TDI u****o vodu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Trive
    CBC Član
    • 01.07.2014
    • 47
    • Zemun
    • Audi A4 B7 2.0 TDI

    TDI u****o vodu

    Pozdrav ljudi

    evo ovao, idem kolima voda do srafova tockova i onda odjednom neko ulegnuce i auto mi prednjim delom pljusne u vodu i voda predje preko haube ali na kratko i posle 2 - 3 metra on se ugasi, e sad posto je bio pljusak ta voda je rasla skoro do ruba vrata i posle jedno sat vremena je pocela da opada.

    pokusavao sam da upalim ali bez uspeha, prvo nije hteo ni da anlasuje ali kasnije je uspeo i imao je rad kao da radi na tri cilindra, posle kraceg vremena se smirio i poceo da radi jako lepo kao svaki zdrav dizel, ali je izbacivao dosta bas belog dima kojeg je bivalo sve manje.

    e sad ujutru nisam hteo da ga vozim nego sam ga samo upalio da vidim jel ce da sastavi i sastavio je, ali kad sam anlasovao o je dosta zakrljao i posle nastavio lep rad (nije se mucio da upali), nije bilo belog dima.

    pogledao sam sipku od ulja i primetio da je balava i da ima vode u ulju kaoi na cepu i na odusku koji ide u crevo od turbine. filter vazduha je bio bas mokar (njega sam to vece jos uklonio).

    bio mi je majstor i rekao da je najverovatnije anlaser zveknuo i da treba da se skine interkuler da se osusi da ne bi povlacio vodu i dalje, i naravno ceo mali servis posto je u ulju vlaga tj. voda.

    sta vi mislite jel to ok? da auto mozda nije popio hidro udar (kako sam cuo) sta bi trebalo sve da se proveri?

    motor je 2.0 TDI 8 ventila
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Pitanje je da li je "nije hteo da anlasuje" zbog potopljenog anlasera ili je bilo vode u cilindru.
    I ako je bio hidro udar nije napravio štetu koliko vidim iz tvog opisa kasnijeg rada.
    U svakom slučaju isprati motor sa nekim uljem a onda sipati ulje koje trošiš.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Trive
      CBC Član
      • 01.07.2014
      • 47
      • Zemun
      • Audi A4 B7 2.0 TDI

      #3
      kad se voda povukla anlasovao je ali tesko i jedva je sastavio.
      moja greska je bila sto sam pokusavao da upalim dok je jos voda bila do pragova. tada nije hteo ni da cuje samo ulapi svetla i cuti kad okrenem kljuc.

      a sada posle svega kad zaverglam upali iz prve ali zakrlja.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Imao si sreće da nije hteo okrenuti motor dok je bilo vode...
        To što zakrlja je verovatno zardjao anlaser. Lako ćeš utvrditi kad se skine...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • b_samardzic
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 1557
          • Smederevo

          #5
          Sreca u nesreci je sto je usla velika kolicina vode pa nije mogo ni da okrene radilicu.
          Nisi smeo uopste da pokusavas da ga palis posle toga. Slepanje pravo kod majstora.
          Sta je moglo da se desi? Recimo da je klipnjaca mogla da se sabije za neki deseti deo milimetra.
          To neces da primetis u radu dok ne dodju hladniji dani onda moze da neki klip da zataji pri
          paljenu par sekundi pa da proradi. Druga stvar koja strada su lezaji radilice koji trpe ogroman udar,
          dolazi do njihovog ostecenja ali to se nevidi i pokazace se tek posle 2-3 hiljde km.
          Lampica za ulje pocinje da svetli malo duze posle jutarnjeg paljenja.

