rekoh rešio da malo našteluje K-glavu - tada počinje noćna mora...

    Bratanac ode po auto - ne može da ga upali. Verglaj, čačkaj (taj isti "majstor") - upališe oni nekako auto koji je radio kao traktor i stalno se gasio na niskim obrtajima. Auto trokira i da ne prima gas kako treba nego prima pod trokiranjem.

    Šta je ovo - pitaju oni "majstora" - pa ništa, izgleda da vam je otišla razvodna kapa.
    Kako otišla kada je sve radilo normalno kada smo došli? - da sada ne prepričavam celu priču - kupe oni drugu razvodnu kapu - ista priča.
    Otišla je ajnspric pumpa. Menjali i nju, auto radi isto. Tada su se smorili. nisu je platili, jer nije bilo do toga, ali je ostala ta nova na autu, a staru im je vratio...

    Oteraše oni auto kod još boljeg majstora, čovek malo čačkao i kao malo bolje radi ali je to i dalje katastrofa.

    Da skratim priču - auto stoji nekih godinu dana u garaži, plaćena registracija propala pošto se ne vozi.

    Ima li neko neku ideju kako premostiti problem, neki savet šta uraditi kako bi se auto osposobio, ovo je suludo da sedi u garaži...

    - meni jedino što pada na pamet je da se komplet K-glava kupi polovna (prethodno proverena da radi kako treba) - i da se zameni.

    Ipak, reko' daj da pitam na forumu - možda neko ima bolju ideju.

    Hvala unapred

    Ne znam koliko slike mogu da pomognu, ali evo:








    ++Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window++
  • TECA
    CBC Senator XXL
    • 14.10.2007
    • 2355
    • Oz

    #2
    (ova) priča ide od prilike ovako:
    Od prilike mozemo i da nagadjamo.....karike nisu menjane dzabe,ventili ne plivaju u ulju na tom motoru da mozemo tvrditi da su bile samo gumice,a kad je vec tako ni glava nije mogla bez remonta.Znaci da je presao zavidnu kilometrazu.A i godine kazuju.
    Ako majstor nije otvarao Kglavu,nije imao sta zeznuti da sledeci(bolji)nije mogao resiti
    Ako je ipak otvarao pa zeznuo,zasto nije mogla biti kupljena druga Kglava(recimo 50E) i resen problem.
    Da samo zbog toga auto stoji u garazi godinu dana...e tu mi sad mnogo stvari nije jasno.

    Comment

    • p0peye
      CBC Član
      • 27.10.2006
      • 73
      • BG, SER
      • Lada 110

      #3
      Pa to je i bila ideja (da se kupi polovna) ali rek'o ipak da pitam - možda neko ima drugačiju ideju...

      Jbg - valjda se ljudi smorili oko cimanja i digli ruke... A i nisu baš pri parama. Što je - znam - kontradiktorno jedno drugom...

      Elem - proguglao okolo, popisao neke oglase i poslao bratancu, pa neka zivka...

      Mada me već sada brine kako će ići proces kupovine (nemam iskustva) - šta preporučuješ - slanje paketom (znači plaćeno unapred, pa ako ne daj Bože nije dobra - kako dalje? Još ako prodavac bude i dalje tvrdio da je glava bila ok pre nego što je poslao...?
      Hmmm...

      Najbolje bi bilo da ode autom na otpad, i na licu mesta proba... Ali to nije far ili kućište filtera... Pretpostavljam da zamena nije baš trivijalna...

      Ja sam do sada sa otpada kupovao samo limariju gde je stvar jasna - dođeš, vidiš, proceniš i kupiš ili ne...

      Dajte neki savet za kupovinu ovakvog dela...

      Inače - hvala na odgovoru.
      ++Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window++

      Comment

      • TECA
        CBC Senator XXL
        • 14.10.2007
        • 2355
        • Oz

        #4
        Elem - proguglao okolo, popisao neke oglase i poslao bratancu, pa neka zivka...
        Najpametnije,gledaj svoja posla

        ..a,medju nama,sumnjiva je tu situacija i sa motorom,toliko oduglovacenja mi lici i da bratanac tu nije bas sve ispricao(50e) i nije neka cifra,obzirom da je vec dao 250-300 za karicenje.Posle toliko stajanja,sada bi stvarno trebao i treci majstor da sve pregleda i kaze sta tu i da li sta treba menjati..ovako kupovina napamet,ne vodi nicemu....trebalo je to onda nastaviti,sada mrka kapa.
        Da je moj auto u pitanju,sve bih to od Kglave pocupao,stavio mikser na usisnu granu,neki polovan plin i vozio dok moze.

        Comment

        • Markedjani
          CBC Senator XXL
          • 24.07.2007
          • 968
          • BG-Cerak
          • Ford Escort RS2000 M

          #5
          Malko vas prca falš vazduh veličine arizone.

          Majstor malo zaboravio da vrati crevo i filter od ibera što ide na usis.
          Last edited by Markedjani; 13.01.2013, 15:03.
          fordclubserbia.org

          Comment

          • p0peye
            CBC Član
            • 27.10.2006
            • 73
            • BG, SER
            • Lada 110

            #6
            @Markedjani:
            Čekaj - jel ti to pretpostavljaš po simptomima ili ja ipak nisam džabe postavljao slike?!
            sasvim slučajno idem ovih dana do sela pa ću da bacim pogled (buraz se razume 0 u tehniku, bratanac je još žut i u onoj fazi kada hoće ali najčešće neko mora posle njegove dobre volje da interveniše... Teča najčešće, on ima veštu ruku i dobro oko, pa me čudi što mu je to promaklo... aa možda je isti razlog kao i meni - Ja sam tada davno bacio pogled, video k glavu i odustao u startu. Ako je tako jednostavno - samoupucaću se u glavu


            @Teca:
            Ma sumnjam da nešto prećutkuje, em bih skromno rekao "iz poštovanja", em ne vidim razlog...
            Ubeđen sam da je u pitanju mix manjka finansija (jbg - to govori i godište i cena auta), gubitak živaca zbog kretena od majstora i ne mogućnost pronalaženja boljeg (koliko znam, to mehaničko ubrizgavanje je zahebano, i u Beogradu mi je kum imao sličan problem na golfu gti - kao majstor da ga došteluje - išao dobro ali da ide još bolje a posle intervencije kao traktor. A majstor navodno neki do džadža).
            Ako neko zna majstora u Zaječaru ili okolini koji bi mogao nešto pametno da uradi/predloži -slobodno kažite.
            Eto - mesto boravka sam zaboravio da dodam u gore pomenuti miks razloga što auto stoji u garaži. Selo - Zaječar 30tak km, pa sa autom koji tako (ne) radi čoveku se i ne kreće na put...

            Kad smo već kod budženja - koliko je komplikovano/izvodljivo prepraviti na karburator (+ plin)?
            ++Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window++

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #7
              U pravu ste da bez tog creva to nece raditi kako treba....deluje malo neverovatno da su majstori napravili takav previd.
              Spojite to odgovarajucim crevom pa da vidimo sta dalje,mozda i proradi.

              Comment

              Working...
              X