BMW E39 520i, problem sa paljenjem!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ivan89
    CBC Početnik
    • 18.03.2014
    • 4
    • Luksemburg
    • BMW e39 520i

    BMW E39 520i, problem sa paljenjem!

    Pozdrav svima!

    Naime, kao sto ste verovatno vec zakljucili, vozim BMW e39 520i, 98. godiste. Jutros mi se desilo, ne prilikom prvog paljenja, da auto nije hteo da upali jedno 4-5 minuta i isto toliki broj verglanja. Dakle vergla ali ne pali. Posla toga je upalio i sve je bilo normalno. Gasio sam ga i palio sve najnormalnije. Onda opet isto, nece da upali i tako par minuta i par pokusaja i opet upali. Posle toga sam opet pokusavao i opet radi sve najnormalnije.

    Nesto slicno mi se desilo samo jednom ranije, oko nove godine nije bio vozen ni paljen jedno 25 dana. Naravno, akumulator je bio skroz prazan posle toga, ali kada sam ga spojio na kablove upalio je bez problema. Vozikao sam ga tako neko vreme i kad sam ga prvi put ugasio nije hteo ni da cuje da upali. Vergla ali nece. Ostavio sam ga jedno dva sata i posle toga upalio najnormalnije i to se nikada vise nije ponovilo sve do danas.

    Da li imate neku ideju sta bi mogao da bude problem?

    Meni je prvo na pamet pala pumpa za gorivo, ali mi je cudno da od trenutka kad upali radi najnormalnije, dakle nikakvog problema nema. Mozda filter, svecice?

    Da napomen samo da je auto kod mene tek nekih 5 meseci.


    Svaka pomoc je dobrodosla!
  • Ivan89
    CBC Početnik
    • 18.03.2014
    • 4
    • Luksemburg
    • BMW e39 520i

    #2
    Da naravim update posto se stanje pogorsalo
    Naime, sad pored toga sto i dalje pravi probleme sa paljenjem, samo ucestalije, pravi probleme i u voznji. Prvo na leru hoce da varira broj obrtaja na dole. Radi i drzi normalan borj obrtaja pa onda spusti na sekund i zatrese kao da ce da se ugasi pa opet na sekund vrati na normalno i tako sve dok mu ne dam gas, onda ili radi opet isto ili drzi normalno obrtaja i lep radi. Dalje u voznji mora da se drzi na vecem broju obrtaja jer cim popustim gas da bih rpikocio ili skrenuo sve imam utisak kao da ce da se ugasi svaki cas. Kada mu dajem gas nekad prima lepo, nekad prima pa krene da trokira malo pa opet nastavi lepo da prima, a neka prima bez problema. Isto nekad kada mu pustim gas sa recimo 4000 obrtaja vrati lepo do lera, a nekad vraca ne ravnomerno tj vraca pa na sekund dve zadrzi na nekom broju obrtaja pa opet nastavi da spusta. Isto se ponasa i topao i hladan, mada imam utisak da su cesce pali dok je hlada.

    Je l imate sad mozda neku ideju?

    Da napomenem da su svecice juce zamenjene i nikako nije resen problem.
    Moje sumnje sada su: bobine, filter goriva, protokomer, senzor bregaste i senzor radilice, ali i dalje nemam neku precizniju ideju...

    Svaka pomoc je dobrodosla!

    Comment

    • zverko
      CBC Senator XXL
      • 19.08.2005
      • 7085
      • BGD
      • Audi A4

      #3
      ovo mi lici na termo davac na glavi. deo pod brojem 3. svakako zakaci na neku dijagnostilku i vidi sta kaze. takodje, proveri dal' negde vuce fals vazduh a mogao bi i da operes motor ler gasa i klapnu.

      Click image for larger version

Name:	3iyx.png
Views:	1
Size:	86.2 KB
ID:	881495
      Last edited by zverko; 23.03.2014, 17:09.
      deutsche gemacht-gut gemacht...

