Curenje goriva na Mercedesu 190d

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • slavke89
    CBC Član
    • 05.01.2012
    • 75
    • Kikinda

    Curenje goriva na Mercedesu 190d

    U pitanju je Mercedes 190 2.5D 1986 godiste. Na oznacenom delu na slici curi gorivo i to bas dosta. Kako se to moze popraviti, ima li tu nekih zaptivaca. Da li je komplikovana popravka, pa moram kod majstora, ili mogu to i sam?
  • ragazzoni
    CBC Senator XXL
    • 24.02.2009
    • 774
    • Obrenovac i okolina
    • Opel Omega 2.0i-16v

    #2
    Curi na telu nepovratnog ventila, ovo nazubljeno, steže se na 70-80Nm. Nemaš nazubljeni ključ, moraš kod boš majstra.
    ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
    Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

    Comment

    • slavke89
      CBC Član
      • 05.01.2012
      • 75
      • Kikinda

      #3
      Koliko to od prilike kosta da se sredi, tj da se pritegne?

      Comment

      • ragazzoni
        CBC Senator XXL
        • 24.02.2009
        • 774
        • Obrenovac i okolina
        • Opel Omega 2.0i-16v

        #4
        Pa ne znam koliko vredi posao od par minuta, osim ako nešto ne krene niz brdo. Litar piva
        ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
        Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

        Comment

        • slavke89
          CBC Član
          • 05.01.2012
          • 75
          • Kikinda

          #5
          Da li smem da skinem te metalne cevcice sto ulaze u nepovratne ventile, pa da stegnem ventile i vratim sve kako je bilo. Da li bas mora sa moment kljucem, ili moze od prilike, prema osecaju da se stegne?

          Comment

          • TECA
            CBC Senator XXL
            • 14.10.2007
            • 2355
            • Oz

            #6
            Ako preteras sa stezanjem moze doci do blokiranja elemenata pumpe i nekontrolisanog broja obrtaja,osim toga moras zameniti i zaptivne gumice-ako mislis da resis problem,,ako ti je motor na autu i u voznom stanju ima tu malo vise posla...mora se skinuti usisna grana...opet ako ne budes pedantan,moze protrcati neki trun kroz cev i eto blokade dizni...ipak to prepusti bosisti,ne verujem da je vise od 20ak evra.

            Comment

            • ragazzoni
              CBC Senator XXL
              • 24.02.2009
              • 774
              • Obrenovac i okolina
              • Opel Omega 2.0i-16v

              #7
              Napisan mu je moment stezanja. Problem može preži u veći, kada ne bude mogaoda progura gorivo kroz brizgaljku, nego ga vraćao u komoru niskog pritiska.
              ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
              Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #8
                Za mesanje ovog i onog pritiska je zaduzena bakarna podloska ispod tog ozubljenog srafa.Nece napraviti nikakvu stetu,osim sto ce taj cilindar losije raditi.Za curenje oko srafa je zaduzena O-rihg gumica na njemu i ona dihtuje niski pritisak.Kada je ona dobra,nece pustati gorivo napolje i da je labav sraf....i da,nevedeni moment stezanja je po meni preveliki...recimo do 40Nm.Mozda ce dotezanje(samim tim doci i do promena lezista dotrajale gumice) kratkotrajno resiti problem.

                Comment

                Working...
                X