Curenje goriva na Mercedesu 190d
Collapse
X
-
Curi na telu nepovratnog ventila, ovo nazubljeno, steže se na 70-80Nm. Nemaš nazubljeni ključ, moraš kod boš majstra.''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
-
-
Ako preteras sa stezanjem moze doci do blokiranja elemenata pumpe i nekontrolisanog broja obrtaja,osim toga moras zameniti i zaptivne gumice-ako mislis da resis problem,,ako ti je motor na autu i u voznom stanju ima tu malo vise posla...mora se skinuti usisna grana...opet ako ne budes pedantan,moze protrcati neki trun kroz cev i eto blokade dizni...ipak to prepusti bosisti,ne verujem da je vise od 20ak evra.
Comment
-
-
Napisan mu je moment stezanja. Problem može preži u veći, kada ne bude mogaoda progura gorivo kroz brizgaljku, nego ga vraćao u komoru niskog pritiska.''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Comment
-
-
Za mesanje ovog i onog pritiska je zaduzena bakarna podloska ispod tog ozubljenog srafa.Nece napraviti nikakvu stetu,osim sto ce taj cilindar losije raditi.Za curenje oko srafa je zaduzena O-rihg gumica na njemu i ona dihtuje niski pritisak.Kada je ona dobra,nece pustati gorivo napolje i da je labav sraf....i da,nevedeni moment stezanja je po meni preveliki...recimo do 40Nm.Mozda ce dotezanje(samim tim doci i do promena lezista dotrajale gumice) kratkotrajno resiti problem.
Comment
-
Comment