      Comment

      • Ivan89
        CBC Početnik
        • 18.03.2014
        • 4
        • Luksemburg
        • BMW e39 520i

        #4
        Da budem iskren uopste mi nije palo napamet da tero davac moze da pravi ovakve probleme. Ima logike da bude termo davac, s obzirom da mi je termostat zablokirao pre 10ak dana, pa je od tada stalno otvoren i moguce da ga je to nesto poremetilo. Svakako i nov termostat je kupljen i bice zamenjen nadam se sutra. I dijagnostika je u planu za sutra pa cemo videti sta ce da pokaze...Javicu sta se dogadja...Hvala na savetu, uopste nisam razmisljao u tom pravcu

        Comment

        • Duxxx
          CBC Početnik
          • 27.12.2016
          • 3
          • Nis
          • BMW 520I E39

          #5
          Ja sam imao isti problem, s tim sto je meni extra palio, na pola kljuca, cak i po minusu. A ler gas nekad radi normalno, nekad varira do 3000 obrtaja i nazad... Pre neki dan sam ga upalio ujutru na -5 bez problema, i posle minut se ugasio kao da je nestao benzin, kupim ja benzin i sipam, on upali iz prve ali nisam ga vozio tog dana. Sledeceg dana kada sam pokusao da ga upalim nema sanse, kao da nema benzina. Sipam ja jos benzina (ukupno 15l), medjutim nista. Pumpa radi, baca gorivo, ali nece da upali, 2 puta sam praznio akumulator i nista. Da napomenem da mi se to jos 2x desilo u roku od par dana, ali kad sam sipao benzin palio je, a sada nista...
          Molim za pomoc

          Comment

          • kalimero1
            CBC Senator XXL
            • 01.11.2010
            • 318
            • zagreb
            • c5

            #6
            poslušaj kad ga upališ jel se čuje šištanje kod usisne grane na njima voli puknuti membrana
            od iberlaufa nalazi se ispod usisne,dok radi na leru izvadi šipku za ulje i ako ne počne jače trkeljati
            sigurno vuče falš.kad neče upaliti probaj ga na sekundu zaverglati pa poslušaj jel se čuje pumpa.može
            ti i rele pumpe biti u kvaru,nadalje pogledaj jel ima goriva u oba tanka,sa dijagnostikom ili otvori
            čepove ispod zadnjeg sica,može biti da se nakupilo smeča na situ pumpe inače mora ti imati oko 3.5 bara pritiska.
            ima toga još od senzra faze,radilice itd ali to češ teško sam skužiti.

            Comment

            • Duxxx
              CBC Početnik
              • 27.12.2016
              • 3
              • Nis
              • BMW 520I E39

              #7
              Ne cuje se sistanje nigde, radi ravnomerno bez sumova. Kad izvadim sipku za ulje isto radi, nema nikakvog trkeljanja, pa on nije dizel. Inace, upalio sam ga, samo ga je trebalo zamoliti, uz 2-3 punjenja akumulatora. Sada mi je ostao samo ler gas koji varira, servo i ventilator kabine da sredim. Mada bih vise volio da ga se otarasim... previse je "sitnica" koje mi idu na zivce a ja to ne volim....

              Comment

              • kalimero1
                CBC Senator XXL
                • 01.11.2010
                • 318
                • zagreb
                • c5

                #8
                ako ne promijeni rad kad izvadiš šipku ili čep od ulja sigurno vuče falšzrak i zato ti varira lergas.

                Comment

                • Duxxx
                  CBC Početnik
                  • 27.12.2016
                  • 3
                  • Nis
                  • BMW 520I E39

                  #9
                  Gde sve moze da vuče falš vazduh? Da pregledam i to... Mada mi mnogi kazu da je u pitanju step-motor... Sad ne znam dok ne proverim sve...

                  Comment

                  Working...
                  X