Pug 307 2.0 hdi 110ks FAP problem pri gasenju motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Axmen
    CBC Početnik
    • 08.05.2014
    • 5
    • Beograd
    • Pug 307 SW 2.0 hdi

    Pug 307 2.0 hdi 110ks FAP problem pri gasenju motora

    Evo o cemu se radi u poslednjih desetak dana se desava to da ponekad kad gasim motor i izvucem kljuc motor ostane da radi jos 1-3 sekunde .. Ova pojava se desava uglavnom kada je motor iole zagrajan, tipa poceo da dize kazaljku za temp .. Ako je auto vozen kratko, recimo par km uglavnom se to nece desiti .. Naravno pali gresku Antipolution fault i sam je ponistava kako mu kad dodje .. Nisam pametan kako mu se to desava da li je nesto do sitema za ubrizgavanje goriva ili duva ulje iz turbine zestoko .. Nisam jos bio kod majstora u vezi ovoga, pa eto pitam sve vas za misljenje ili savet.
  • tomamega
    CBC Senator XXL
    • 19.03.2009
    • 715
    • Beograd / Crna burma, prim. prev.
    • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

    #2
    Idi kod majstora što pre. Može biti da ti turbina pušta mnogo ulja u imterkuler, i ako se to preterano dešava, može doći do iberrturaže. A to svakako ne bi želeo da doživiš

    Comment

    • ada
      CBC Senator XXL
      • 04.06.2005
      • 2375
      • Novi Sad
      • Svasta nesto

      #3
      psa prijavljuje za svasta Antipolution fault. moze da bude senzor pritiska, moze da bude egr, moze da bude 100 sitnica, a jedini nacin da znas staje je krstena dijagnostika.
      Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
      Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
      Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
      Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

      Comment

      • Axmen
        CBC Početnik
        • 08.05.2014
        • 5
        • Beograd
        • Pug 307 SW 2.0 hdi

        #4
        Znam na pugu je Antipolution fault za sve i svasta vezano za motor .. Ruku na srce ulje ne trosi skoro nista od poslednje zamene a to je bilo ima blizu godinu dana i oko 7000 km .. Videcu sad za vikend da ocistim interkuler i deo cevi ka turbini i ustup da vidim ima li tu ulja i koliko ga ima .. Turbina nije u nesto sjajnom stanju rekli majstori odavno

        Comment

        • Goran
          Moderator
          • 06.10.2004
          • 535
          • Vrbas

          #5
          zapusen regulator pritiska na pumpi, treba utvrditi uzrok pre zamene da ne bi bilo dzaba ste krecili
          Originally posted by Dora
          Banovao me Goran
          Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

          Comment

          • ada
            CBC Senator XXL
            • 04.06.2005
            • 2375
            • Novi Sad
            • Svasta nesto

            #6
            A sto bi skidao inter kuler. Druze, zakaci negde krstenu dijagnostiku pa se tek posle baci na te igrarije. Ako skines inter kuler i ocistis ga a ne osusis dobro napravices karambol u motoru. Kreni za pocetak dijagnostiku a u 90% sluvajeva bude senzor pritiska (daj boze da je to) i resi prvo problem.
            Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
            Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
            Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
            Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

            Comment

            • chaboo
              CBC Veteran
              • 17.06.2012
              • 195
              • Beograd V.Mostanica
              • citroen C5 hdi

              #7
              Regulator pritiska 99% sledece je da se iz cista mira ugasi u voznji.

              Comment

              • Axmen
                CBC Početnik
                • 08.05.2014
                • 5
                • Beograd
                • Pug 307 SW 2.0 hdi

                #8
                Resen je problem nije ni turbina ni regulator pritiska .. Na hdi motorim postoji sa strane motora ka hladnjaku neka ploca na kojoj se nalaze neki silni ventili za svasta nesto .. Elem ona je pukla i sve je to popadalo i raskacila su se neka vakum creva i sl .. Samim tim motor je radio kako tako a pri gasenju mu ti vakumi i neke klapne nisu radile kako treba i samim tim nije se gasio odmah, nego bukvalno kad sam napravi vakum i ostane bez goriva i vazduha u motoru .. Tako to ide sa ovim novim motorima kad imaju sto nekih gluposti da bi bili bolji, stedljiviji i sl.

                Pozzz svima

                Comment

                Working...
                X