Astra G 1.7dti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ivanfly1979
    CBC Član
    • 28.02.2011
    • 21
    • Srbija
    • Opel Astra 1.7dti

    #16
    Nema razloga za izvinjenjem, jeste tako je. Nego majstor mi je dobar prijatelj, tako da imam garanciju u svakom slučaju. Svaki put do sada je bilo sve u redu, nadam se da će i sada. Većinom on naručuje delove, ali i ja po nekad kupim nešto da bi bilo brže.
    Hvala, puno mi sve ovo ovde na forumu znači.

    Comment

    • Delkan
      CBC Senator XXL
      • 14.06.2005
      • 829
      • 60 km From BG,West

      #17
      Šrafovi glave su ti oko 1500 din. za taj motor i nema smisla vraćati stare.
      Obzirom da se stežu na ugao,obavezno se menjaju.
      Steže se,valjda, na 20 Nm, pa 40 Nm i dva puta po 75 stepeni.
      Gumice za čaure gledaj da uzmeš originalne. Zamenske se,meni bar,nisu proslavile.Posle toga,kad god rastavim takav motor,obavezno uzimam originalne gumice.

      Inače,te šrafove glave možeš naći u bilo kojoj opremljenijoj prodavnici ili tamo gde rade obrade (MR,Cubi...).
      Last edited by Delkan; 29.11.2015, 00:25.

      Comment

      • ivanfly1979
        CBC Član
        • 28.02.2011
        • 21
        • Srbija
        • Opel Astra 1.7dti

        #18
        Hvala na odgovoru.
        Juče sam tek kompletirao sve delove, uzeo sam gumice GM originalne (vakumirana kesa sa GM hologramom), i srafove sam kupio.

        Jedino nemam gde tačno da nađem to zatezanje šrafova za glavu, jer majstor ima neki program autodatu koji pokazuje zatezanje izraženo u sili, a ne na ugao.
        Pa ako su vaši podaci tačni, da li možemo po njim da radimo? Nadam se da nisam dosadan, jer ima neslaganja između vaših i onog u programu. Hvala puno, i ako ste u mogućnosti, molim vas pustite ovde vaše vrednosti za zatezanje šrafova.
        Hvala,
        Ivan.

        Comment

        • rados
          CBC Senator XXL
          • 02.03.2011
          • 539
          • G.Milanovac SRBIJA
          • OPEL ASTRA G Z16XE

          #19
          1-40Nm
          2-60 stepeni
          3-15 stepeni u wivid workshopu

          Comment

          • ivanfly1979
            CBC Član
            • 28.02.2011
            • 21
            • Srbija
            • Opel Astra 1.7dti

            #20
            Hvala!

            Comment

            • b_samardzic
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 1557
              • Smederevo

              #21
              Click image for larger version

Name:	Astra.jpg
Views:	1
Size:	63.1 KB
ID:	881907

              Comment

              • rados
                CBC Senator XXL
                • 02.03.2011
                • 539
                • G.Milanovac SRBIJA
                • OPEL ASTRA G Z16XE

                #22
                bem li ga sad sta je tacno u TOLERANCE DATA je 40Nm-60+60 stepeni

                Comment

                • ivanfly1979
                  CBC Član
                  • 28.02.2011
                  • 21
                  • Srbija
                  • Opel Astra 1.7dti

                  #23
                  Hvala, pa to je to, mnogo teorija. Hvala vam.
                  Evo danas mi još stigao i likvi-mol za ispiranje rashladnog sistema, i sad imamo sve.
                  Ove nedelje će krenuti sklapanje i nadam se da će sve biti u redu.
                  Ja cu to sve da prosledim majstoru, i neka se on odluci, mada i on ima Autodatu, ali vredi uporediti iskustva. Do sada je to pomoglo.
                  Last edited by ivanfly1979; 01.12.2015, 16:53.

                  Comment

                  • ragazzoni
                    CBC Senator XXL
                    • 24.02.2009
                    • 774
                    • Obrenovac i okolina
                    • Opel Omega 2.0i-16v

                    #24
                    Par desetina godina u svetu vijci glave motora na određenim modelima motora se jednom dotežu kod montaže, po proceduri koja je izražene u stepenima ugla. Materijal je elastičan i ponašaju se kao opruge, istežu se prilikom dotezanja i drže glavu stalno pod pritiskom. Nema popustili, olabavili i sl. Prati se procedura proizvođača, jednom za svagde. Uobičajeno je da idu novi, eventualno da se provere do koje dužine su se istegli stari i to je negde dato, pa opet E-Eventualno da vratiš stare.
                    U samom postavljenju pitanja dao si dve kontradiktorne stvari, po malo nelogične, BILO JE SVUDA ANTIFRIZA I KAPLJICA ULJA, A ULJE NA MAKSIMUMU. Ili ga je bilo previše ili je zaključak pogrešan, možda i nije bilo ulje, nego masnoća od produkata sagorevanja u cilindru koji su dospeli u rashladnu tečnost, zamastili, zabalavili i sl.
                    Kvar u korenu nije dobro dijagnostikovan, tvrda creva- Zašto niste napunili posudu do vrha vodom, startovali motor i pratili da li izlaze mehurovi ili bar ulje u tragovima?
                    Pumpa gopriva koja je pomenuta je preventivna stvar i čovek je samo sugerisao da proverite standardni problem zbog koga motorni računar strada, razlemi se izgori..., nema veze sa gubitkom tečnosti.
                    Na kraju nije problem, ali traje u svakom smislu i krenulo se sa detaljnim pregledom.
                    ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                    Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                    Comment

