Audi A4 B7 2.0 TDI crni dim

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Trive
    CBC Član
    • 01.07.2014
    • 47
    • Zemun
    • Audi A4 B7 2.0 TDI

    Audi A4 B7 2.0 TDI crni dim

    Evo ovako.

    u pitanju je Audi A4 B7 2.0 TDI (oznaka motora BPW)
    2006 godiste je.

    problem je sto izbaci dima kad ga palim sto se vidi na videu:


    e sad da dimi samo tada nego on dimi i kad krecem sa semafora. izbaci crni oblacak. nocu je to dosta izrazitije. na auto-putu kad bas ubrzam vidi se magla iza.

    prvo sam posumnjao na EGR i kad sam ga skinuo imao sam sta da vidim:




    sve sam olupa sa njega tj. ocistio i proverio jel otvara i zatvara.
    proverio sam ga tako sto sam ga napravio da bude otvoren i dao kontakt i EGR je vratio klip u zatvoren polozaj (sad sam siguran da radi)
    ali auto i dalje zadimi, doduse sad malo manje ali dimi.

    sta da radim dalje? tj. gde da trazim uzrok.
    znam da je crni dim vise goriva nego vazduha pa kontam da nesto mora da zeza u usisnom delu.
  • Trive
    CBC Član
    • 01.07.2014
    • 47
    • Zemun
    • Audi A4 B7 2.0 TDI

    #2
    i niko da ponudi savet - resenje bilo kakvo

    Comment

    • zverko
      CBC Senator XXL
      • 19.08.2005
      • 7085
      • BGD
      • Audi A4

      #3
      moze da bude svasta. ovako samo mozemo da nagadjamo tipa, neko radio remap a nije uradio kako treba, curi neka dizna, protokomer los itd... idi kod majstora ako te to vec toliko nervira.
      deutsche gemacht-gut gemacht...

      Comment

      • Trive
        CBC Član
        • 01.07.2014
        • 47
        • Zemun
        • Audi A4 B7 2.0 TDI

        #4
        u nedelju sam kod majstora. videcemo sta ce da iskopa

        Comment

        • mishja
          CBC Veteran
          • 13.12.2013
          • 112
          • mladenovac
          • fabija, partner

          #5
          Prvo proveri egr, to sto otvara-zatvara kad das kontak nije provera, mozda on otvori u toku voznje kad ne treba ili ne zatvara dovoljno ako je prljav

          Comment

          • Goran
            Moderator
            • 06.10.2004
            • 535
            • Vrbas

            #6
            egr ne zatvara dobro, prljava usisna grana, prljav vazdusni filter, lose dizne....
            Originally posted by Dora
            Banovao me Goran
            Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

            Comment

            • markofpi
              CBC Senator XXL
              • 27.07.2006
              • 1552
              • Bezanijska Kosa

              #7
              Welcome to +200.000km club Salu na stranu, ja kod moje Lagune cim pocne da tako dimi znam da je u pitanju EGR. Skinem, ocistim i mirna backa. Mada i posle ciscenja ume da zadimi ali dosta dosta manje. Kada sam pitao majstora, rekao mi je nesto slicno kao sto i ja tebi u prvoj recenici. Dakle ako te to ne nervira sipaj i vozi, ako ti smeta rasklapaj, menjaj i nadaj se da ces problem resiti, a da neces ostati praznih dzepova.

              Comment

              • Trive
                CBC Član
                • 01.07.2014
                • 47
                • Zemun
                • Audi A4 B7 2.0 TDI

                #8
                nadam se da ce u nedelju sve da se vidi sta je. naravno nadam se da je samo glupavi egr. bilo bi zeznuto da su dizne (mada cuo sam nesto da mogu da se kalibrisupa da bude ok) a i poceo sam da sumnjam na MAF posto kad nesto on nije dobar oce povremeno ESP da mi pali (sto naravno nema veze jedno sa drugim al ajd). a uradio sam i neku kao nazovi proveru za MAF, u toku rada motora sam ga izdzekao i motor nije promenio zvuk cak i ponasanje u voznji je bilo isto.
                tako da sta znam videcemo sta ce biti.

