Opel Corsa 1.2 16v 2003 posle poplave trosi antifriz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • WEST 014
    CBC Senator XXL
    • 17.08.2010
    • 862
    • Valjevo
    • Audi A4

    Opel Corsa 1.2 16v 2003 posle poplave trosi antifriz

    Prosle nedelje se auto mojih matoraca nasao u poplavi. Auto se ugasio, i ostavljen je kod najblizeg majstora. Majstor zove posle 3 dana i kaze pokrivila sve klipnjace. Uz to pozuruje da poruci delove da radi motor odmah. Ja odem i preslepam auto kod mog majstora jer ovom prvom iskreno nisam verovao. Covek skine svecice, izvuce vodu sa spricem. Skinemo filter vazduha i raskacimo, osusimo svecice i bobinu i automobil upali. Ostalo je da ja prvo sredim auto unutra da se ne usmrdi, pa da mu vratim auto da zamenimo ulje, filter vazduha, svecice i sve sto treba. Medjutim ja juce primetim da ima malo antifriza, danas ga nema uopste a presao sam mozda 20 km sa autom. Takodje vidim u posudi neku skramu, ne znam sta je to uopste. Ima li neko neku ideju sta bi moglo da bude uzrok potrosnje antifriza. Cisto da mozda saznam sta moze da me ceka, jer cu auto unutra sredjivati jos 2 dana sigurno. Da napomenem da auto radi odlicno, nista se ne cuje, niti dize temperaturu u voznji.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Ak ose ugasio jer se pokvasila "struja" dobro je.. Ako se ugasio jer je ušla voda u cilindar preko u**** onda je sigurno napravio štetu od nešto pokrivljeno do nešto puklo..
    To što nedostaje tečnosti i ima emulziju ukazuje da meša vodu i ulje...
    Bilo bi poželjno bar da izmeriš kompresiju ...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • WEST 014
      CBC Senator XXL
      • 17.08.2010
      • 862
      • Valjevo
      • Audi A4

      #3
      Ok. To cu sto pre uraditi. Vode je bilo u motoru. Majstor je skinuo svecice, i ispod je bilo vode. Znaci uvukao je vodu u motor.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Hidro udar pravi krivu klipnjaču, rupu na klipu ili pukne glava. Sreća je ako izbije zaptivač Pošto kažeš da radi normalno, nije pokrivio klipnjače ali je ili pukla glava ili zaptivač.
        Izvadi svećice i ostavi tako pa ćeš videti ako se neki cilindar puni vodom...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • WEST 014
          CBC Senator XXL
          • 17.08.2010
          • 862
          • Valjevo
          • Audi A4

          #5
          Mislis da skinem svecice, i dolijem antifriz. Ako se puni vodom, sta je u pitanju? To cu ujutru uraditi to mi je najlakse.

          Comment

          • vladaomega
            CBC Senator XXL
            • 11.10.2010
            • 484
            • beograd

            #6
            glava ili dihtung glave

            Comment

            • WEST 014
              CBC Senator XXL
              • 17.08.2010
              • 862
              • Valjevo
              • Audi A4

              #7
              Sutra cemo ga otvoriti, majstor sumnja na neki drugi dihtung koji na ovim motorima popusta pa pocne da mesa vodu i ulje. Radicu i veliki servis pa usput sve da se sredi.

              Comment

              • vladaomega
                CBC Senator XXL
                • 11.10.2010
                • 484
                • beograd

                #8
                ja sam imao slucaj na askoni 1.8 da je u****la vodu. pukla su 4 klipa sa bocne strane na kanalima za karike I dihtung glave I ubacivala je ulje u posudu za antifriz. glava je bila ispravna

                Comment

                • WEST 014
                  CBC Senator XXL
                  • 17.08.2010
                  • 862
                  • Valjevo
                  • Audi A4

                  #9
                  Da je nesto slomljeno u motoru, ne bi radio kao sat pretpostavljam. Nema pare na auspuh, ne duva creva. Danas cemo videti sta je.

                  Comment

                  • WEST 014
                    CBC Senator XXL
                    • 17.08.2010
                    • 862
                    • Valjevo
                    • Audi A4

                    #10
                    Moram dici temu opet. Posle poplave auto je popravljen, zamenjen je neki dihtung dekla koji ide u setu za veliki servis sa lancem. To je po recima majstora boljka Opela i zato pomesa vodu i ulje. Stari dihtung sam video i stvarno se raspao, jer je gumeno metalni. Posle toga auto se vozio normalno i primetim opet da trosi vodu. Odem kod majstora i on vidi da vodena pumpa prosipa vodu. Zamenimo i nju i tako se vozilo mesec dana. Pre neki dan slucajno otvorim haubu, i opet fali vode. Ima li neko ideju, pre nego sto skinem glavu da li moze jos negde da pusta vodu, mogu li proveriti nekako da li je dihtung glave? Creva nisu tvrda, nema belog dima na auspuhu. Auto znaci ne gubi mnogo vode ali je gubi, i jos nesto sam primetio da po ovim hladnim danima sporo postize radnu temperaturu, to jest na otvorenom je obori, da li to ima veze sa ovim ili je termostat ne znam.. Svaka pomoc dobro dosla.

                    Comment

                    • comi 1342
                      Moderator
                      • 28.09.2005
                      • 1126
                      • NS
                      • Giulietta ,PUG 106,

                      #11
                      To sa padom temperature na otvorenom je loš termostat, ali nema veze sa gubljenjem tečnosti...
                      "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                      "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                      Comment

                      • WEST 014
                        CBC Senator XXL
                        • 17.08.2010
                        • 862
                        • Valjevo
                        • Audi A4

                        #12
                        Ok, to sam napisao samo u slucaju da je povezano. Inace nema ni skrame na cepu za dolivanje ulja, auto pali odlicno i super ide..Ali izvesna kolicina vode nestaje..

                        Comment

                        • bukvic
                          CBC Član
                          • 04.04.2010
                          • 61
                          • sjenica

                          #13
                          Raspitaj se malo može se uraditi hidro test motora. Kratko rečeno zavije se uređaj umesto poklopca gde se sipa antifriz, mašina upumpa određeni pritisak u rashladni sistem i nesme da opada skala. Ako je neko crevo loše ili šelna odmah pokaže i da se videt, ako je sve suvo, a pritisak pada onda meša negde unutar motora.

                          Comment

                          • comi 1342
                            Moderator
                            • 28.09.2005
                            • 1126
                            • NS
                            • Giulietta ,PUG 106,

                            #14
                            Sada, na ovoj hladnoći kada ugreješ motor i otvoren je termostat, digni haubu napolju na hladnom i gledaj ima li negde isparavanja...
                            "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                            "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                            Comment

                            • Franjo
                              Banovan
                              • 14.08.2009
                              • 2831
                              • Inđija - Beograd
                              • Renault megan II res

                              #15
                              Da li brzo postiže radnu temperaturu motora? Proveriti dihtovanje sistema hlađenja motora i grejanja. Protočnost radijatora, gde je moguće i gubljenje rashladne tećnosti. Ili, ako nije sistem odzračen, da se sam odzračio, što se manifestuje, kao gubitak tećnosti. Prati redovno nivo tećnosti! Ako i dalje primetno gubi - odvezi kod majstora, koji ti je radio zamenu pumpe i termostata.

                              Zamenimo i nju i tako se vozilo mesec dana. Pre neki dan slučajno otvorim haubu, i opet fali vode.
                              Mesec dana je zaista dug period - jedino, ako se nije dugo vozio.

                              Comment

                              Working...
                              X