                    • ivanfly1979
                      CBC Član
                      • 28.02.2011
                      • 21
                      • Srbija
                      • Opel Astra 1.7dti

                      #25
                      Hvala na odgovoru.
                      Da, tako je bilo, možda nisam baš tačno objasnio ali svuda oko poklopca posude su bile kapljice ulja, a neposredno oko poklopca malo više ulja, u posudi su isto plivale kapljice, a iz čepa se čulo cvrčanje i sve je bilo pod pritiskom. I to sam lično pogledao čim sam ušao u garažu, ulje je bilo na max, ne znam možda je bilo prepunjeno malo, ali stvarno pričam šta sam video. Svi ljudi ovde su mi jako pomogli, i pričam baš onako kako sam video.

                      A kada je majstor sutradan upalio auto, vrlo brzo je opet nabio jak pritisak u instalacije za antifriz i onda je počelo ovo totalno sređivanje. Sada su nabavljeni svi potrebni delovi, i očekujem da se uskoro sve sklopi. A da traje, traje... Ali bolje tako nego da bude nešto zbrzano.

                      Comment

                      • Delkan
                        CBC Senator XXL
                        • 14.06.2005
                        • 829
                        • 60 km From BG,West

                        #26
                        U Autodati stoji od 60-75 stepeni u poslednja dva koraka.Tako da neće biti greške ni ako se stegne po Vividu na 60 ili na 75 stepeni. A i na dihtungu glave je došao papir na kome ti sigurno piše na koliko se zateže.
                        Dobro proverite i ležišta čaura dizni u glavu motora,da nema nekih oštećenja.Same dizne se nešto lagano stežu,tj. oni mostići koji stežu dve dizne odjednom,idu na neku malu kilažu,inače lako puknu ako se pretegnu(ti mostići).
                        Nadam se da ste dobro proverili blok motora,da se ne desi da je stvarno napukla hilzna...

                        @ragazzoni
                        Najviše volim pitanja:"A koliko je to kila,tih 60 stepeni?" -Pa ništa,nema kila,samo stepeni.

                        Comment

                        • ragazzoni
                          CBC Senator XXL
                          • 24.02.2009
                          • 774
                          • Obrenovac i okolina
                          • Opel Omega 2.0i-16v

                          #27
                          Originally posted by Delkan View Post

                          @ragazzoni
                          Najviše volim pitanja:"A koliko je to kila,tih 60 stepeni?" -Pa ništa,nema kila,samo stepeni.
                          Što neko reče ''STARI KEC NA XX KILA, JA NA NOVOM SMANJIO 3 KILE I NEĆE DA ČVAKNE KILAVKO, OSTAVIM SKORO PA NA 6 KILA''!!!!!
                          Jednom možda dobijem i Pulicerovu nagradu za pisanje, kad budem sakupio dovoljno tuđeg materijala, kao neki davno:
                          ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                          Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                          Comment

                          • ivanfly1979
                            CBC Član
                            • 28.02.2011
                            • 21
                            • Srbija
                            • Opel Astra 1.7dti

                            #28
                            Eto danas sam dovezao auto kući. Sklopljeno sve.
                            Da i majstor je imao više podataka za stezanje glave, a pisalo je i na papiru od dihtunga, pa smo odlučili da proverimo ovde i podaci sa dihtunga i vivida su se takoreći poklopili i to je urađeno.

                            Auto je vožen oko 15 km do sada i sve je u redu.

                            Evo šta je urađeno i kupljeno:
                            - hidrotestovi glave i hladnjaka ulja i sve je bilo ispravno
                            - obrada glave
                            - nove gumice ventila, nove gumice dizni, nove gumice čaura, nove gumice hladnjaka ulja
                            - nove čaure dizni
                            - svi potrebni dihtunzi
                            - svi filteri (osim filtera klime)
                            - novi šrafovi glave
                            - sredstvo za čišćenje rashladnog sistema, posuda ispirana i benzinom
                            - ulje
                            - antifriz
                            - majstor (rad) i mislim da je to sve.

                            Sve skupa prebacilo 50.000 dinara.

                            Comment

                            • ada
                              CBC Senator XXL
                              • 04.06.2005
                              • 2375
                              • Novi Sad
                              • Svasta nesto

                              #29
                              pa auto ne vredi toliko (sala naravno) mada ne daleko od istine.
                              Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                              Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                              Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                              Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                              Comment

                              • ivanfly1979
                                CBC Član
                                • 28.02.2011
                                • 21
                                • Srbija
                                • Opel Astra 1.7dti

                                #30
                                Ada, znam. Nema druge, jednostavno svi vaši saveti kao i oni od majstora su na kraju sumirani u to da je moralo sve da se pregleda, promeni...
                                pa eto to je ta moja priča...

                                Comment

                                Working...
                                X