                Comment

                • Franjo
                  Banovan
                  • 14.08.2009
                  • 2831
                  • Inđija - Beograd
                  • Renault megan II res

                  #9
                  Originally posted by zverko View Post
                  može da bude svašta. ovako samo možemo da nagađamo, tipa: neko radio remap, a nije uradio kako treba, curi neka dizna, protokomer loš itd... idi kod majstora ako te to već toliko nervira.
                  Izvinjavam se Zverku, što sam kao (ko)lektor ubacio neke kukice i uopšte, što se javljam, jer je to pravi odgovor!
                  Uzgred, meni ne liči na crn dim (suviše kratak video), već smeđ, pa bih rekao, da je nešto u vezi sa izduvom. U svakom slučaju, EGR bih zamenio, jer ono na slici je katastrofa. Kakvo je stanje katalizatora i da li ga ima? U kakvom stanju je zadnji lonac (silencer)?

                  Comment

                  • vladaomega
                    CBC Senator XXL
                    • 11.10.2010
                    • 484
                    • beograd

                    #10
                    verovatno izbacen dpf I softverski Iskljucen zato baca crni dim .neki dan sam gledao 2010 god A4 izduv potpuno beo kao na benzincu.

                    Comment

                    • Trive
                      CBC Član
                      • 01.07.2014
                      • 47
                      • Zemun
                      • Audi A4 B7 2.0 TDI

                      #11
                      evo ovako.
                      dizne ok (jedna je na vrednosti 1.50 sto i nije drasticna razlika, da se proveriti kod bosiste ili da se izmeri kompresija tog cilindra), egr i maf su u redu.
                      nasli smo da je DPF izvadjen i da bi trebalo proveriti kakav je softver tj. kako je ponistena greska za DPF.
                      turbina bi dosta slini, sa donje strane je bas bas masna.

                      sad to je za sad


                      jel moguce da se sredi dim ako je do DPF, nekim drugim softverom posto ko zna kakav je ovaj

                      @vladaomega
                      a jel i njemu izbacen ili ne

                      Comment

                      • Franjo
                        Banovan
                        • 14.08.2009
                        • 2831
                        • Inđija - Beograd
                        • Renault megan II res

                        #12
                        Originally posted by Trive View Post
                        ... uradio sam i neku kao nazovi proveru za MAF, u toku rada motora sam ga izdzekao i motor nije promenio zvuk cak i ponasanje u voznji je bilo isto...
                        Ako pri današnjoj proveri nije pronađena greška - promeni majstora!
                        Kako je izmerena (utvrđena) ispravnost MAF? Isključenjem senzora, mora da se primeti veeelika promena!
                        Audi A4 1994-2001 Mass Air Flow Sensor (MAF)
                        How to Clean an Audi TT MAF Sensor | eHow
                        Video: How Do You Clean or Check a Mass Air Flow Sensor? | eHow

                        Comment

                        • vladaomega
                          CBC Senator XXL
                          • 11.10.2010
                          • 484
                          • beograd

                          #13
                          na ovom A4 koji sam gledao nije izbacen dpf zato je izduv tako cist

                          Comment

                          • Trive
                            CBC Član
                            • 01.07.2014
                            • 47
                            • Zemun
                            • Audi A4 B7 2.0 TDI

                            #14
                            to sam ja iskljucivao i ukljucivao.
                            a majstor je gledao podatke na dijagnostici i rekao da cita ok

                            Comment

                            • Trive
                              CBC Član
                              • 01.07.2014
                              • 47
                              • Zemun
                              • Audi A4 B7 2.0 TDI

                              #15
                              MAF sam ocistio sa sprejem za elektroniku po uputstvima.
                              softver je ok. ucitan originalan i palio cek i dimuckao. posle smo uradili sa ispravkom tj. softver sa izbacenim DPF-om i opet dimi.
                              sad mi ostaje da se lepo roknem i da odem da prekontrolisem kompresiju i da skinem turbo da se uradi.

                              i ako je motor produvao onda ne znam sta cu. uglavnom majstor mi rece da jedna dizna ima vrednost 1.55 a da je granica do 1.7 i da jace naliva ili zato sto ona nije ok ili zato sto je kompresija u tom cilindru losa.

                              Comment

                              Working...
                              X