VAKUM U REZERVOARU, zagonetka?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AlexsNs
    CBC Početnik
    • 24.04.2013
    • 2
    • NS
    • Hyundai coupe

    VAKUM U REZERVOARU, zagonetka?

    Ima vec tema jedna ali je zakljucana dat je link da se ide na njega a on je neispravan pa sam morao ovde otvoriti temu.


    Ovako>

    Pozdrav svim forumasima. Pomagajte braco. CASTIM ONOG KO RESI ZAGONETKU
    Imam problem... Auto hyundai coupe 2001 1.6 benzinac.


    Kada upalim auto, dovoljno je da stoji 1 min u mestu, stvara se vakum u rezervoaru toliki jak da mi se sam rezervoar izoblici, spljosti.


    Kada odvrnem cep cuje se zvuk kao kad otvaram vlasu koka kole od 2 litre. U****va vazduh


    Majstor je ucinio sledece>
    1> Proverio odusak i izduvo ga. Dzaba....
    2> Kupio sam nov cep. dzaba...
    3> Skidali smo ekolosku posudu i upalili bez nje, opet vakum , dzaba ni to nije pomoglo
    4> Skidali rezervoar da vidimo da se nije gde cev umotala, rezervoar cist dzaba.....


    Vakum se iznova pojavljuje pa ga vozim sa poluzavrnutim cepom jer tada se ne stvara vakum.




    Auto ima i sledece simptome


    1. Ujutru tesko pali, upali iz treceg pokusaja. Tokom dana je ok
    2. Kad krecem 1 brzinom a onda 2,3 tesko navlaci brzinu, pogotovo prvom kada je hladan vuce se ko baba dok se ne zahukta.


    Majstor ucinio sledece


    1. Menjao sve filtere
    2. Menjao svecice
    3. Ocistio sam dizne
    4. Promenio sam benzinsku pumpu radi sipanja kvalitetnog goriva presao na NIS i OMV.


    ISTA PRICA nista mi nije pomoglo, auto nije startan pali iz par pokusaja. Gasi mi se kad je hladan a ja ga isterujem iz dvorista.




    E sad sto se tice vakuma u rezvoaru majstor mi kaze da vozim sa poluzatvorenim cepom, kaze nema posledica ako to uradim ili izbusim par rupa burgijom na sam cep. Jer on iako se razume u korejska vozila i dobar je majstor ni sam ne zna sta je problem to sa vakumom.


    A ovaj drugi problem paljenja kad je auto hladan iz treceg pokusaja i sporog navlacenja brzine sumnja na pumpu...


    E sad da li je mozda prvi problem povezan sa ovim drugim? I da li postoji neki uredjaj kojim bi pregledo da li je pumpa ok da je ne menjam ako ona nije mozda u kvaru? Da li su to dva odvojena problema ili jedan. Sad vozim sa poluzatvorenim cepom vakuma nema ali ovaj drugi problem ostaje?




    Ja ovde napisah "lektiru" ali da vi bolje razumete u cemu je problem. Molim vas pomozite mi.
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #2
    ovo sa vakuumom u rezervoaru je vrlo cudna pojava.ali odusak rezervoara je toliko jednostavna "sprava" da mi stvarno nije jasno kako to ne moze regularno da resi.

    sto se tice pritiska pumpe postoji dijagnostika i manometar takodje.

    inace u svemu sto si radio,rec "dijagnostika" se ne pominje.
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Neki rezervoari nemaju odušak, naprotiv, treba im pritisak da bi motor radio kako treba tako da bi odušak u atmosferu naškodio.

      Ne znam rešenje za ovaj problem samo pojašnjavam da nije tako prosto kako je nekad bilo.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • vladaomega
        CBC Senator XXL
        • 11.10.2010
        • 484
        • beograd

        #4
        ovaj problem sam imao na mazdi 626 staroj 2 godine.resen je busenjem cepa rezervoara burgijom od 2mm.obzirom da je auto bio moj nisam hteo dase smaram i sledecih 70000km koliko sam presao sa njom nisam imao nikakvih problema.

