opel astra g 1.7dti '2001, gubi vodu i dalje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pera-ja
    Banovan
    • 06.10.2013
    • 12
    • jagodina
    • opel astra g 1.7dti

    opel astra g 1.7dti '2001, gubi vodu i dalje

    auto je gubio vodu, i to prilicno, svakih nekoliko dana kazance je ostajalo prazno. sve je provereno, hladnjaci,creva,vodena pumpa, i sve je to bilo ok, tako da je skidana glava.

    Takodje kada izgubi vodu, tada nije bilo ni grejanja u kabini, ako to nesto znaci.

    tamo je pronadjeno da ne valjaju caure(nosaci) dizne, od 4 komada 3 su imale rupice na sebi, dal od kamenca il neceg drugog, ali golim okom su se videle rupe. te 3 sam kupio nove, kao i sve gumice sto idu na taj nosac , samo to je bilo 150eur

    glava je isla na hidrotest 2 puta, i oba puta je bila ok, ali poravnata je kad je vec skinuta. Stavljenje i nov dihtung glave , i jos neki dihtung, gumice ventila, zamenjen spaner i kais


    I posle svega auto i dalje gubi vodu

    Nije bas puno kao ranije, ali opet izgubi oko 1L na 500km. probao sma iz ocaja i ono sredstvo za zaptivanje, i dalje isto.

    Nivo ulja je ok, tj samo ujutru posle duzeg stajanja je preko maksimuma, ali kad obrisem cevku i ponovo izmerim onda je tacno na pola. i u toku dana kad proverim isto je na pola. U posudi za vodu nema ulja


    vise ne znam sta da gledam, kod istog majstora mi se ne ide, drugi majstori mi opet predlazu da se skida glava, to mi se ne radi opet
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #2
    Originally posted by pera-ja View Post
    I posle svega auto i dalje gubi vodu

    Nije bas puno kao ranije, ali opet izgubi oko 1L na 500km.
    Ili negde curi, ili isparava! Da li "drži" određenu (radnu) temperaturu, a da nivo ne prelazi maksimum?

    Da li je promenjen antifriz u potpunosti sa novim i tom prilikom odzračen sistem hlađenja?

    Da li je vodena pumpa menjana?

    Pokušaj, da dolevaš DESTILOVANU VODU samo do crte MIN! Prati potrošnju. Ako troši, Beograd nije daleko i zakaži pregled u nekom opelovom servisu, koji će ispitati zaptivenost sistema.

    Comment

    • nikolans78
      CBC Senator
      • 16.03.2006
      • 277
      • Vankuver, Kanada

      #3
      jel mokar tepih kod nogu suvozaca? Mozda je mali hladnjak busan.

      Comment

      • pera-ja
        Banovan
        • 06.10.2013
        • 12
        • jagodina
        • opel astra g 1.7dti

        #4
        Originally posted by Franjo View Post
        Ili negde curi, ili isparava! Da li "drži" određenu (radnu) temperaturu, a da nivo ne prelazi maksimum?

        Da li je promenjen antifriz u potpunosti sa novim i tom prilikom odzračen sistem hlađenja?

        Da li je vodena pumpa menjana?

        Pokušaj, da dolevaš DESTILOVANU VODU samo do crte MIN! Prati potrošnju. Ako troši, Beograd nije daleko i zakaži pregled u nekom opelovom servisu, koji će ispitati zaptivenost sistema.
        temperaturu drzi normalno, do 80, ne pregreva se. Sipan je nov antifriz 2L i vode oko 2.5L, i kasnije je doliveno tacno do sredine posude(gde pise max)

        sada je voda skroz dole u posudi, mislim cak ispod minimuma. sistem mislim da nije "odzracen" , tj i ne znam sta znaci to, video sam da je stara voda/antifriz ispusten dole na nekom srafu, i kad je skroz isteklo onda je naliveno novo

        vodena pumpa nije menjana, posmatrana je 2 dana, stavljene su i neke novine kod nje, ali nista ne curi iz nje, meni bi najlakse i bilo da je ona zamenjena

        Comment

        • pera-ja
          Banovan
          • 06.10.2013
          • 12
          • jagodina
          • opel astra g 1.7dti

          #5
          Originally posted by nikolans78 View Post
          jel mokar tepih kod nogu suvozaca? Mozda je mali hladnjak busan.
          ovo je gledano pre svega, i nigde nije bilo mokro.

          ali bas juce kada sam bio kod nekog elektricara, on mi je to spomenuo, i kao da je bilo malo mokro oko VOZACEVE strane, gde je pedala gasa pa malo udesno. Tu sam stavio neke novine sad, i praticu stanje. Receno mi je i da vozim sa ukljucenim grejanjem jer bi tad trebalo vise da pokaze ako tu curi..

          Comment

          • tomamega
            CBC Senator XXL
            • 19.03.2009
            • 715
            • Beograd / Crna burma, prim. prev.
            • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

            #6
            Nema to veze sa destilovanom vodom. Antifriz ili curi napolje ili mesa vodu i ulje u motoru. Treceg nema. Ja sa opelom imao slican problem skoro godinu dana. Ispostavilo se da vodena pumpa curi po malo, i odmah isparava jer je blizu motora, tako da ne ostavlja veliki trag. Zamenio vodenu pumpu i sve bilo ok. Inace, vodena pumpa se menja na velikom servisu, a ne kada pocne da pravi probleme

            Comment

            • Franjo
              Banovan
              • 14.08.2009
              • 2831
              • Inđija - Beograd
              • Renault megan II res

              #7
              Originally posted by tomamega View Post
              Inače, vodena pumpa se menja na velikom servisu, a ne kada počne da pravi probleme
              Tako je, samo, radi uštede, vlasnici, često odlažu zamenu za neko drugo vreme. Jer, nemaju problema sa hlađenjem! Čak i u specijalizovanim servisima. Da ne pričam o dilerima tek uvezenih polovnih vozila, koji tvrde, da je veliki servis izvršen. A, pumpa stara koliko i vozilo.

