Problem sa motorom!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mfengineer
    CBC Veteran
    • 24.06.2005
    • 145
    • Novi Beograd
    • Mazda 626 i-V6 2.5

    Problem sa motorom!

    Imam jedan "mali" problem. Vozim na gas, ali posto je pocela niska temp. odlucio sam da prebacim na benzin. , tako na benzinu sam vozio jedno 10 km, dosao kuci. Posle 40 min. ponovo sam krenuo negde, ali tu je nastao problem.
    Auto nece da upali, verglao sam ga dok nije riknuo akumulator (pa 3-4 min sa prekidima). Naime, u toku verglanja dodje do trenutka kao da motor pocinje da prihvata, tad se u usisnoj grani cuje zesca detonacija i tako u krug.... prebacio na plin, isti problem, detonacije su se medjutim prosirile i na izduvnu granuu, puca pa rastura? Nije mi jasno pre pola sata i nekoliko meseci u nazad je sve bilo ok. Paljenje je elektronsko ,svecice i novi kablovi su stavljeni pre 15000 km, a celokupno paljenje pre 10000 km (bobina-razvodnik-komutator). Vizuelnim pregledom (koliko toliko jer ubi sneg) kablovi su ok, sve mi deluje na svom mestu? Cekam malo bolje vreme, a do tada molim za malo pomoci... Cemu bi mogao da bude problem sa tim detonacijama ??? Ugao paljenja bi isto trebao da bude ok... nema "pucketanja" u toku voznje... Da li je mozda pustanje benzina posle gotovo 3 meseca napravilo problem, uvek sam palio na gas bez problema, sad me sjeba benzin.... ???
    MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Jos samo da kazes o kom autu se radi
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • mfengineer
      CBC Veteran
      • 24.06.2005
      • 145
      • Novi Beograd
      • Mazda 626 i-V6 2.5

      #3
      Z-101 1116 ccm
      MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

      Comment

      • dekideki
        CBC Senator XXL
        • 26.07.2005
        • 1914
        • Beograd

        #4
        vrati na GAS i cekaj prolece. pusti bre benzin. ja palim, grejem i vozim na GAS. i nikad mi se nije desilo da ne upali posle sekund.
        inace
        ako nemas nameru da ti auto prenoci vec da ga vozis posle 40 min, nemoj da prebacujes na benzin. bez uvrede, ali moram da pitam: meni se licno desilo da sam mahinalno prebacio na GAS a bio mi pun karburator (nije se istrosio prvo benzin) i vreglao sam do besvesti sa istim sindromima (gas + benzin u cilindru = nema paljenja), na srecu bilo lepse vreme. dok se nisam setio da sam pobrkao loncice i vratio na benzin. inace kad ti se to desi, treba da verglas dva dana da bi uspeo nesto da pokrenes... DA TI SE NIJE SLICNO DESILO (iskreno)?

        pozdrav

        P. S. pali, grej i vozi SAMO NA GAS. provereno kod nasih motora, radi. meni licno se UVEK ugasi posle 2-3 sekunde kad sam i inace pre ugradjivanja gasa palio NA BENZIN. pa opet verglam pa uhvati. nisam nikad bolje palio nego SAD na GAS.
        .

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          Bas tako Deki.
          Eksperimetni za benzinom samo na autoputu ko ima visak parica.

          mfengineer,
          Samo si mogao da upropastis akumulator (ako vec nisi) i to bas sad po zimi. Zaboravi da benzin postoji osim ako ti ne nestane gasa u boci.

          Comment

          • dfast
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2005
            • 1302
            • Hoofddorp NL /Bgd

            #6
            To sto ti nije upalio na plin posle benzina nije nista cudno, jer je bilo benzina u karburatoru koji je pravio problem. A posto dugo nisi vozio na benzin moguce je da su nesto tu malo zapeklo odnosno da ne lezi kako bi trebalo. Preporuka je srediti i nastelovati karburator, jer nikad se ne zna koliko nisko temperatura moze da padne, a uvek je bolje imati na raspolaganju dva napojna sistema. Znaci sredis karb pa onda nastelujes plin. Ko se plasi zime jos?