        Comment

        • chobo13
          CBC Senator XXL
          • 01.05.2009
          • 1274
          • pozega,srbija
          • AUDI,VW

          #5
          treba zasigurno proveriti ima li odusak i ako ima da li je prohodan.to ne bi trebalo da bude neki problem proveriti.na dizalicu i rezervoar napolje i detaljan pregled,ili sto vlada rekao burgija u cep...

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            #6
            odusak i najprpostiji na Yugu na primer ,radi po principu sifona ( a tako je na verovatno skoro svim automobilima ) tako da vazduh moze da udje a benzinske pare ne mogu da izadju. kod tog busenja cepa benzin moze da isparava kroz tu rupicu,sad koliko i koliko brzo nemam pojma.
            u ovom slucaju ako je majstor dobro proverio odusak,onda jedino da tu postoji i neki jednosmerni ventil na kraju tog sreva u rezervoaru,pa onda odrzava neki mali podpritisak i propusta vazduh kad podrpritisak malo naraste.ili je kraj tog creva nekako dospeo de mu nije mesto,ispod nivoa benzina naprimer ili je ipak zapusen.nesto jeste neispravno.
            ili da busis cep,ili da promenis majstora.
            Last edited by zoranbg; 25.04.2013, 07:50.
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Juzgo i auto 2001 imaju sličnost kao kokošije i faberžeovo jaje, oba su jaje...
              Hteo sam samo da ukažem da postoje i drugi sistemi od tog prostog jugo-lada-stojadin i slični jer iam evap, jer ima provetravanje kroz motor, jer zbog ekologije en sme da pušta u atmosferu ništa itd...
              Alfa GTV neće raditi ako nema pritisak u rezervoaru. Recimo jedan primer.. Ima sistem regulacije pritiska i evakuacije para kao pola fićinog motora. Stariji je auto od ovog iz pitanja.

              Sad vi i dalje pamtujte oko Juga. Čovek je pitao za Hjundai
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • zoranbg
                CBC Senator XXL
                • 23.03.2005
                • 4098
                • Rooster's Hill , Beog
                • Grande Punto 1.2

                #8
                postoje cepovi koji imaju u sebi "ventil za disanje " , proveri koji i kakav cep ide na tvoje vozilo,da li sa tim ventilom ili bez njega.
                ako bi stavio cep sa "ventilom za disanje" ne bi morao da ga busis i da razmisljas o tome koliko benzina moze da ispari,a i opasno je u zatvorenom prostoru.

                Code:
                http://seekpart24.com/hyundai/coupe-gk-01/1-6-16v-14814/fuel-system-100254
                Supplementary Article/Supplementary Info 2: with breather valve


                cim je ventil "valve" odrzava ako nista drugo bar minimalni podpritisak u rezervoaru,koji je mozda potreban kod tog automobila,a mozda i nije . JA ne znam .
                kazes da si kupio nov cep ? kakav ? i da li se razlikuje od onog koji je radio do skoro dobro?




                u svakom slucaju,ako nemas problema sa rezervoarom kada odvrnes cep. najverovatnije bi ti problem resio odgovarajuci cep sa tim ventilom u sebi. jer on i za to sluzi da propusta vazduh u rezervoar pri nekom podpritisku iz rezervoara za koji je napravljen -podesen.

                u svakom slucaju mozes jos da se poigras sa cepom i oko cepa. a za ostalo drugi bolji majstor za hjundaije i dijagnostika da vidis imas li zaostalih gresaka,bez obzira sto ti sada ne sija "chek engine"

                pozdrav, i javi kako si resio. voznja sa odvrnutim cepom za reservoar nije sigurno dobro resenje.
                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                Comment

                Working...
                X