Evo o cemu se radi u poslednjih desetak dana se desava to da ponekad kad gasim motor i izvucem kljuc motor ostane da radi jos 1-3 sekunde .. Ova pojava se desava uglavnom kada je motor iole zagrajan, tipa poceo da dize kazaljku za temp .. Ako je auto vozen kratko, recimo par km uglavnom se to nece desiti .. Naravno pali gresku Antipolution fault i sam je ponistava kako mu kad dodje .. Nisam pametan kako mu se to desava da li je nesto do sitema za ubrizgavanje goriva ili duva ulje iz turbine zestoko .. Nisam jos bio kod majstora u vezi ovoga, pa eto pitam sve vas za misljenje ili savet.
Pug 307 2.0 hdi 110ks FAP problem pri gasenju motora
Collapse
X
-
psa prijavljuje za svasta Antipolution fault. moze da bude senzor pritiska, moze da bude egr, moze da bude 100 sitnica, a jedini nacin da znas staje je krstena dijagnostika.Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
Znam na pugu je Antipolution fault za sve i svasta vezano za motor .. Ruku na srce ulje ne trosi skoro nista od poslednje zamene a to je bilo ima blizu godinu dana i oko 7000 km .. Videcu sad za vikend da ocistim interkuler i deo cevi ka turbini i ustup da vidim ima li tu ulja i koliko ga ima .. Turbina nije u nesto sjajnom stanju rekli majstori odavno
Comment
-
-
A sto bi skidao inter kuler. Druze, zakaci negde krstenu dijagnostiku pa se tek posle baci na te igrarije. Ako skines inter kuler i ocistis ga a ne osusis dobro napravices karambol u motoru. Kreni za pocetak dijagnostiku a u 90% sluvajeva bude senzor pritiska (daj boze da je to) i resi prvo problem.Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
Resen je problem nije ni turbina ni regulator pritiska .. Na hdi motorim postoji sa strane motora ka hladnjaku neka ploca na kojoj se nalaze neki silni ventili za svasta nesto .. Elem ona je pukla i sve je to popadalo i raskacila su se neka vakum creva i sl .. Samim tim motor je radio kako tako a pri gasenju mu ti vakumi i neke klapne nisu radile kako treba i samim tim nije se gasio odmah, nego bukvalno kad sam napravi vakum i ostane bez goriva i vazduha u motoru .. Tako to ide sa ovim novim motorima kad imaju sto nekih gluposti da bi bili bolji, stedljiviji i sl.
Pozzz svima
Comment
-
Comment