          Comment

          • Trive
            CBC Član
            • 01.07.2014
            • 47
            • Zemun
            • Audi A4 B7 2.0 TDI

            #6
            ako je dobila klipnjaca jel to moze merenjem kompresije da se vidi ili mora motor napolje?
            ako su osteceni lezajevi na radilici jel to opasno i hoce li oni da se cuju kad se auto ugasi a zvuk da bude kao neko blago grebanje ili blago landaranje metala.
            sad sam primetio da mi se to cuje kad ugasim kola.

            inace auto sam to vece jako lepo dovezao od iskljucenje za dusanovac do plavog mosta uz izbacivanje belog dima naravno. primao je gas jako lepo (nisam ga silio nego pazljivo vozio)

            Comment

            • Trive
              CBC Član
              • 01.07.2014
              • 47
              • Zemun
              • Audi A4 B7 2.0 TDI

              #7
              inace a dan pre toga sam razmisljao da kupim dublju gedoru za grejace. da sam to imao u kolima samo bi odvrnuo grejace i auto bi sam izbacio vodu iz cilindara... eto sad kad pomislim da kupim alat za kola idem istog momenta.

              Comment

              • Trive
                CBC Član
                • 01.07.2014
                • 47
                • Zemun
                • Audi A4 B7 2.0 TDI

                #8
                danas sastavljaju ono sto su juce rastavljali.
                interkuler je bio skinut i bio je do vrha pun vode, anlaser servisiran.
                za dalje cemo videti kad se sastavi auto.

                Comment

                • Trive
                  CBC Član
                  • 01.07.2014
                  • 47
                  • Zemun
                  • Audi A4 B7 2.0 TDI

                  #9
                  lepo pali lepo radi prima gas super i nemam zamerki.
                  jedino sto se zamajac malo ali bas malo i sve tise cuje kad se pali auto, ali to koliko sam citao oce zbog vode koja je usla.
                  ostaje mi jos da zamenim ulje i filtere i da vozim dalje.

                  naravno onaj stari problem sa crnim TDI dimom je ostao. vazno je da nema vise belog

                  Comment

                  • Trive
                    CBC Član
                    • 01.07.2014
                    • 47
                    • Zemun
                    • Audi A4 B7 2.0 TDI

                    #10


                    Comment

                    • expendable
                      CBC Senator XXL
                      • 04.11.2009
                      • 3662
                      • Bor

                      #11
                      Drago mi je da je sve dobro prošlo (nadam se i da će ostati).
                      Ipak bih napomenuo (ponovio), zbog drugih, ono što je rekao b_samardzic:
                      Najbolje je ne paliti automobil posle ovakvih događaja!! Odlšlepati se do servisa! To je jedino sigurno.
                      Ulje i filtere zameni što pre (i ne zaboravi da to uradiš). Iako više vode od dozvoljenog (0,2%) neće kraće vreme učiniti štetu (čak i ceo procenat) već 0,3 do 0,5% vode u ulju "zahteva hitnu intervenciju" (zamenu kod motora SUS, tekst je opštiji ali se procenti odnose na dizel motore); "Corrective action is suggested for higher levels and urged for content ">=0.3 and <=0.5 mass % respectively." (izvor ExxonMobil Corporation).
                      Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

                      Comment

                      • Trive
                        CBC Član
                        • 01.07.2014
                        • 47
                        • Zemun
                        • Audi A4 B7 2.0 TDI

                        #12
                        ovako radi jutarnje paljenje... i posle 5 min nema vise ovog cudnog dima.

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          Proveri i ulje u menjacu, izbaci ga da vidis je li usla voda u menjac i po potrebi sipaj novo.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • expendable
                            CBC Senator XXL
                            • 04.11.2009
                            • 3662
                            • Bor

                            #14
                            Originally posted by M-power View Post
                            Proveri i ulje u menjacu, izbaci ga da vidis je li usla voda u menjac i po potrebi sipaj novo.
                            Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

                            Comment

                            • Trive
                              CBC Član
                              • 01.07.2014
                              • 47
                              • Zemun
                              • Audi A4 B7 2.0 TDI

                              #15
                              ulje je extra bistro i fala bogu pa menjac radi vrh. imao sam problem pre sa kompom ali to je reseno.
                              jedino me brine taj beli jutarnji dim koji stipa za nos

                              Comment

                              Working...
                              X