audi c4 automatik 4 brzine 1992 aar - potrebna pomoc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • srbin001
    CBC Član
    • 25.09.2010
    • 86
    • Srbija

    audi c4 automatik 4 brzine 1992 aar - potrebna pomoc

    Molim znalce za pomoc - savet!
    Hocu da zamenim atf u menjacu a na karteru menjaca ne postoji cep za ispustanje ulja?? Jedino sto ima na karteru je ona cev koja se penje gore do kocionog cilindra I u kojoj stoji merac.

    Pitanje:
    - gde se ispusta ulje?
    - koliko ulja ide u menjac?
    - da li se novo ulje sipa kroz cev meraca?

    I svaki drugi savet je dobrodosao.
    Unapred se zahvaljujem
  • vladaomega
    CBC Senator XXL
    • 11.10.2010
    • 484
    • beograd

    #2
    skida se karter I na taj nacin se ispusta ulje I menja filter. ali posto ti nemas nikakvog iskustva plati 20-30 eur iskusnom majstoru za servis menjaca da nebi napravio problem

    Comment

    • srbin001
      CBC Član
      • 25.09.2010
      • 86
      • Srbija

      #3
      opet mi neverovatno da nisu postavili cep za ispustanje ulja, ipak mislim da ide vise ulja nego sto karter moze da primi.

      Imas li neku preporuku za valjanog majstora za automatike? Mada ja uglavnom sve radim u svojoj reziji

      Comment

      • vladaomega
        CBC Senator XXL
        • 11.10.2010
        • 484
        • beograd

        #4
        nije to uopste cudno tako je I kod drugih vozila. da bi uopste usao u tu pricu oko zamena ulja procitaj sa plocice na menjacu koji je tacno tip menjaca. u zamenu ulja I filtera nebi trebalo da ide vise od 4 litra ulja.

        Comment

        • srbin001
          CBC Član
          • 25.09.2010
          • 86
          • Srbija

          #5
          dok sam vozio w124 sa istim menjacem menjao sam sam ulje I filter ali je na karteru menjaca postojao cep zato mi je ovo cudno jbg..

          Comment

          • vladaomega
            CBC Senator XXL
            • 11.10.2010
            • 484
            • beograd

            #6
            na novijim tipovima menjaca nema ni cepa za ulje ni sipke za merenje kolicine ulja

            Comment

            • rekordan
              CBC Član
              • 31.05.2009
              • 99
              • Nis

              #7
              imas ii nekog razloga da ga menjas. imas problem ili sta...?
              Kada bi se mi manje plašili ne bi nas, tako bolno,"jašili" !!!

              Comment

              • srbin001
                CBC Član
                • 25.09.2010
                • 86
                • Srbija

                #8
                to je bas lose.
                a s'obzirom da su kola mladjeg datuma proizvodnje konfekcija za kratkotrajnu upotrebu I ne cudi sto je to tako.

                Comment

                • srbin001
                  CBC Član
                  • 25.09.2010
                  • 86
                  • Srbija

                  #9
                  Originally posted by rekordan View Post
                  imas ii nekog razloga da ga menjas. imas problem ili sta...?
                  da kucnem u drvo nemam problema osim sto ga vozim vise od 1.5 godine I predjenih 30-ak kkm. atf mi je iz crvenkaste promenio boju u sivo crnu. I jos kada je auto hladan salta neprimetno brzine, dok u radnoj temperaturi osetim blagi prelaz izmedju brzina na nizim I srednjim obrtajima, sto mi daje dodatni signalda filter I atf moraju da se zamene.

                  Comment

                  • srbin001
                    CBC Član
                    • 25.09.2010
                    • 86
                    • Srbija

                    #10
                    Originally posted by vladaomega View Post
                    na novijim tipovima menjaca nema ni cepa za ulje ni sipke za merenje kolicine ulja
                    to je bas lose.
                    a s'obzirom da su kola mladjeg
                    datuma proizvodnje konfekcija za
                    kratkotrajnu upotrebu I ne cudi sto
                    je to tako.

                    Comment

                    • srbin001
                      CBC Član
                      • 25.09.2010
                      • 86
                      • Srbija

                      #11
                      sve je zavrseno, mozda ce tehnikalije nekome biti od koristi za navedeni auto:
                      - ispustanje ulja je skidanjem kartera
                      - nakon cega se skida filter koji se drzi na 2 srafa
                      - ostaviti da se sve ocedi dok god kaplje, u mom slucaju 1.5h
                      - karter oprati dobro I osusiti kao I magnet
                      - montirati nov filter, staviti nov dihtung I vratiti karter
                      - sipati 3l dexron-a, startovati motor u 'P' polozaju I nakon 30 sekundi rada promeniti SVE polozaje rucice menjaca sa zadrzavanjem od 10 sekundi u svakom polozaju.
                      - proveriti nivo ulja I doliti po potrebi, u moj menjac ide 4.5 l

                      To mu dodje to!

                      Comment

                      • vladaomega
                        CBC Senator XXL
                        • 11.10.2010
                        • 484
                        • beograd

                        #12
                        u principu to je to. samo sto bi ja isao u probnu voznju I proverio nivo ulja dali je na oznaci HOT.

                        Comment

                        • srbin001
                          CBC Član
                          • 25.09.2010
                          • 86
                          • Srbija

                          #13
                          Originally posted by vladaomega View Post
                          u principu to je to. samo sto bi ja isao u probnu voznju I proverio nivo ulja dali je na oznaci HOT.
                          naravno, bez pr voznje nista.
                          opisano je samo sta sve pred pr voznju treba odraditi.

                          tebi hvala na asistenciji.

                          Comment

                          Working...
                          X