Renault Clio '91

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mirdaone
    CBC Član
    • 24.12.2011
    • 13
    • Sombor
    • Renault Clio 1

    Renault Clio '91

    Pozdrav, dobri ljudi
    Imam problem sa mojim Klinjom, '91 godiste, benzin. Ugasi se kada prebacujem u petu brzinu. Ovako po gradu sve normalno, vuce ko lud, nista mu ne fali, ali cim vidi puta, 1,2,3,4 i kako udjem u 5-u brzinu, on se ugasi. Onda ja pustim kvacilo, on upali i teraj u 5-oj do sledece krivine Znate li sta bi mogao biti problem? Sumnjam na AC pumpu i karburator. Pomoc? Unapred hvala
    CBC ---> ---> ​where real tuners live
  • rados
    CBC Senator XXL
    • 02.03.2011
    • 539
    • G.Milanovac SRBIJA
    • OPEL ASTRA G Z16XE

    #2
    pozdrav;neverujem da je pitanje u pumpi i karburatoru gasio bi se i u drugim brzinama,pogledaj dali oko biraca brzina na menjacu nema nekog snopa kablova koji dohvataju birac ili polugu pa proglodje kabal i prespoji na masu i ugasi auto

    Comment

    • mirdaone
      CBC Član
      • 24.12.2011
      • 13
      • Sombor
      • Renault Clio 1

      #3
      Hvala na odgovoru. Pogledacu, ali sumnjam da je to problem posto bi se onda ugasio i kada u mestu prebacim u 5-u brzinu. Zar ne?
      CBC ---> ---> ​where real tuners live

      Comment

      • mirdaone
        CBC Član
        • 24.12.2011
        • 13
        • Sombor
        • Renault Clio 1

        #4
        Evo bas sam dosao sa eksperimentiranja nekih: Idem iz 4-te u 5-tu, presaltam brzo, ne gasi se. Sledeci pokus, idem iz 4-te u 5-tu, pritisnem kvacilo, drzim 2 sekunde u leru, ugasi se auto. Idem iz 4-te u 5-tu, dam gas i pritisnem kvacilo, nista se ne desava, ne gasi se u leru, a isto tako sa gasom kada prebacim u 5-tu, ne ugasi se, takodje. Stanem na parking posle pokusa, lampice pocele svetlucati, tj poceo se gasiti, dam gas, cim se vrati na ler, trepere lampice. Ocito je problem u dovodu goriva, bar ja tako mislim. Prognoza: AC pumpa ili ler dizna mozda..? Misljenje? Pomoc? Sutra idem kod majstora, najverovatnije cu da menjam AC pumpu ako on nema ili vi nemate neko drugo resenje Hvala u napred!
        CBC ---> ---> ​where real tuners live

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          #5
          Originally posted by mirdaone View Post
          Imam problem sa mojim Klinjom, '91 godiste, benzin...
          Sumnjam na AC pumpu i karburator.
          Mnogo nepoznanica, za tako staro vozilo. Pumpu bih isključio, kao mogući uzrok, a proverio bih struju (razvodnik palenja i senzor položaja radilice, ako ga ima) i karburator. Pitanje je, da li su razvodnik i karburator za vreme 21 godišnje eksploatacije menjani, pri čemu mislim na tip. Proizvođač je ugrađivao više tipova karburatora.

          Od kada si u posedu tog auta i od kada se ovaj problem javio?

          P.S. Nakon ovog posta u kojem navodiš svetlucanje lampica, mogući su i drugi problemi sa strujom.

          Preporučio bih odlazak kod majstora, jer se verovatno radi o nekom banalnom kvaru, koji će majstor brzo da otkloni.

          Comment

          • mirdaone
            CBC Član
            • 24.12.2011
            • 13
            • Sombor
            • Renault Clio 1

            #6
            Nesto se radilo.

            AC pumpa promenjena, ali je problem ostao isti. Zatim je usledilo ciscenje karburatora, majstor je rekao da je bio zaprljan i da bi trebalo zameniti filter za gorivo. I stvarno, auto je isao odlicno, nije se gasio nikako, ni iz 4te u 5tu, testirao sam ga 20ak kilometara. Tako je bilo nedelju dana, a zatim se problem opet pojavio. Da li je moguce da se karburator opet zaprljao, da je filter toliko los, posto filter goriva nisam jos zamenio? Karburator ne znam dal' je menjan kao i razvodnik, ali znam da je u njemu dvogrli karburator, odgovarajuci.
            Kod mene je od leta 2010. godine. Problem se javio pre mesec dana otprilike.
            Juce sam isao za Bezdan, saltao ga odma bez zadrzavanja na kvacilu, nije pravio nikakve probleme, sve super. Ali da sam zadrzao kvacilo 3 sekunde, ugasio bi se. U gradu mi se pre toga ugasio jednom kada sam ga drzao na kvacilu u 3oj. Znaci nije do menjaca, ne kaci nikakve zice.

            Taman sam mislio da je problem resen ciscenjem karburatora, ali posle nedelju dana, evo ga opet.
            Neki savet, dijagnoza? Hvala unapred!
            CBC ---> ---> ​where real tuners live

            Comment

            • rodjo2208
              CBC Član
              • 09.03.2013
              • 40
              • Banja Luka
              • Opel

              #7
              Koliko sam ja razumio,tebi je problem samo sa niskim ler gasom,mali obrtaji,zato se pale lampice u mjestu jer altenator pod jako malim obrtajima pred gasenje prekida sa punjenjem,na normlanim obrtajima znaci nista,problem moze biti u ler dizni ako je ima na karburatoru,otisla ili ne dolazi struja,naravno i zaprljan karburator,sto je kod tebe najvjerovatnije posto je bilo dobro poslije ciscenja,vjerujem da ces opet morati precistiti sve i zamjeniti sve filtere i predfiltere ako imaju,mozda je cak i rezervoar prljav pa je povukao svacega,lose gorivo takodje.Kod mene je na opelu bio slican problem,tj gasio se na leru,ali je otisao plovak u karburatoru,mislim da se tako zove dio,nisam mehanicar vec elektricar,pa je naljevao previse goriva,zamjenom tog sam rijesio svoj problem.Na kraju,iako ja nisam toliko pristalica takvih stvari,jedan moj kolega je na bmw-u 3 staroj zamjenio karburator od stojadina,jednogrlni,repariran,sve sa radom majstora i redukcija ga je izaslo 100 km(konverbitilnih maraka),ne znam koliko je to u dinarima,ali auto vec dvije godine sapuce i radi perfekt,a kaze da ni u vuci nema neke osjetne razlike previse.

              Comment

              Working...
              X