Loše dizne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ferdy
    CBC Početnik
    • 20.06.2010
    • 5
    • BG

    Loše dizne?

    Poštovani, imam jedno pitanje za vas. Pre nedelju dana kupio sam "mačku u džaku" tj Senic 1.6 16v 2001 god. Auto je iz uvoza (Holandija). Odmah u startu mi se nije svidelo kako radi, ali rekoh: male pare pa ću srediti šta ne valja.
    Problem je sled. vrste: Kada odstoji malo, teže pali, javljaju se sitne varijacije na leru, (više dok je hladan, manje dok je vruć). Kada je hladan ler mu je oko 750, a kada se ugreje spadne i ispod 700 obrtaja. E sada da ga pohvalim malo, vuče kao lud i odlično prima gas ... Kada su mu obrtaji preko 1000 kao da nema ni jedan problem.
    Jedan majstor mi je promenio svećice, sve filtere (ulja, vazduha, goriva, kabine) i naravno ulje. Pošto je auto i dalje imao istih problema, očistio je i dizne i neku izduvnu granu ili tako nešto, kaže da je skoro bila zatvorena od ulja i ostalih prljavština ... međutim ... i dalje sve isto...
    Rekao mi je da ga vozim malo i da vidimo kako se ponaša, a ja sam ga odmah odvezao kod drugog majstora, jer se ponaša isto kao što se ponašao.
    Drugi majstor kaže, 3 dizne loše ... ne zatvaraju lepo kada se ugasi motor i napune cilindar, tako da, dok auto ne izbaci taj višak goriva ne može da upali.
    Savetuje me da kupim nove dizne, pa da vidimo ... ako opet bude problem tražićemo dalje ..... kao da su to tri upaljača, pa nije neki trošak ...... kupićemo posle druge upaljače .....
    Šta vi mislite, da li su stvarno dizne ili je možda nešto drugo po sredi?
  • rados
    CBC Senator XXL
    • 02.03.2011
    • 539
    • G.Milanovac SRBIJA
    • OPEL ASTRA G Z16XE

    #2
    jel plinske ili benzinske dizne

    Comment

    • zverko
      CBC Senator XXL
      • 19.08.2005
      • 7085
      • BGD
      • Audi A4

      #3
      Cure dizne cim ne moze da upali iz prve kad je hladan. I reci majstoru, to sto iscuri iz njih ne otane u cilndrima vec ispari a nece da pali zato sto padne pritisak u celom sisitemu pa dok pumpa ne nadruka i ne napuni rail on vergla pa onda malo trokira dok ne sastavi. dizne ne mogu da rade kako treba ako u railu nema pritiska jer one samo otvaraju i zatvaraju a pumpa gura benz kroz iste.

      cuj dok ne istera benz iz cilindara to sto smrdi nesagoreo benz do verglas je zato sto dizna tad pisa gorivo nekontrolisano a treba da rasprsuje u maglu a ne zato sto su cilindri puni benzina.

      kupi nove dizne i ne razmisljaj vise o tome. sta bi reko da vozis dizela posto jedna kosta ko sve 4 za benzinca. na ebay.de imas nove cca 60e komad a polovne reparirane su oko 30. Kupi sve 4 nove i zaboravi da auto ima taj deo.

      tj evo ti nova za 30e u letoniji. oce da salju ovamo meni je neki deo za 406 stigao od njih. a ako neces da se mlatis sa carinom kontaktiraj RAJMAX-a da ti zavrsi to uz simbolicnu proviziju.

      RENAULT CLIO II (BB_, CB_) 1.4 16V (B/CB0L) 10/1999 -. Spezifikation: 769|MPI (Multipoint). RENAULT CLIO II (BB_, CB_) 1.4 16V (B/CB0P) 02/2000 -. RENAULT 8200128959. Vor dem Kauf! RENAULT CLIO II (BB_, CB_) 1.6 16V (BB01. ).


      ako nije ova za tvoj motor napisi im mail i naci ce ti odogovarajucu. kod nas kapiram da mozes da ih dobijes samo iz originala a OEM za vrancuza zna da bude bezobrazluk cist.
      Last edited by zverko; 28.08.2015, 17:45.
      deutsche gemacht-gut gemacht...

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Nije do pada pritiska, čim daš kontakt u sistemu je istog trenutka pun pritisak pre nego li zavergla a kada zavergla mogao bi eventualno da se zakašlje samo ne da ne može da upali.
        Ako nije skidao dizne nije mogao ustanoviti da li puštaju baš 3 dizne i koje. Ako pak cure moglo bi se probati sa čišćenjem dizni samim tim i znati na kraju krajeva kako raspršuju i kakav im je protok kao i da li cure. Ne bih nap pamet kupovao druge dizne.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          #5
          NIje dzimi veruj mi, imao sam isti problem na duletovom 1.8T posto sam mu oprao dizne koje su radile . iglica zaglavi i dizna je nonstop otvorena. Ti das kontakt ona pusti neku bzvz kolicinu benzina a trebalio bi da prsnu kad zaverglas. kad je ugasen pustaju corbu sve dok ima pritiska u railu. kad izjednaci pritisak sa atmosferom prestane da curi. Skidali, gledali, hebavali... apsolvirali. kupili 4 dizne na ebay pa i njih ukakim na isti nacin. iglica teflonska bla bla pa se otkine parce i zaglavi iglicu. na kraju napravili kombinaciju od 8 dizni i eno ga, tera. ne davati dizne na pranje bilo kome a pogotovo ne onima sto kazu da imaju neku ultra giga hitec kiselinu za pranje dizni i ne mogu se svake prati. suvise su jeftine da bi gubio vreme sa pranjem i skidanjem 16 puta. cak i kad su prljave, ECU to popegla tako da je jedino pravo resenje nove dizne.
          Last edited by zverko; 28.08.2015, 18:19.
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • speedplus
            RIP Bio nam je drug!
            • 15.01.2007
            • 2419
            • LAZAREVAC

