Loš rad motora na benzin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Astra 1389
    CBC Član
    • 06.06.2014
    • 14
    • Beograd
    • Opel

    Loš rad motora na benzin

    Pozdrav svima,
    zeleo bih da iznesem svoj problem sa Opel Astrom g, 1.4. Automobil je benzinac kome je ugrađen sekvent plin. Kada radi na plin, motor radi sasvim dobro. Problem se javlja kada motor radi na benzin. Auto tada ima smanjenu snagu, loše prima gas, kao da ima otpor kada se pritiska papučica gasa, oseća se da više trese, i tek nakon 2000 obrtaja malo dobija snagu, ali i dalje ima ostale manifestacije. Probao sam sa novim svećicama, promenom filtera benzina, probana je druga bobina, egr ventil, čišćena je klapna gasa, čišćene su dizne kod dva majstora. Jedino nisam probao lambda sondu jer nisam imao istu da zamenim. Da li možda neko ima još neku ideju? Da li može da bude problem sa ECU benzina ili sa ECU plina? Unapred hvala na savetima!
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Probaj da voziš dva dana isključivo na benzin.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Astra 1389
      CBC Član
      • 06.06.2014
      • 14
      • Beograd
      • Opel

      #3
      Probao sam i reset ECU pa voznju na benzin ali nije bilo poboljšanja. I ja sam sumnjao na benzinske mape ali nisam tako nista uspeo da popravim.

      Comment

      • ragazzoni
        CBC Senator XXL
        • 24.02.2009
        • 774
        • Obrenovac i okolina
        • Opel Omega 2.0i-16v

        #4
        Poslušaj Dorin savet, pa javi. Kako su dizne čišćene, samo KUVANE ili su išle na probni sto pa testirane? Koliki je pritisak u sistemu goriva, probaj da otkačiš crevce sa regulatora pritiska goriva, pa probaj tako i javi.
        ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
        Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

        Comment

        • Astra 1389
          CBC Član
          • 06.06.2014
          • 14
          • Beograd
          • Opel

          #5
          Dizne su bile na probnom stolu i testurano je ubrizgavanje. Zaboravio sam da napišem da je meren pritisak na dovodu goriva i da je majstor rekao da je u redu. Probaću da otkačim crevce sa regulatora pritiska. Može li malo objašnjenje vezano za to?

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Ako pukne membrana na regulatoru pritiska, preko tog creva sipa gorivo u usisnu granu. To verovatno nije slučaj jer bi to radio i dok radi na plin. Dobar rad na plin ukazuje da je struja dobra, dakle bobina, svećice itd... kao i senzori koji se brinu oko paljenja, radilice ili bregaste svejedno.

            Problem je verovatno u snabdevanju benzinom (pumpa, regulator pritiska itd..) ili u upravljanju snabdevanja benzinom, benzinski ECU se pokvario ili prolupao zbog plina.
            Najeftiniji način provere je vožnja na benzin makar 50 km...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Astra 1389
              CBC Član
              • 06.06.2014
              • 14
              • Beograd
              • Opel

              #7
              Hvala vam na odgovorima.Od petka vozim na benzin ali se isto ponasa. Mozda mu treba vise vremena.Nastaviću još par dana.
              Međutim, danas mi je palo nešto drugo na pamet. Da li je moguce da je prilikom ugradnje plinske instalacije, secenja i prespajanja kablova koji idu na benzinske dizne, tu lose odrađeno pa sada jedna dizna losije radi i pravi smetnje. Da li može neko tačnije da mi objasni kako se vrsi selektovanje kada rade benzinske a kada plinske dizne.Da li to radi neki spoljni rele ili je sve to u uređaju Stag 200. Konkretno, da li možda neki od spojeva kablova, ili izlaza plinskog kompjutera može da pravi probleme u regulaciji ubrizgavanja benzina?

              Comment

              • ragazzoni
                CBC Senator XXL
                • 24.02.2009
                • 774
                • Obrenovac i okolina
                • Opel Omega 2.0i-16v

                #8
                Dizne ili rade ili ne rade, što bi trebao da primetiš da bar jedan cilindar ne radi. Ispravan motor uvek radi po taktu, nema preskakanja. To je bar očigledno. Plinski računar ne menja ništa kada auto radi na benzin, bukvalno je prekidač 0/1.
                ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                Comment

                • Astra 1389
                  CBC Član
                  • 06.06.2014
                  • 14
                  • Beograd
                  • Opel

                  #9
                  Ragazzoni, hvala na odgovoru. Znači signal na benzinske dizne dolazi iz plinskog računara, i nemoguće je da plinski računar utiče na taj signal (mislim na samu elektroniku u plinskom računaru)? Imam utisak kao da ubrizgavanje nije vremenski usaglašeno, ali za to je odgovoran ECU, koliko se ja razumem. I dalje vozim na benzin ali nema promena. Ako i posle nekoliko dana vožnje na benzin ne bude poboljšanja, kako da testiram ECU? Da li se dešava da crkne izlaz na ECU, ili su u pitanju hladni lemovi?

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Može da crkne izlaz na plinskom računaru pa tada ta benzinska dizna ne radi kak otreba. Provera je laka, otkačiš "emulator džekove" i vratiš original od motorne instalacije. Tada plin nema nikakvog uticaja, Ako baš sve želiš da otkačiš onda cvikne plus koji verovatno ide na bobinu.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • Astra 1389
                      CBC Član
                      • 06.06.2014
                      • 14
                      • Beograd
                      • Opel

                      #11
                      Da li mogu tako da otkačim, vratim instalaciju, i pustim da kablovi dolaze na benzinske dizne iz ECU? Da li može malo pojašnjenje gde se to nalazi ili neka slika ako imate?

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Ako su žice sečene onda nije tako jednostavno, ako postoje džekovi onda je jednostavno.
                        Nalazi se kod dizni, original je isključen sa benzinske dizne i uključen jedan krak instalacije od gasa. Drugi krak je stavljen na benzinsku diznu.
                        Na taj način impuls od benzinskog računara prolazi kroz gasni računar pa ovaj može da ga prekine kad treba.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • Astra 1389
                          CBC Član
                          • 06.06.2014
                          • 14
                          • Beograd
                          • Opel

                          #13
                          Mislim da kod mene nema džekova, nego da su kontakti lemljeni. Čini mi se da bi trebalo da bude deblje da postoje džekovi. Ovako je umotano u izolir traku pa mi se čini da nema džekova. Moraću da razmotam sve to. Da li praksa pokazuje da može takva greška da napravi takve simptome. Prilikom priska papučice gasa oseća se otpor papučice, a tek kada malo popustim, kao da onda prihvati gas.

                          Comment

                          • Astra 1389
                            CBC Član
                            • 06.06.2014
                            • 14
                            • Beograd
                            • Opel

                            #14
                            Da li je emulator posebna komponenta ili se nalazi u Stag 200 plinskom računaru?

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              To se naziva emulator zbog starijih sistema, ostalo u navici.. Nemoraš da odmotavaš,Stag 200 nema konektore. Stagov računar je prilično pouzdan, na nekoliko stotina crkne jedan i to posle dosta vremena tako da sumnjam u tu mogučnost.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X