Teoretski i praktično motor je Ford Endura-E 1.3 44KW, ako zanemarimo sve ostale zvukove i koncetrišemo se na sam motor/agregat, šta može da izazove toliku razliku u zvuku, jednom šapuće kao BMW benzinac
, drugi put je relativno tih samo "cakće" neki podizač, a treci put kao da je neko zaboravio kantu eksera u cilindrima.
Ono što sam primetio je da posle desetak minuta rada u režimu "ekseri" ugasim ga na 5 minuta (dok odvedem dete) i posle kad ga upalim radi mnogo mirnije i tiše ili skroz normalno, a nekad su ekseri i dalje tu.
Nema veze da li je -20 ili +30 napolju.
Ideje, mehanika (karike, lezajevi, lanac), ulje, senzori, višak/manjak goriva...
p.s. Neko moje razmišljanje je da kada je spoljna temperatura 10-18c nekako najbolje radi po svim pitanjima (mirnoća, snaga...), ali nemojte da vam to bude isključiva vodilja u razmišljanju.

Ono što sam primetio je da posle desetak minuta rada u režimu "ekseri" ugasim ga na 5 minuta (dok odvedem dete) i posle kad ga upalim radi mnogo mirnije i tiše ili skroz normalno, a nekad su ekseri i dalje tu.
Nema veze da li je -20 ili +30 napolju.
Ideje, mehanika (karike, lezajevi, lanac), ulje, senzori, višak/manjak goriva...
p.s. Neko moje razmišljanje je da kada je spoljna temperatura 10-18c nekako najbolje radi po svim pitanjima (mirnoća, snaga...), ali nemojte da vam to bude isključiva vodilja u razmišljanju.
Comment