            Comment

            • mfengineer
              CBC Veteran
              • 24.06.2005
              • 145
              • Novi Beograd
              • Mazda 626 i-V6 2.5

              #7
              Nismo se najbolje razumeli, vozio na gas, prebacio na benzin i savrseno je radio, vozikao se sve vreme na benzinu, ugasio motor , otsao do kuce, vratio se u kola, probao da upalim i kur.c, NIJE vracan na gas citaj - sve vreme na benzinu, jednostavno je u toku verglanja poceo da detonira kako u usisnoj tako i izduvnoj grani, a sto je najveci biser, upalio sam ga i ugasio par puta kad sam dosao na parking, i bukvalno je palio na pola kljuca, otisao kuci na 40 tak minuta i opet seo u kola i sipak...

              nakon toga sam pokusao i na gas - ista prica. Juce sam izbacio ostali benzin iz karba..i sindrom ostaje.... auto se ponasao kao da su pobrkani kablovi za paljenje !!!

              Posto sam akumulator "ubio" verglajuci, danas ga punim, skinuo sam razvodnu kapu, ok- je , nema naprslina, obrisao je, kablove isto ocistio, proverio... Razvodnik je ok, reper na bregastoj - paljenje na IV cilindru, ugao je dobar , jedino sutra kad napunim acumulator provericu svecice, postoji mozda mogucnost da je neka riknula??? mada trebao bi da upali na 3 cilindra... sutra cu da sve proverim, a ako ne uspem nista eto mene opet ovde, ako imate ideju sta jos da pogledam kao moguci kvar, vicite!

              Da i koji je uzrok detonacija ?

              Prosto ne mogu da verujem da mi je auto bolje radio na gas ... od sad bojkotujem benzin !
              MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Bila ova bljuzgavica. Isao si kroz bare(vlaga). Kec cesto ostaje na putu po vecem nevremenu, los po tom pitanju pogotovu oni stariji.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Zove se vlaga pod razvodnom kapom
                  Prosto ga obozava
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • mfengineer
                    CBC Veteran
                    • 24.06.2005
                    • 145
                    • Novi Beograd
                    • Mazda 626 i-V6 2.5

                    #10
                    Konacno sam nasao problem, paljenje se bilo pomerilo, kako, nije mi jasno, ali nema veze, pali ko lud sad.
                    Hvala na pomoci.
                    MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Gremlini ZCZ
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        #12
                        Dali je razvodnik bio slabo ucvrscen, ili.....................?

                        Comment

                        • dekideki
                          CBC Senator XXL
                          • 26.07.2005
                          • 1914
                          • Beograd

                          #13
                          ako si menjao svecice skoro, pomerio si slucajno rukom (kljucem) razvodnik. meni se desilo jednom (ali vrednom).
                          samo od sebe se ne pomera. jednom sam nastelovao i zaboravio da pritegnem. vozio 10 dana tako, bez problema...
                          .

                          Comment

                          • SrdjanV
                            CBC Veteran
                            • 28.03.2005
                            • 137
                            • Raska

                            #14
                            Ej,Zastava je to!

                            Comment

                            • mfengineer
                              CBC Veteran
                              • 24.06.2005
                              • 145
                              • Novi Beograd
                              • Mazda 626 i-V6 2.5

                              #15
                              Verovatno je to, kljuc za svecice jedva "uguram" zbog razvodnika, glupo resenje, a izmedju ostalog naj naj naj gluplje mi je resen desni aluminijumski nosac motora, koji sam na zalost skoro sam menjao - - - zbog nosaca sam morao da podizem ceo motor, doduse za 10-tak cm, ali opet

                              Da ne otvaram bezveze jos jednu temu, mada doduse vezana je za auto gas, krenem lagano u prvoj, skoro da se krece na leru, onda dam gas do daske , motor krene da radi prilicno zaguseno i kad posigne nekih 2000 +- 200 rpm krene da vuce ko ludo... Jel to visak ili manjak plina, rekao bi da je visak ???
                              MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

                              Comment

                              Working...
                              X