Chrysler Neon-cudan problem sa temperaturom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zlaja81
    CBC Član
    • 19.11.2011
    • 29
    • Kovacica,Pancevo
    • Chrysler Neon

    Chrysler Neon-cudan problem sa temperaturom

    Auto je 1998 godiste, motor je 1.8 16v, samo benzin..Imam ga nekih par meseci ali smo samo nedavno isli na malo dalji put i tad je krenuo taj problem sa temperaturom..Naime, na otvorenom putu i ako je duvanje u kabini iskljuceno ili ukljuceno na hladno pocinje polako da dize temperaturu.Kad udjem u grad-selo temperatura opada ako je iskljuceno duvanje ili duva na crveno..Na otvorenom kad ukljucim duvanje na 1 i da je na crveno temperatura opada ili stoji na 1/3 kao sto bi i trebala..Nedavno mi se isti problem desio i u naselju posto sam ukljucio hladjenje unutra i krenula je da se dize temperatura, kako sam prebacio na toplo tako je i pocela da pada..Ventilator je direktno spojen pa njega ukljucujem kad upalim i auto..Mislio sam da je prvo zapusen hladnjak pa sam ga puromatom oprao ali nista..Pitao sam par lokalnih "majstora" ali svi samo se cude i nista konkretno da kazu pa ako neko ima bilo kakvo misljenje, savet oberucke prihvatam..
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #2
    Originally posted by zlaja81 View Post
    ...Ventilator je direktno spojen pa njega ukljucujem kad upalim i auto...
    Ima li klimu? Ventilator je stalno uključen, jer postoji neki problem sa klimatizacijom (provetravanjem, grejanjem-hlađenjem).

    Comment

    • zlaja81
      CBC Član
      • 19.11.2011
      • 29
      • Kovacica,Pancevo
      • Chrysler Neon

      #3
      Zaboravih da napisem, ima klimu.Mislio sam na ventilator na hladnjaku, posto je spojen direktno pa ga palim na dugme kad upalim i auto.Nisam uspeo da saznam od prethodnih vlasnika sta je bio problem pa su ga direktno spojili..

      Comment

      • Keketarac
        CBC Senator XXL
        • 01.09.2007
        • 588
        • Novi Sad
        • Seat Ibiza 1.2 TSI

        #4
        Originally posted by zlaja81 View Post
        temperatura stoji na 1/3 kao sto bi i trebala.
        Da li je radna temperatura na 1/3 skale?

        Lako je moguce da termostat nije dobar, a nije dobro ni sto ventilator radi kako radi.

        Comment

        • zlaja81
          CBC Član
          • 19.11.2011
          • 29
          • Kovacica,Pancevo
          • Chrysler Neon

          #5
          Jeste, na 1/3 stoji..Kad krene otvoreni put i malo duza voznja na istom i iskljucim grejanje krece lagano gore..

          Hteo bih da sredim to sve kako treba, mada mi je dosta lokalnih majstora da nije to nista strasno sto ventilator sam palim a ne kako bi trebalo ali hocu da bude sve kako treba a ne skarabudzeno..Mislis da dosta kasno otvara ili..?

          Comment

          • vladaomega
            CBC Senator XXL
            • 11.10.2010
            • 484
            • beograd

            #6
            vrati to u fabricko stanje I proveri relej za ventilator dali radi . nalazi se na levom kraku sasije I izleda kao komutator paljenja do Yuga. relej je elektronski na aluminijumskoj plocii sa dve nitne vezan na kak sasije.

            Comment

            • Franjo
              Banovan
              • 14.08.2009
              • 2831
              • Inđija - Beograd
              • Renault megan II res

              #7
              Originally posted by zlaja81 View Post
              Zaboravih da napisem, ima klimu.Mislio sam na ventilator na hladnjaku, posto je spojen direktno pa ga palim na dugme kad upalim i auto.Nisam uspeo da saznam od prethodnih vlasnika sta je bio problem pa su ga direktno spojili..
              Tako sam i pretpostavio. Ceo sistem ti je poremećen! Poseti dobar servis, koji radi i klimu. Provera termostata i davača ventilatora hladnjaka. Nisi naveo, ni kako funkcioniše klima: grejanje-hlađenje.
              Sve u svemu, slučaj je za ozbiljan servis, jer ovako ćeš imati ozbiljnijih problema. Radna temperatura, temperatura ulja i podmazivanje...

              Comment

              • zlaja81
                CBC Član
                • 19.11.2011
                • 29
                • Kovacica,Pancevo
                • Chrysler Neon

                #8
                Probacu sa elektricarom da vidim za relej..Sto se tice klime ona radi lepo, i hladi i greje..Cak i bez nje takodje lepo radi hladno-toplo duvanje..
                Nazalost kod mene u siroj okolini basi nemam ozbiljan servis ali moram da potrazim pa da oteram..Javljam kad saznam uzrok..

                Comment

                • Franjo
                  Banovan
                  • 14.08.2009
                  • 2831
                  • Inđija - Beograd
                  • Renault megan II res

                  #9
                  Prema tome, preostaje samo, da uradiš, kao što je Vlada rekao:

                  Originally posted by vladaomega View Post
                  vrati to u fabricko stanje I proveri relej za ventilator dali radi . nalazi se na levom kraku sasije I izleda kao komutator paljenja do Yuga. relej je elektronski na aluminijumskoj plocii sa dve nitne vezan na kak sasije.
                  Usled stalnog rada ventilatora, teško da postižeš predviđenu radnu temperaturu. Pokušaj, da isključiš ventilator hladnjaka i "normalnom" vožnjom, vidiš, dokle će da dogura pokazivač. Bez uključene klime i grejanja! Ako se približava crvenom, uključi grejanje i ventilator hladnjaka. Izmeriti temperaturu rashladne tećnosti na radnoj temperaturi, jer je u pitanju ispravnost termostata!

                  Comment

                  • zlaja81
                    CBC Član
                    • 19.11.2011
                    • 29
                    • Kovacica,Pancevo
                    • Chrysler Neon

                    #10
                    Danas krenuli za Pancevo i kako izasli iz sela krenuo da dize temperaturu, ukljucim grejanje malo spusti, usporim spusta, i predjem jos 15km tako sa dize-pada i kad je otisao maltene u crveno stao i ugasio..Pozvao strica da me slepa nazad i na ulazu u selo kod drugara koji ima radionicu zavrnuo rukave i pod haubu..Primetio sam da izmedju 2 ventilatora ima vode, prvo sam dolio da vidim koliko je falilo i mozda nekih litar.Upalili i cekali ali temperatura stoji na 1/3 10 min..Skinuo sam 1 ventilator da vidim odakle ta voda i masala, hladnjak sa unutrasnje strane kao iz rata..vidi se da je vec krpljen 2 puta, deo se i istopio i kad se upali tanak-tanak mlaz vode curi..Pretpostavljam da je problem bio i u tome sto na otvorenom ima veci pritisak na njega pa je krenuo i vise da baca..A za rupu na hladnjaku sam i sam kriv posto kadsam ga prao puromatom dosao sam glavi toj pukotini..ali bolje sad nego na putu..Porucio sam popodne drugi hladnjak pa cemo videti kako ce da bude kad ga zamenim..Daj boze da je sledece vracanje u fabriku sto se tice ventilatora..

                    Comment

                    • Keketarac
                      CBC Senator XXL
                      • 01.09.2007
                      • 588
                      • Novi Sad
                      • Seat Ibiza 1.2 TSI

                      #11
                      Ne valja tebi ni termostat. Normalna radna temperatura je na pola skale, ne na 1/3.

                      Comment

                      Working...
                      X