Pre dosta vremena procurio mi dihtung glave na Mitsubishi-ju,motor 4g32 sto sam resavao do sada jednostavnim dosipanjem ulja.Medjutim,kako je svest o ekologiji rasla ( i novcanik se stanjivao) resim to da popravim.Za sada su se tri resenja istakla pa bih voleo da mi iskusniji malo pomognu.
Prvo: promena dihtunga - Dihtung nije skup,ok je i ravnanje ali... da bih dosao do glave moram skinuti motor (ili rasturiti pola kabine-skidati sedista,ceo most itd a i onda prilaz nije bas neki).Da napomenem-kombi je u pitanju.U svakom slucaju komplikovano i u startu oko 200e.Kad na to dodam sve sto ce ispasti kad se jednom otvori posle 25 god i 350K verovatno mi je jeftinije da kupim drugi motor.S obzirom da je dihtung probio samo na jednom mestu i to ka spolja,ne mesa ulje i vodu,lepo pali i ide i ne vozi se preterano radije bih ovo da izbegnem,posto bi generalna u najavi bila vise od vrednosti vozila.
Druga varijanta: mislim da je Dora to negde spominjao - da pokusam da ocistim mesto od ulja,da nanesem malo neke diht mase pa pomocu vakuma (usisivac na iberlauf
) da je uvuce u pukotinu.Mozda pomogne,mozda i ne ali ne kosta nista.Tu se postavljaju dva pitanja-prvo,moze li se desiti da suvise mase uvuce,zacepi uljni kanal ili napravi nesto sa pumpom i drugo,koju diht masu uzeti?Kod mene u kraju postoji samo crveni silikon od 200 din,tim "majstori" lepe sve,od kedera do auspuha.Mislio sam da narucim nesto kvalitetnije preko neta ali nemam pojma sta da trazim.
Treca varijanta: ovo ce mozda zvucati smesno ali vec sam to radio (doduse,ne na glavi vec na jednoj pumpi goriva pa je i kacenje bilo drugacije) i funkcionise.Posto je curenje na malom prostoru,napravim od lima neki kolektor,kao levak,recimo i prilepim ga oko pukotine.Iz njega izvedem crevo i vratim ulje u motor.Taman imam jedan otvor pored cepa sto bih mogao iskoristiti za to.Ovde je opet problem cime ga zalepiti-neki tecni metal ili sl. ali treba da bude otporno na ulje,temperaturu i,verovatno,benzin+ kombinacija materijala(glava je aluminijumska).Ako neko ima iskustva sa lepkovima nek pomaze.
Izvinjavam se sto je post malo duzi ali zeleo sam sve da objasnim,da ne bude neke zabune.Ako neko ima i cetvrto resenje,slobodno,otvoren sam za sve predloge.
Prvo: promena dihtunga - Dihtung nije skup,ok je i ravnanje ali... da bih dosao do glave moram skinuti motor (ili rasturiti pola kabine-skidati sedista,ceo most itd a i onda prilaz nije bas neki).Da napomenem-kombi je u pitanju.U svakom slucaju komplikovano i u startu oko 200e.Kad na to dodam sve sto ce ispasti kad se jednom otvori posle 25 god i 350K verovatno mi je jeftinije da kupim drugi motor.S obzirom da je dihtung probio samo na jednom mestu i to ka spolja,ne mesa ulje i vodu,lepo pali i ide i ne vozi se preterano radije bih ovo da izbegnem,posto bi generalna u najavi bila vise od vrednosti vozila.
Druga varijanta: mislim da je Dora to negde spominjao - da pokusam da ocistim mesto od ulja,da nanesem malo neke diht mase pa pomocu vakuma (usisivac na iberlauf

Treca varijanta: ovo ce mozda zvucati smesno ali vec sam to radio (doduse,ne na glavi vec na jednoj pumpi goriva pa je i kacenje bilo drugacije) i funkcionise.Posto je curenje na malom prostoru,napravim od lima neki kolektor,kao levak,recimo i prilepim ga oko pukotine.Iz njega izvedem crevo i vratim ulje u motor.Taman imam jedan otvor pored cepa sto bih mogao iskoristiti za to.Ovde je opet problem cime ga zalepiti-neki tecni metal ili sl. ali treba da bude otporno na ulje,temperaturu i,verovatno,benzin+ kombinacija materijala(glava je aluminijumska).Ako neko ima iskustva sa lepkovima nek pomaze.
Izvinjavam se sto je post malo duzi ali zeleo sam sve da objasnim,da ne bude neke zabune.Ako neko ima i cetvrto resenje,slobodno,otvoren sam za sve predloge.
Comment