Poštovani, imam jedno pitanje za vas. Pre nedelju dana kupio sam "mačku u džaku" tj Senic 1.6 16v 2001 god. Auto je iz uvoza (Holandija). Odmah u startu mi se nije svidelo kako radi, ali rekoh: male pare pa ću srediti šta ne valja.
Problem je sled. vrste: Kada odstoji malo, teže pali, javljaju se sitne varijacije na leru, (više dok je hladan, manje dok je vruć). Kada je hladan ler mu je oko 750, a kada se ugreje spadne i ispod 700 obrtaja. E sada da ga pohvalim malo, vuče kao lud i odlično prima gas ...
Kada su mu obrtaji preko 1000 kao da nema ni jedan problem.
Jedan majstor mi je promenio svećice, sve filtere (ulja, vazduha, goriva, kabine) i naravno ulje. Pošto je auto i dalje imao istih problema, očistio je i dizne i neku izduvnu granu ili tako nešto, kaže da je skoro bila zatvorena od ulja i ostalih prljavština ... međutim ... i dalje sve isto...
Rekao mi je da ga vozim malo i da vidimo kako se ponaša, a ja sam ga odmah odvezao kod drugog majstora, jer se ponaša isto kao što se ponašao.
Drugi majstor kaže, 3 dizne loše ... ne zatvaraju lepo kada se ugasi motor i napune cilindar, tako da, dok auto ne izbaci taj višak goriva ne može da upali.
Savetuje me da kupim nove dizne, pa da vidimo ... ako opet bude problem tražićemo dalje ..... kao da su to tri upaljača, pa nije neki trošak ...... kupićemo posle druge upaljače .....
Šta vi mislite, da li su stvarno dizne ili je možda nešto drugo po sredi?
Problem je sled. vrste: Kada odstoji malo, teže pali, javljaju se sitne varijacije na leru, (više dok je hladan, manje dok je vruć). Kada je hladan ler mu je oko 750, a kada se ugreje spadne i ispod 700 obrtaja. E sada da ga pohvalim malo, vuče kao lud i odlično prima gas ...

Jedan majstor mi je promenio svećice, sve filtere (ulja, vazduha, goriva, kabine) i naravno ulje. Pošto je auto i dalje imao istih problema, očistio je i dizne i neku izduvnu granu ili tako nešto, kaže da je skoro bila zatvorena od ulja i ostalih prljavština ... međutim ... i dalje sve isto...
Rekao mi je da ga vozim malo i da vidimo kako se ponaša, a ja sam ga odmah odvezao kod drugog majstora, jer se ponaša isto kao što se ponašao.
Drugi majstor kaže, 3 dizne loše ... ne zatvaraju lepo kada se ugasi motor i napune cilindar, tako da, dok auto ne izbaci taj višak goriva ne može da upali.
Savetuje me da kupim nove dizne, pa da vidimo ... ako opet bude problem tražićemo dalje ..... kao da su to tri upaljača, pa nije neki trošak ...... kupićemo posle druge upaljače .....

Šta vi mislite, da li su stvarno dizne ili je možda nešto drugo po sredi?
Comment