Nivo zapušenosti FAP filtera?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Deyan
    CBC Početnik
    • 20.03.2016
    • 4
    • Beograd
    • Peugeot 508

    Nivo zapušenosti FAP filtera?

    Da li neko može da mi kaže kakve bi trebale da budu prihvatljive vrednosti za FAP filter na 2.0 HDI 136ks motoru.

    Dijagnostika pokazuje procenat zapušenosti 40%, opterećenje filtera 136% (ovo posebno ne razumem), a diferencijalni pritisak ide do 45mb na 3.000 obrtaja, a kreće se oko 5mb kada je u leru.

    Hvala.
  • comi 1342
    Moderator
    • 28.09.2005
    • 1126
    • NS
    • Giulietta ,PUG 106,

    #2
    Ako je neko toliko u tematici da zna parametre, mislim da je nužno da zna čime se to čitalo, tj uređaj i verzija softvera...
    "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
    "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

    Comment

    • Deyan
      CBC Početnik
      • 20.03.2016
      • 4
      • Beograd
      • Peugeot 508

      #3
      U pitanju je, ako se ne varam, Lexia Diagbox 7.x, mada ne bih rekao da ovi parametri mogu da zavise od toga čime su pročitani...?

      Comment

      • comi 1342
        Moderator
        • 28.09.2005
        • 1126
        • NS
        • Giulietta ,PUG 106,

        #4
        Naravno da mogu, meni delphi na autocom adapteru ispiše da imam fap na autu, a ja ga nemam, niti postoji na tom motoru...
        "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
        "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

        Comment

        • Deyan
          CBC Početnik
          • 20.03.2016
          • 4
          • Beograd
          • Peugeot 508

          #5
          Mislim da je to ipak nešto malo drugačiji primer. Razumljivo je da nekompatibilan softver može greškom da očekuje da neka komponenta postoji ili da ne postoji, ali ne može nikako da pročita drugačije vrednosti iz računara. U svakom slučaju ovo je bila originalna Peugeot dijagnostika u ovlašćenom servisu, samo što ni oni nisu sasvim sigurni da li je ovo za čišćenje ili ne, jer dva parametra pokazuju valjda prihvatljive vrednosti, a samo ovo opterećenje filtera od 136 ili možda beše 139% ne deluje baš u redu, pa se nadam da postoji neko ko poznaje ove parametre kod 2.0 HDI 136ks motora i ko bi mogao da kaže nešto preciznije o ovome ili da bilo kakav savet, preporuku za servis i slično.

          Comment

          • ada
            CBC Senator XXL
            • 04.06.2005
            • 2375
            • Novi Sad
            • Svasta nesto

            #6
            Preporuka. Za pocetak jedno 20 km na jedno 3500rpm da izgori ceo izduv pa onda citanje podataka
            Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
            Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
            Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
            Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

            Comment

            • Deyan
              CBC Početnik
              • 20.03.2016
              • 4
              • Beograd
              • Peugeot 508

              #7
              Vozio sam preko 20km na 3500 obrtaja i parametri se nisu bitno promenili. Ovo je zapravo i bilo očitano nakon te vožnje. Diferencijalni pritisak je ostao identičan (45mb na 3000 obrtaja), a za ostale parametre ja nisam lično video pre te vožnje pa ne mogu sa sigurnošću da kažem da li su se promenili, ali je moguće da ni oni nisu promenjeni, osim što je možda zapušenost filtera bila 60%, a sada je 40% (nisam to lično video, a ni majstor nije baš siguran), ali mi nije jasno šta je opterećenje filtera i kako može biti preko 100%.

              Comment

              Working...
              X