Audi 100 / C4 / 2.3 Problem sa zagrevanjem u hladnim danima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • srbin001
    CBC Član
    • 25.09.2010
    • 86
    • Srbija

    #16
    da, to sa donjim crevom i mene buni?!

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      #17
      A,
      Posle 2.3 km voznje oba creva su mlaka.
      Ne ide to tako sa ispravnim termostatom.Ili je labav u kucistu pa tecnost ide oko njega ili mora drugi.

      Comment

      • Franjo
        Banovan
        • 14.08.2009
        • 2831
        • Inđija - Beograd
        • Renault megan II res

        #18
        Ima li taj motor sistem hlađenja sa bajpas termostatom?

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          #19
          Originally posted by TECA View Post
          A,


          Ne ide to tako sa ispravnim termostatom.Ili je labav u kucistu pa tecnost ide oko njega ili mora drugi.
          Dok neko ne odgovori, ima li dva termostata, glavni i bypass, proveri, da li je ugrađen odgovarajući!

          WAHLER proizvodi pet tipova za tvoj audi i neki se razlikuju u širini:



          Osim toga, možeš uporediti dimenzije drugih proizvođača:
          Car parts for AUDI 100 (4A, C4) 2.3 E 134 hp from 12.1990 online: buy cheap AUDI spare autoparts.

          U svakom slučaju, treba proveriti, da li ugrađeni termostat zatvara.

          Comment

          • srbin001
            CBC Član
            • 25.09.2010
            • 86
            • Srbija

            #20
            Originally posted by Franjo View Post
            Ima li taj motor sistem hlađenja sa bajpas termostatom?
            Zaista ne znam... Ako ima drugi termostat, gde bi on mogao da se nalazi ??

            Comment

            • srbin001
              CBC Član
              • 25.09.2010
              • 86
              • Srbija

              #21
              Originally posted by srbin001 View Post
              Zaista ne znam... Ako ima drugi termostat, gde bi on mogao da se nalazi ??
              Da l` je moguce da niko ne zna?!

              Comment

              • Franjo
                Banovan
                • 14.08.2009
                • 2831
                • Inđija - Beograd
                • Renault megan II res

                #22
                Ako ga ima, a nalazio sam taj podatak u jednom audi forumu, nalazi se u jednom gumenom crevu u blizini grejača (radijatora). A, svrha mu je upravo brže zagrevanje tećnosti u radijatoru.
                Ipak, rekao bih, da imaš problema sa vakum solenoidom grejača, vakum solenoidom recirkulacije, ili motorom flapsova. Činjenica je, da je rashladni sistem predimenzionisan i sporo i teško postiže radnu temperaturu od 90 C.
                Pogledaj na fotografijama, da li je na tvom vozilo takav sistem:
                quattroworld.com Forums: Diagnose: Problem with temperature flap motor, recirculation flap, or hot water shut-off valve
                Mogući su i problemi sa viscom, da ti stalno radi turbo cooling.

                Comment

                • srbin001
                  CBC Član
                  • 25.09.2010
                  • 86
                  • Srbija

                  #23
                  Da, cini mi se da i moj audi izgleda ovako (barem sudeci po fotografijama)..
                  Sta mi predlazes onda, u tom slucaju?

                  Comment

                  • Franjo
                    Banovan
                    • 14.08.2009
                    • 2831
                    • Inđija - Beograd
                    • Renault megan II res

                    #24
                    Nadam se, da ti je jasan engleski tekst, koji je izuzetno jasan, kao da je pisan u stilu "uputstva za neupućene"!?

                    Prvo, srediti, sva vakum creva, jer su mogući uzrok problema. Zatim, dijagnostikom (VAGCom), proveriti postavke i ispravnost funkcionisanja sistema hlađenja-grejanja. Senzori temperature i elektroventili (solenoid valve), kao i motor flapsova.
                    Proveriti protočnost radijatora (heater) i po potrebi "produvati" ga, ili zameniti. Proveriti i efikasnost vodene pumpe (water pump).
                    Last edited by Franjo; 03.01.2014, 09:53.

                    Comment

                    • srbin001
                      CBC Član
                      • 25.09.2010
                      • 86
                      • Srbija

                      #25
                      izgleda mi kao nesto sto ne mogu da uradim u sopstvenoj reziji, poslacu ga kod majstora..

                      hvala u svakom slucaju

                      Comment

                      Working...
                      X