da, to sa donjim crevom i mene buni?!
Audi 100 / C4 / 2.3 Problem sa zagrevanjem u hladnim danima
Collapse
X
-
Originally posted by TECA View PostA,
Ne ide to tako sa ispravnim termostatom.Ili je labav u kucistu pa tecnost ide oko njega ili mora drugi.
WAHLER proizvodi pet tipova za tvoj audi i neki se razlikuju u širini:
Osim toga, možeš uporediti dimenzije drugih proizvođača:
Car parts for AUDI 100 (4A, C4) 2.3 E 134 hp from 12.1990 online: buy cheap AUDI spare autoparts.
U svakom slučaju, treba proveriti, da li ugrađeni termostat zatvara.
Comment
-
-
Ako ga ima, a nalazio sam taj podatak u jednom audi forumu, nalazi se u jednom gumenom crevu u blizini grejača (radijatora). A, svrha mu je upravo brže zagrevanje tećnosti u radijatoru.
Ipak, rekao bih, da imaš problema sa vakum solenoidom grejača, vakum solenoidom recirkulacije, ili motorom flapsova. Činjenica je, da je rashladni sistem predimenzionisan i sporo i teško postiže radnu temperaturu od 90 C.
Pogledaj na fotografijama, da li je na tvom vozilo takav sistem:
quattroworld.com Forums: Diagnose: Problem with temperature flap motor, recirculation flap, or hot water shut-off valve
Mogući su i problemi sa viscom, da ti stalno radi turbo cooling.
Comment
-
-
Nadam se, da ti je jasan engleski tekst, koji je izuzetno jasan, kao da je pisan u stilu "uputstva za neupućene"!?
Prvo, srediti, sva vakum creva, jer su mogući uzrok problema. Zatim, dijagnostikom (VAGCom), proveriti postavke i ispravnost funkcionisanja sistema hlađenja-grejanja. Senzori temperature i elektroventili (solenoid valve), kao i motor flapsova.
Proveriti protočnost radijatora (heater) i po potrebi "produvati" ga, ili zameniti. Proveriti i efikasnost vodene pumpe (water pump).Last edited by Franjo; 03.01.2014, 09:53.
Comment
-
Comment