Pozdrav,
Vozim Mazdu 3 1.6 benzin 2006to godiste sa ugradjenim plinom. Problem koji imam je veoma cudan i barem 3 majstora nisu uspeli da identifikuju problem a kamoli rese isti. Kupio sam je pre 6 meseci i maltene mi je prvi auto.
Sve je krenulo od problema sa racvama za plin koje su curele i zbog kojih sam gubio antifriz. Vozio sam tako sa takvim racvama neko vreme i odjednom u toku voznje je krenuo da stuca gubi snagu itd...U toku voznje mi je upalio checkk engine lampicu koja je blinkala i kasnije je prestala. Nakon toga auto je bio u servisu zamenjene su racve filteri za plin i svako moguce crevo jer je sve bilo u losem stanju i to je bilo reseno. Na dijagnostici sve je bilo ok sto se plinskog uredjaja tice, ali je tada vec dosta antifriza izgubio koji sam dosipao tada.
E sad u to vreme javlja se upravo ovaj problem zbog koga pisem. Kada upalim auto dignem haubu, i samo ali samo u leru auto na svakih 15 sekundi ispusta veoma cudan zvuk, dacu opis koji je mozda smesan ali drugacije ne mogu da opisem (blup blup blup) kao neko stucanje...Motor preskoci tada i u sekundi upali ventilator hladnjaka koji se gasi maltene odmah, samo zavrti.
Na dijagnostici ne javlja nikakav problem, broj obrtaja je isti, znaci to stucanje taj zvuk se ne odrazava na rad motora u smislu da broj obrtaja rastu ili padaju. Lampica check engine pritom vise ne blinka ali je stalno upaljena dok je auto na plinu. Kada prebacim da vozim na benzin lampica check engine se gasi ali posle par dana se i ona pali. Auto vozim kod drugog majstora niko ne moze da utvrdi poreklo zvuka i "preskakanja" pritom nije rec o detonacijama. Zvuk po njima kao iz grane motora da se cuje.
Dakle motor isto tako radi i na plinu i benzinu. Nikakvih problema u voznji nemam od zamene racvi filtera za plin itd.
Prica dalje ide... auto je zreo za veliki servis i plus sam imao problem u isto vreme sa pogonskim lancem koji se cuo. Mislio sam da je tu negde uzrok. Epilog, veliki servis odradjen zamenjeno ulje filteri ulja filter klime, novi pogonski lanac original stavljen, zamenjen klizac koji je bio polomnjen, antifriz ispusten iz sistema i doliven novi... Nakon toga auto ide perfektno, motor mirnije radi nema cukanja od lanca, apsolutno niti jedan problem u vonji nemam, auto u drugoj brzini bez gasa mili po putu bez jednog cima. Lampica check engina se gasi nema vise da svetli... i na plinu i benzinu.
Medjutim kada sam nakon preuzimanja auta odlucio da proverim dali je zvuk nestao, nisam mogao da verujem. I dalje u leru samo u leru, kada mu podignem obrtaje to ne cujem, motor u intervalu 15 20 sekundi secne cuje se blup blup kao da se zadusi zastuca na sekund zavrti ventilator hladnjaka i to je to.
Bilo je reci da li su ventili u pitanju ima ih 16, ali ovaj majstor koji je menjao lanac kaze da ne treba da se steluju ima nekih malih odstupanja ali nije sad to jos uvek za stelovanje itd...
Inace auto pali iz prve, nisu dizne u pitanju svecice takodje su odlicne....Guglao sam danima i na nasim i engleskim americkim forumima ali na ovakav problem nisam naisao. Laik sam sto se tice auto mehanike pa se izvinjavam na ovako amaterskom opisu. Nadam se da neko ima ideju sta bi moglo da bude.
Vozim Mazdu 3 1.6 benzin 2006to godiste sa ugradjenim plinom. Problem koji imam je veoma cudan i barem 3 majstora nisu uspeli da identifikuju problem a kamoli rese isti. Kupio sam je pre 6 meseci i maltene mi je prvi auto.
Sve je krenulo od problema sa racvama za plin koje su curele i zbog kojih sam gubio antifriz. Vozio sam tako sa takvim racvama neko vreme i odjednom u toku voznje je krenuo da stuca gubi snagu itd...U toku voznje mi je upalio checkk engine lampicu koja je blinkala i kasnije je prestala. Nakon toga auto je bio u servisu zamenjene su racve filteri za plin i svako moguce crevo jer je sve bilo u losem stanju i to je bilo reseno. Na dijagnostici sve je bilo ok sto se plinskog uredjaja tice, ali je tada vec dosta antifriza izgubio koji sam dosipao tada.
E sad u to vreme javlja se upravo ovaj problem zbog koga pisem. Kada upalim auto dignem haubu, i samo ali samo u leru auto na svakih 15 sekundi ispusta veoma cudan zvuk, dacu opis koji je mozda smesan ali drugacije ne mogu da opisem (blup blup blup) kao neko stucanje...Motor preskoci tada i u sekundi upali ventilator hladnjaka koji se gasi maltene odmah, samo zavrti.
Na dijagnostici ne javlja nikakav problem, broj obrtaja je isti, znaci to stucanje taj zvuk se ne odrazava na rad motora u smislu da broj obrtaja rastu ili padaju. Lampica check engine pritom vise ne blinka ali je stalno upaljena dok je auto na plinu. Kada prebacim da vozim na benzin lampica check engine se gasi ali posle par dana se i ona pali. Auto vozim kod drugog majstora niko ne moze da utvrdi poreklo zvuka i "preskakanja" pritom nije rec o detonacijama. Zvuk po njima kao iz grane motora da se cuje.
Dakle motor isto tako radi i na plinu i benzinu. Nikakvih problema u voznji nemam od zamene racvi filtera za plin itd.
Prica dalje ide... auto je zreo za veliki servis i plus sam imao problem u isto vreme sa pogonskim lancem koji se cuo. Mislio sam da je tu negde uzrok. Epilog, veliki servis odradjen zamenjeno ulje filteri ulja filter klime, novi pogonski lanac original stavljen, zamenjen klizac koji je bio polomnjen, antifriz ispusten iz sistema i doliven novi... Nakon toga auto ide perfektno, motor mirnije radi nema cukanja od lanca, apsolutno niti jedan problem u vonji nemam, auto u drugoj brzini bez gasa mili po putu bez jednog cima. Lampica check engina se gasi nema vise da svetli... i na plinu i benzinu.
Medjutim kada sam nakon preuzimanja auta odlucio da proverim dali je zvuk nestao, nisam mogao da verujem. I dalje u leru samo u leru, kada mu podignem obrtaje to ne cujem, motor u intervalu 15 20 sekundi secne cuje se blup blup kao da se zadusi zastuca na sekund zavrti ventilator hladnjaka i to je to.
Bilo je reci da li su ventili u pitanju ima ih 16, ali ovaj majstor koji je menjao lanac kaze da ne treba da se steluju ima nekih malih odstupanja ali nije sad to jos uvek za stelovanje itd...
Inace auto pali iz prve, nisu dizne u pitanju svecice takodje su odlicne....Guglao sam danima i na nasim i engleskim americkim forumima ali na ovakav problem nisam naisao. Laik sam sto se tice auto mehanike pa se izvinjavam na ovako amaterskom opisu. Nadam se da neko ima ideju sta bi moglo da bude.
Comment