              I ja, tipujem na radijator. Nema veze, da li je grejanje uključeno - ili ne.

              P.S. Destilovanu vodu, jer je jeftinija od antifriza! Osim toga, da ne bi mešao različite antifrize.
              Last edited by Franjo; 09.10.2013, 20:20.

              Comment

              • ragazzoni
                CBC Senator XXL
                • 24.02.2009
                • 774
                • Obrenovac i okolina
                • Opel Omega 2.0i-16v

                #8
                Treba pumpom za ispitivanje naduvati sistem, jednostvna aparatura, i pratiti da li i gde curi. Ta mala curenja najčešće se suše od temperature motora. Neke pumpe cure samo u radu, pa je malo teže za ocenjivanje. Radijator može da curi, kroz njega uvek kruži voda osim u položaju za klimu, kada vakuum ventil zatvara protok. Obično je šoferšajbna masna i sve ima specifičan miris.
                ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                Comment

                • Eon
                  Moderator
                  • 10.03.2005
                  • 4225
                  • Beograd-NBG-44
                  • Superb 2.0 4x4 DSG

                  #9
                  Kod Opela hoće da strada i dihtung kućišta termostata pa da tu polako pušta kada se zagreje. Jedino da se nabije pritisak u sistem i da se posmtra kada je motor vruć i kada je hladan.
                  Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                  Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                  Comment

                  • chaboo
                    CBC Veteran
                    • 17.06.2012
                    • 195
                    • Beograd V.Mostanica
                    • citroen C5 hdi

                    #10
                    Premosti creva od malog hladnjaka vozi par dana pa vidi da li gubi tecnost ili ne.Onda ces moci da eliminises mali hladnjak kao gresku ili da ga menjas.

                    Comment

                    • Franjo
                      Banovan
                      • 14.08.2009
                      • 2831
                      • Inđija - Beograd
                      • Renault megan II res

                      #11
                      "Mnogo priče - ni oko šta!" (Shakespeare) Tako i mi pričamo, a On mudro čuti.

                      Sipan je nov antifriz 2L i vode oko 2.5L, i kasnije je doliveno tačno do sredine posude(gde piše max)
                      ... sada je voda skroz dole u posudi, mislim čak ispod minimuma. Sistem, mislim, da nije "odzračen" , tj i ne znam šta znači to...
                      Ovo, ako još prati "svoju" temu: bitno je, koliko je tačno doliveno, jer sistem "prima" 7.1 litara rashladnog sredstva!

                      Comment

                      • pera-ja
                        Banovan
                        • 06.10.2013
                        • 12
                        • jagodina
                        • opel astra g 1.7dti

                        #12
                        konacno je danas skinut hladnjak, i u nedoumici sam, il sam lud ili blesav, ali gumice nisu iste

                        hladnjak je BEHR, i za njega sam uzeo original set GM# 9117284 , 1400rsd

                        i kad ih uporedim, to jednostavno nije to isto levo su original, a desno zamenske.. original su nekako pljosnate, nisu ono skroz zaobljenje.. Mozda od vremena ce i ove nove da se spljosne, ali nekako previse mi tanko deluju, i ne znam dal da ih stavljam ?







                        Comment

                        • pera-ja
                          Banovan
                          • 06.10.2013
                          • 12
                          • jagodina
                          • opel astra g 1.7dti

                          #13
                          jel ima neka fora za namestanje ovih gumica ?

                          2 puta stavljam , i oba puta pusta voda na spoju, i to bas u velikim kolicinama, mislim vidi se kako kaplje dok kola i ne rade..

                          a kad vratim stare onda se ne primecuje da kaplje dok se malo ne nabije pritisak, a i tada jedva curka pomalo


                          kada stavim nove gumice kao da nema otpor kada vracam hladnjak na cevku, dok sa starim gumicama se malo oseti, i mnogo bolje nalezu nego ove nove koje nema sanse da namestim

                          Comment

                          • Franjo
                            Banovan
                            • 14.08.2009
                            • 2831
                            • Inđija - Beograd
                            • Renault megan II res

                            #14
                            Stavljaš li gumice u žleb? Da bi lakše naišle, a i zbog boljeg zaptivanja, dobro namazati dihtung pastom za radijatore. Gumica mora, dobro da naleže na cevku. Preširoka, neće dobro zaptivati, jer se stvara nabor, kroz koji propušta tećnost.

                            Comment

                            • pera-ja
                              Banovan
                              • 06.10.2013
                              • 12
                              • jagodina
                              • opel astra g 1.7dti

                              #15
                              ceo dan sam ih namestao zajedno sa majstorom, i nista ne valja..

                              stavljene su u zljeb one plastike, mazane sa 2 silikona, menjan im je raspored, probano da se prvo stave na cevke pa onda plastika pa onda hladnjak, i sve moguce kombinacije i nista...

                              STARE gumice ne pustaju dok se ne nabije pritisak, i tad vrlo malo pustaju, dok nove pustaju odmah po stavljanju, vidi se golim okom da kaplje..

                              na kraju sam nove gumice stavio na onu stranu gde je hladnjak, tamo su nekako najbolje legle, a na prednju stranu gde su cevke, i gde su gumice bile potrosena, tamo sam stavio "stare" gumice sa druge strane.. i za sad to funkcionise, nije jos pustilo vodu..

                              ako propiša sutra, stavljam creva i šelne i kraj priče

                              Comment

                              Working...
                              X