            #6
            na ovom autiću,to jest motoru,pre nego li ga kupite,treba uraditi veliki servis,ali bukvalno ceo.U suprotnom,šteta može biti više stotina eu.Prilikom zamene zupčastog,obavezno koristiti alat za uzubljivanje.Drugo,obavezno očistiti step-motorić i proveriti njegovu funkcionalnost.
            Inače ti motori su dugotrajni i rade kao na struju.Pre mesec dana sam kupio i treći auto sa takvim motorom,doduše ovaj je 2.0,ali je skoro pa identičan

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Originally posted by zverko View Post
              NIje dzimi veruj mi, imao sam isti problem na duletovom 1.8T posto sam mu oprao dizne koje su radile . iglica zaglavi i dizna je nonstop otvorena. Ti das kontakt ona pusti neku bzvz kolicinu benzina a trebalio bi da prsnu kad zaverglas. kad je ugasen pustaju corbu sve dok ima pritiska u railu. kad izjednaci pritisak sa atmosferom prestane da curi..

              Ma nije ne moguće da cure, nego kažem to ne može da vidi i odredi da 3 dizne cure sem na mašinu dok je pod pritiskom ili da stoje ubodene u rampu kada skineš rail i onda na kontakt i ispratiš da li kapaju, staviš neke epruvete, ono sam svoj majstor metoda.

              Drugo, kada daš kontakt (pre verglanja) benziska pumpa odradi toliko dobro da ceo prazan sistem napuni gorivom a kamoli da napravi pun pritisak na 3 bara u već punom sistemu goriva koji je samo izgubio pritisak. Takodje uporedo sa odradjivanjem pumpe većina tih starijih motora sa full group ubrizgavanjem takodje otvori dizne 2, 3 puta da prsnu pre ikakvog verglanja i samog paljenja. Tako da bi trebao relativno lako da upali kada je hladan i nije dugo paljen. Kada curi obično stvara problem da dugo vergla kada hoćeš da ga upališ koji minut pošto je već bio u radu. Tipa stao si ugasio i oćeš za 2,3, 5min da kreneš negde i onda ne može da sastavi.

              Mada 2,3 sa istim problemima sam svojevremeno rešio kao sto speedplus spominje pranjem step motora i komplet klapne i pranje celog plastičnog koliko se sećam u**** koji je obično pun ulja, nalazio i po pola litre...
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • Ferdy
                CBC Početnik
                • 20.06.2010
                • 5
                • BG

                #8
                Originally posted by M-power View Post
                Kada curi obično stvara problem da dugo vergla kada hoćeš da ga upališ koji minut pošto je već bio u radu. Tipa stao si ugasio i oćeš za 2,3, 5min da kreneš negde i onda ne može da sastavi.
                Kod mene je npr. kontra, prvo paljenje i kada odstoji je tesko, a svako naredno, tj. ako ne prodje puno vremena on lako upali.
                Otici cu u Ponedeljak kod majstora da ga teram da ocistimo taj step, klapne i sve sto si mi rekao, pa ako i to ne da efekta, onda cu poslusati Zverka i pozvati Letonce u pomoc
                P.S. Auuu covece, kada ja trebam da ucim majstora sta da radi, a covek se 30 godina, bavi Francuzima ....

                Comment

                • b_samardzic
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 1557
                  • Smederevo

                  #9
                  Mozes lako da proveris kako ce da upali ako izvadis dizne sa railom van usisne grane i vratis ih ujutru

                  kad ga palis. Mozes i ujutru da zaverglas kratko a da ne upali pa skines svecice da vidis jesu li mokre

                  od benzina. A kad izvadis dizne dok su na railu das kontakt i ako cure ne valjaju.

                  Comment

                  • Ferdy
                    CBC Početnik
                    • 20.06.2010
                    • 5
                    • BG

                    #10
                    Ne znam bas da li cu znati dizne da izvadim posto nisam nikada, ali svecice cu znati. Probacu bas sutra.

                    Comment

                    • Ferdy
                      CBC Početnik
                      • 20.06.2010
                      • 5
                      • BG

                      #11
                      E pa drugari, evo da zatvorimo i ovaj problem. Promenio sam sve cetri dizne (naravno polovne sam kupio, ocistio i sada auto radi kao sat, a pali kao mina)

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        #12
                        e sam ti reko a, e sam ti reko... e bas super. des uzo dizne, koko para te izaslo sve?
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        • b_samardzic
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 1557
                          • Smederevo

                          #13
                          Jel pedala gasa na sajlu ili potenciometar?

                          Comment

                          Working...
                          X