U pitanju je Smart forfour 1.3 benzin sa ugrađenim sekvent plinom pre 4 godine.
U poslednje vreme ga sve teže upalim, nekad kao uhvati brrrm ali se odmah ugasi i tako par puta. Nekad moram da upotrebim start sprej jer ne reaguje uopšte na verglanje. Kad se upali treba mu vremena da reaguje na papuču gasa (drive by wire). Kad se zagreje ide na benzin, ali ako hoću jače da ubrzam guta knedle i reaguje sporo.
Na plinu radi super, bez ikakvog štucanja i problema. Ali prvo mora da upali na benzin. Nisam probao da palim direktno na plin.
Pre mesec dana su mi u Beogumi radili Winns čišćenje sistema ubrizgavanja goriva i ništa se nije poboljšalo.
Moja dijagnoza je da su dizne zapušene ili treba da se zamene, jer izgleda da je struja ok. Zvao sam jedan servis za čišćenje dizni i kažu da prvo neki majstor utvrdi da je to sigurno to, pa da onda dođem.
Šta vi mislite, da idem na čišćenje dizni ili može biti nešto drugo?
U poslednje vreme ga sve teže upalim, nekad kao uhvati brrrm ali se odmah ugasi i tako par puta. Nekad moram da upotrebim start sprej jer ne reaguje uopšte na verglanje. Kad se upali treba mu vremena da reaguje na papuču gasa (drive by wire). Kad se zagreje ide na benzin, ali ako hoću jače da ubrzam guta knedle i reaguje sporo.
Na plinu radi super, bez ikakvog štucanja i problema. Ali prvo mora da upali na benzin. Nisam probao da palim direktno na plin.
Pre mesec dana su mi u Beogumi radili Winns čišćenje sistema ubrizgavanja goriva i ništa se nije poboljšalo.
Moja dijagnoza je da su dizne zapušene ili treba da se zamene, jer izgleda da je struja ok. Zvao sam jedan servis za čišćenje dizni i kažu da prvo neki majstor utvrdi da je to sigurno to, pa da onda dođem.
Šta vi mislite, da idem na čišćenje dizni ili može biti nešto drugo?
Comment