Pozdrav ljudi
evo ovao, idem kolima voda do srafova tockova i onda odjednom neko ulegnuce i auto mi prednjim delom pljusne u vodu i voda predje preko haube ali na kratko i posle 2 - 3 metra on se ugasi, e sad posto je bio pljusak ta voda je rasla skoro do ruba vrata i posle jedno sat vremena je pocela da opada.
pokusavao sam da upalim ali bez uspeha, prvo nije hteo ni da anlasuje ali kasnije je uspeo i imao je rad kao da radi na tri cilindra, posle kraceg vremena se smirio i poceo da radi jako lepo kao svaki zdrav dizel, ali je izbacivao dosta bas belog dima kojeg je bivalo sve manje.
e sad ujutru nisam hteo da ga vozim nego sam ga samo upalio da vidim jel ce da sastavi i sastavio je, ali kad sam anlasovao o je dosta zakrljao i posle nastavio lep rad (nije se mucio da upali), nije bilo belog dima.
pogledao sam sipku od ulja i primetio da je balava i da ima vode u ulju kaoi na cepu i na odusku koji ide u crevo od turbine. filter vazduha je bio bas mokar (njega sam to vece jos uklonio).
bio mi je majstor i rekao da je najverovatnije anlaser zveknuo i da treba da se skine interkuler da se osusi da ne bi povlacio vodu i dalje, i naravno ceo mali servis posto je u ulju vlaga tj. voda.
sta vi mislite jel to ok? da auto mozda nije popio hidro udar (kako sam cuo) sta bi trebalo sve da se proveri?
motor je 2.0 TDI 8 ventila
evo ovao, idem kolima voda do srafova tockova i onda odjednom neko ulegnuce i auto mi prednjim delom pljusne u vodu i voda predje preko haube ali na kratko i posle 2 - 3 metra on se ugasi, e sad posto je bio pljusak ta voda je rasla skoro do ruba vrata i posle jedno sat vremena je pocela da opada.
pokusavao sam da upalim ali bez uspeha, prvo nije hteo ni da anlasuje ali kasnije je uspeo i imao je rad kao da radi na tri cilindra, posle kraceg vremena se smirio i poceo da radi jako lepo kao svaki zdrav dizel, ali je izbacivao dosta bas belog dima kojeg je bivalo sve manje.
e sad ujutru nisam hteo da ga vozim nego sam ga samo upalio da vidim jel ce da sastavi i sastavio je, ali kad sam anlasovao o je dosta zakrljao i posle nastavio lep rad (nije se mucio da upali), nije bilo belog dima.
pogledao sam sipku od ulja i primetio da je balava i da ima vode u ulju kaoi na cepu i na odusku koji ide u crevo od turbine. filter vazduha je bio bas mokar (njega sam to vece jos uklonio).
bio mi je majstor i rekao da je najverovatnije anlaser zveknuo i da treba da se skine interkuler da se osusi da ne bi povlacio vodu i dalje, i naravno ceo mali servis posto je u ulju vlaga tj. voda.
sta vi mislite jel to ok? da auto mozda nije popio hidro udar (kako sam cuo) sta bi trebalo sve da se proveri?
motor je 2.0 TDI 8 ventila
Comment