Audi A4 2.0 tdi vibracije pri ubrzavanju

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Alex87
    CBC Početnik
    • 08.12.2014
    • 9
    • sabac
    • audi a4

    #16
    Pa pored toga sto mi je on rekao, rekao mi je i poznanik koji zna sta je sve radio na autu kao i majstor koji je radio.

    A moze li se nekom inspekcijom utvrditi da je zamajac problem a ne samo da stavim nov i vidim dal je to to...?

    Al za sada necu vise nista da cackam. Kome ne kazem ni ne primeti porblem.

    Comment

    • BJL
      CBC Senator
      • 20.05.2013
      • 275
      • backa palanka
      • golf 3 1.8

      #17
      pa idi do nekog drugog majstora, nemoras u sabcu, kad budes isao negde naidji i do par servisa kuda te put nanese cisto da pitas, nista te ne kosta a po tvojoj prici nije to ni hitno tako pa polako raspitaj se za neki servis u beogradu, novom sadu, imas net pa malo guglaj

      Comment

      • b_samardzic
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 1557
        • Smederevo

        #18
        Originally posted by Alex87 View Post
        Evo da ja ne otvaram novu temu imam isti auto i isti problem. 2.0 TDI Avant Multitronic 7b

        Znaci zavibrira malo auto kada je u N i stisnem gas, tacno kada se obrtaljka vraca nazad negde na 1300-1000 obrtaja malo se zatrese auto.

        I prilikom svakog malo jaceg ubrzanja auto vibrira, osetim na papucici gasa, osetim na volanu oseca se cak i u sedistima. U normanoj voznji po gradu se ne primeti toliko jer nikada ne ubrzavam tako jako.


        Ne znam sta mi je ciniti, ja sad sumnjam na poluosovine, al ne bih i to da kupujem i da na kraju ne bude nista od toga...

        Sam kazes da auto vibrira i kad nije u voznji nego ubacen u N. Sto onda sumnjas na poluosovine? One se ne okrecu kad auto stoji!

        Ako imas vibracije i prilikom smanjenja broja obrtaja onda ti nesto vibrira u motoru i pravi harmonijske oscilacije.

        Fokusiraj se na to kad auto stoji sta se tada okrece! Radilica, plivajuci, remenice radilice i bregaste i za automatski menjac

        nisam siguran ima li konverter obrtnog momenta i dali ser okrece kad je rucica na N. To bi neko strucniji trebalo da napise.

        Comment

        • Alex87
          CBC Početnik
          • 08.12.2014
          • 9
          • sabac
          • audi a4

          #19
          Pa realno gledano te vibracije u N su vrlo male pa sam na to i prestao da obracam paznju i da gledam na to kao na problem, a moguce da je to sam izvor istih. Ja sam se vise bio fokusirao na trap i sve oko njega...

          Joj stvarno sam konfuzan i sebi postao sa svim ovim, a mogu da zamislim kako vama izgleda ovo sto pisem. Kazem sebi da necu da cackam vise nista a grize me

          U svakom slucaju malo cu da iskuliram sada, i kao sto kaze BJL lagano pa cu da svratim u neki drugi servis i cujem druga misljenja.

          Comment

          • Alex87
            CBC Početnik
            • 08.12.2014
            • 9
            • sabac
            • audi a4

            #20
            Danas sam balansirao gume i napunio ih azotom.

            Probam opet malo za ove moje vibracije i zakljucio sledece:

            -Ne vibrira pri normalnoj voznji i osrednjem ubrzanju
            -Vibrira pri prvom jacem ubrzanju i to negde oko 2000-2500 obrtaja, najvise na 2200. Kad navlacim iz mesta pocinje da vibrira negde oko 55kmh i prestaje oko 110kmh ( tu ga automatik drzi na tih 2k-2.5k ). Cim pustim gas na sekundu i dodam ponovo npr na 100kmh da ubrzam do 120kmh onda vise ne vibrira nevezano za obrtaje ili osetno manje. Znaci samo pri prvom jacem navlacenju vibrira, i ako malo popustim gas i dodam odma onda ne vibrira vise ili osetno manje.
            -U sport modu gotovo da ne vibrira uopste jer su obrtaji preko 3000, sad ne mogu bas da ocenim na lokalnim putevima ma koliko dobro bili za to mi treba autoput.
            -Prilikom tih vibracija na 2200rpm kad spustim u nizu brzinu na tiptronicu vibracije prestaju.
            -Kada stojim u mestu u N, ne vibrira ni na jednim obrtajima ( probao sam posebno na ovim 2000-2500 nista ne mrda ), osim kada pustim gas i kad kazaljka pada i prelazi preko 1200rpm, ali te vibracije nisu ni 20% onih koje osetim prilikom navlacenja tako da moguce da nije povezano.

            Dok sam bio kod vulkanizera i auto malo podignut probao sam opet da mrdam polusovine i ima aksijalnog pomeranja po par milimetara, sto je i normalno, ali radijalno ne mrda.

            Comment

            Working...
            X