Volvo V70 problem sa geartronicom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sajbamstk
    CBC Početnik
    • 02.09.2013
    • 5
    • Cerknica
    • Volvo V70 2.4T AWD

    Volvo V70 problem sa geartronicom

    Pozdrav svima!
    Vidim ,da kod vas nema baš mnogo Volva!
    Imam problema sa menjačem.
    Menjač nije bio servisiran kako treba,ulje so menjali samo na 220000km(kad je bilo prekasno), a sada ima 280000km!
    I tako sam se zajebao kad sam kupio avto,a avto je ko nov od prvog vlasnika!
    Zabija u drugu i treču brzinu kad menja gore i dole ali ne svaki put.Uopče kad iz ceste dolazim u grad kada više menja i je ulje ogrijano!Kompjuter mi je javio napaku i ta je bila lock-out,vjerovatno i lamele nisu najbolje!
    Zanima me jel ima kod vas majstora za remont menjača i koliko košta?
    Menjač pa je Aisin Warner 55-50SN.
    Molim za informacije
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #2
    Potrebna je kompletna dijagnostika! Počev od rada motora. Očitati sve greške (napake), izbrisati i testirati rad motora. Ako ne pokazuje nikakve greške, testirati u vožnji. Ako ne pokaže nikakvu grešku, dijagnostičkim alatom proveriti postavke svih bitnih parametara i ispravnost senzora i sklopova. Proveriti hidrauliku.

    Lock-out nije greška, već stanje izazvane nekom greškom. Da bi znali o čemu se radi, za to je potrebna brojna oznaka greške. Da li je to javljeno nakon zaustavljanja, sa menjačem u poziciji "P"?

    Bitno je, da se srede lamela i sistem kočenja!

    Comment

    • sajbamstk
      CBC Početnik
      • 02.09.2013
      • 5
      • Cerknica
      • Volvo V70 2.4T AWD

      #3
      Motor radi tiptop.Uvjek mi je javilo napaku na avtoputu u petoj brzini!!!
      Vjerovatno da je greška na lamelama i kočenju možda i na wandleru!!!
      Nisam stručnjak,zanima pa me cena remonta?
      Zanima me ili je isto ko autogas pola jeftinije kao kod nas!!!!

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Sigurno je znatno jeftinije, ima nekoliko dobrih servisa koji dobro rade posao.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          #5
          Originally posted by sajbamstk View Post
          Motor radi tiptop. Uvjek mi je javilo napaku na avtoputu u petoj brzini!!!
          Pri kojoj brzini i obrtajima? Moguće, da to nije greška, nego stvar podešavanja computera menjača. Overspeed.

          Da li imaš dovoljno ulja u sistemu? I, da li je sipano propisano ulje za taj menjač?

          Pre odluke o remontu, izvrši potpunu dijagnostiku, da se utvrdi u čemu je problem.

          Nisam stručnjak, zanima pa me cena remonta?
          Cena zavisi od stepena oštećenja, a zavisi od majstora do majstora. Nedavno, bio je slučaj u CG na drugom tipu vozila, koji je rešen u Šapcu, kod nekih momaka, koji se bave remontom i sređivanjem menjača sa oštećenih vozila. Pošto su imali takav menjač u zakazano vreme, izvršili su zamenu isti dan. Cena je bila, koliko se sećam 280 evra.

          Ne mogu da nađem tu temu, ali je neko, od članova (majstora) cbc, preporučio taj servis. Pa bi bilo dobro, da se i u ovom slučaju javi.

          P.S. Ovdašnji majstori, kao svuda u svetu, vole takve mušterije, koji se ne razumeju u tehniku, ali imaju novca da plate. Naročito, ako treba, da oprave ispravnu stvar! Da od novog, naprave staro.

          Nakon pretrage, pronašao sam, ali ne radi se o automatskom menjaču. Ipak bih ga kontaktirao:
          Vectra C, menjač F17C, kvar
          Last edited by Franjo; 06.12.2013, 12:05.

          Comment

          • sajbamstk
            CBC Početnik
            • 02.09.2013
            • 5
            • Cerknica
            • Volvo V70 2.4T AWD

            #6
            Hvala ti za informaciju,nazvat ču ga,da vidim šta če kazati!
            Ja se razumijem u avte,samo ne u automatske menjače jer nisam još imao posla sa njima i ti novi so vrlo komplikovani!!!
            Znam i ja take majstore,ima jih puno kod nas!
            Ulja je dovoljno u sistemu,vjerovatno da je pravo,menjano je bilo na original servisu!!!
            Transmission service required mi je dva puta dosad javilo,i oba puta je bila napaka lock-out!
            Prvi put je bilo pod tepomatom na 140kmh a drugi put na 120kmh.
            Ulje ima lošu barvu,sliči na čokoladu.A majstori kod nas kažejo, da bolje da ne menjam ulja,ako ga zamjenim,menjač neče više da radi!Zvao sam in ovlaščeni servis Lekše, gde je avto bio redno servisiran(menjač baš ne)i majstor zna taj avto i rekao mi da je jedini spas menjava ili rempnt menjača!!!
            Zato što mislim avto imat najmanje 5 godina najbolje je da pravim remont i onda svakih 50000km menjam ulje i neče biti problema!
            Remont mislim da je sigurno potreban jer previše zabija i cuga.
            javit ču šta ču rješiti
            Hvala

            Comment

            • sajbamstk
              CBC Početnik
              • 02.09.2013
              • 5
              • Cerknica
              • Volvo V70 2.4T AWD

              #7
              Ne radi automatskih menjača!!!

              Comment

              • Franjo
                Banovan
                • 14.08.2009
                • 2831
                • Inđija - Beograd
                • Renault megan II res

                #8
                Originally posted by sajbamstk View Post
                Prvi put je bilo pod tepomatom na 140kmh a drugi put na 120kmh.
                Upravo o tome sam pisao: samo te je obavestio, nakon pritiskanja papučice, da je otključan za veće ubrzanje. Pokušaj, na autoputu, pod tempomatom na 120 kmh, naglim pritiskom na papučicu, da bi ubrzao preko 150 kmč. Trebalo bi, da se javi poruka lock-out.

                I dalje sam, pri tome, da treba, prvo proveriti ispravnost svih bitnih elemenata: senzora, ventila, pumpe, pa i samog kompjutera menjača! Nakon toga, videti, da li je za remont (generalna revizija), ili zamenu samo nekog dela. Najčešće, solenoidi u distributoru.

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #9
                  Obzirom da ulje ima cudnu boju,lici na ozbiljniji kvar menjaca.Ocekujte cenu od oko 1500e,a pitajte servis automatskih menjaca u Sopotu.Popravka traje nekoliko dana,a mozda i 15.Nacicete ih preko Gugla.

                  Comment

                  • Franjo
                    Banovan
                    • 14.08.2009
                    • 2831
                    • Inđija - Beograd
                    • Renault megan II res

                    #10
                    Originally posted by sajbamstk View Post
                    ... ulje so menjali samo na 220000km, a sada ima 280000km!
                    Normalno, da ima čudnu boju, nakon pređenih 60 Kkm!
                    Na volvo forumima, možete naći, da je menjač uništen, nakon zamene ulja, neodgovarajućim (ekvivalentnim) ATF uljem, već nakon pređenih desetak km!
                    Pošto je menjač, još uvek u funkciji, zamenio bih ulje propisanim i izvršio dijagnostiku. Inače, u slučaju zamene neispravnih solenoid ventila, preporučeno je, da se ulje menja.

                    Comment

                    Working...
                    X