CIJUCE KLINASTI :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    CIJUCE KLINASTI :)

    evo sta me interesuje...Zasto mi skripi klinasti kajs od alternatora.a zategnut je ?
    cvili ciju...ciju )
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
  • Vlada_nbgd
    CBC Senator XXL
    • 11.09.2005
    • 1066
    • Novi Beograd/Topcider
    • ford focus sport pack

    #2
    I kod mene ista prica(samo kanalni kajs) i to bas od kako je pocelo vlazno vreme.Znaci verovatno vlaga,da napomenem meni se cuje samo kod prvog jutarnjeg paljenja,kad se zagreje gubi se zvuk.
    FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Pa zato sto nije dovoljno zategnut ili je dotrajao, ili ti nisu u centru remenice
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • Vlada_nbgd
        CBC Senator XXL
        • 11.09.2005
        • 1066
        • Novi Beograd/Topcider
        • ford focus sport pack

        #4
        A moj slucaj?Inace to skripanje traje jedva sekundu i posle ga nema.Kajs i spaner su promenjeni pre 10 tkm.
        FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          izlizani kais po boku
          izlizana/ uglacana remenica alternatora ili radilice
          nedovoljno dotegnut kais
          los kvalitet kaisa ili starost

          recimo, neki moguci uzroci.

          pistanje je posledica proklizavanja, sada zasto ima raznih varijanti.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Vlada_nbgd
            CBC Senator XXL
            • 11.09.2005
            • 1066
            • Novi Beograd/Topcider
            • ford focus sport pack

            #6
            E Brick kad spomenu alternator,moze li se to dovesti u vezu sa povremenim paljenjem lampice alternatora,desi se jedanput u 5-6 dana da se upali na kratko?
            FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              da.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • dieselman
                CBC Senator XXL
                • 14.11.2005
                • 833
                • tt

                #8
                Cesto se desava da se "upusti remenica",tj da se potrosi tako da bocna povrsina koja naleze bude smanjena.Tada proklizava i na zategnutom remenu.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Novi kais resava problem Tako sam chuo
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • zoranbg
                    CBC Senator XXL
                    • 23.03.2005
                    • 4098
                    • Rooster's Hill , Beog
                    • Grande Punto 1.2

                    #10
                    rece mi jedan komsija..da ima i neki gumeni nosac koji ide kod alternatora...pa kao kad on ode...alternator " bezi" od kajsa,pa se kajs sam labavi!?!.
                    kajs deluje staro kad se gleda(pobeleo je malo) ,ali nije poceo da se krza.
                    rece mi da nije lose da probam da stavim "malo" shiri..ovaj je 9,5mm ima i od deset mm.
                    sutra cu da prostudiram.
                    i ovaj moj..kad se zagrejen ne skripi..ali ponekad da ,kad je ladno dosta.
                    nisam imao takvih problema na ranijim automobilima( ili je pucao,pa onda novi..ili se razlabavi pa ga dotegnem).
                    ... A vi kako te a? ))))
                    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                    Comment

                    • dekideki
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2005
                      • 1914
                      • Beograd

                      #11
                      kupite NAZUBLJENI klinasti. resava SVE ranije probleme... skuplji mozda 10% ali hebe kevu!
                      i traaaje... dok se ne setite da bi bilo dobro da ga zamenite
                      pozdrav
                      .

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        NAZUBLJENI pa obicni i nepostoje vec 20god
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          pa svi su klinasti nazubljeni, drugaciji odavno nisam ni video ni u jednom autu.

                          i ovaj moj..kad se zagrejen ne skripi..ali ponekad da ,kad je ladno dosta
                          ako te tesi, moj ne skripi ali ispusta "zvuke" koji podsecaju na sum lezajeva.

                          i tako evo vec trecu godinu koliko je auto kod mene.

                          razlog je sto je ostario materijal, proizveden je (po datumu na njemu) daleke 1995. godine i ima iza sebe preko 100.000km.

                          nikako da crkne, rezervni mi u gepeku i cekam bas da vidim dokle ce ovako. (a i treba da se odvrne 5 srafova da bi se mogao zameniti, ukljucujuci i zakretanje klima kompresora pa mi se ne radi bez preke potrebe a ovaj jos dobro radi).
                          kada se zagreje motor, tj kais cesto bude i besuman.

                          inace je dobar test za servisere/automehanicare.

                          zacudio bi se covek kakvoh se sve teorija mze naslusati kada se masti pusti na volju i nagadja onako iz rukava (dijagnostika sta je to bese)


                          za test, dok se cuje poprskaj kais sa malo vode dok se okrece, odmah ce prestati buka.
                          time ujedno imas i dijagnozu da je kasi uzrok buke.

                          inace, stari stos je da namazes obicnim sapunom ivic kaisa odnosno ivice remenica i kais ce prestati da proklizava, pa cak i kada nije optimalno zategnut.

                          moj ce klinasti kais izgleda uspeti da pregura i celih 150.000km s obzirom da se jos dobro drzi osim povecane buke kada je hladan. i sto je postao pepeljaste boje spolja

                          nije ono cviljenje, ne kliza samo podseca na buku lezajeva, sistanje vise.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #14
                            He he. Ne sapunicom i vodom. Znate cime su se nekada (i sada negde) mazali kaisevi u mlinovima recimo? KALAFONIJUMOM
                            Nije trajno resenje i ne preporucijem ali sam tako lecio kad sam morao kasetofone. Kalafonijum rastvoren u acetonu se inace koristi za premazivanje nove stampane plocice pre lemljena i ja to lepo uzmem i premazem zamajac kasetofona i remenicu na motoru. Nikako ne gumicu (kais) da je ne rastvori aceton slucajno. Kad se osusi nabacis losu (isteguntu) gumicu koju obrises alkoholom celom duzinom polako i on samo pichi. Traje tako dosta dugo mogu vam reci dok nova gumica ceka "u gepeku" za zamenu.

                            Comment

                            • Delkan
                              CBC Senator XXL
                              • 14.06.2005
                              • 829
                              • 60 km From BG,West

                              #15
                              I kreda utisa kais,pa ako imas parce probaj.
                              Na Opelima (starijim) je raspad onih gumica na nosacu alternatora standardan problem.

                              P.S. Uvek ostaje Riletova najlon carapa kao opcija!

                              Comment

                              Working...
                              X