Podesavanje smese

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • remus
    CBC Senator XXL
    • 25.12.2004
    • 695
    • Zrenjanin

    Podesavanje smese

    Naime interesuje me kako se podesava smesa goriva/vazduha kod Golf-a 1 1300ccm u pitanju je karburator Solex 34PIC-5?
    VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)
  • dfast
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2005
    • 1302
    • Hoofddorp NL /Bgd

    #2
    Odokativno, dignes ler na nekih 2500-3000, zatim zavrnes diznu za vazduh skoro do kraja i kad vidis da hoce da se ugasi krenes da je odvrces. Odvrces dok ne postigne max broj obrtaja i kad ga dostigne tu stanes. Ako je karburator u redu i cist, to bi bilo to.

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Uh... malo cu da uletim za prepravlu instrukcije. Sorry...

      Zagrej motor na radnu temperaturu.
      Spusti ler gas na nivo koliko je max moguce da se motor neugasi.
      Dakle dopusti da trese i to koliko god moze.
      Steluj smesu dok nepostignes najmirniji moguci rad motora.
      Vrati ler na obrtaje koji su propisani.

      Vodi rachuna da obrtaji nisu preniski za vreme stelovanja da lampa za pritisak ulja svetli!!!
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • remus
        CBC Senator XXL
        • 25.12.2004
        • 695
        • Zrenjanin

        #4
        E sad koji je bolji nacin prvi ili drugi?
        VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          desni zvizduk

          btw: reci webmasteru da skloni link ka Cannonu sa http://www.zr-tuning.tk/
          index site, em sto neradi em sto je u grupaciji koja nema veze sa tim sto pise da je.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • dfast
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2005
            • 1302
            • Hoofddorp NL /Bgd

            #6

            Comment

            • remus
              CBC Senator XXL
              • 25.12.2004
              • 695
              • Zrenjanin

              #7
              OK
              VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

              Comment

              • dfast
                CBC Senator XXL
                • 26.05.2005
                • 1302
                • Hoofddorp NL /Bgd

                #8
                Nista te ne kosta da probas i jedan i drugi nacin, mada je Boost daleko iskusniji u tome a i ima iskustva sa Wagenom.
                U svakom slucaju javi sta si uradio. Jos jedna stvar, ako karburator ne reaguje na okretanje dizne za vazduh, znaci da mu treba ciscenje.

                Comment

                • KdF
                  CBC Senator
                  • 06.12.2004
                  • 242
                  • Beograd

                  #9
                  ...ili da negde vuce fals vazduh, na primer na osovini leptira za gas! Posle duge upotrebe biksne ove osovine se pohabaju i tu se stvori zazor kroz koji ulazi fals-vaduh.

                  Obrati paznju na gumice (oringe) na srafovima za vazduh i ler-gas. Kad se oring na srafu za vazduh pohaba, onda se sraf usled vibracija sam odvrce i zavrce, a tu vuce i vals vazduh.

                  Fals-vazduh oce da ulazi i na onim crevcima za regulaciju usisnog vazduha na kucistu filtera za vazduh (odozdo), ako su porozna.

                  Ja smesu stelujem pri dobro zagrejanom motoru na propisanom ler-gasu tako sto zavrcem sraf dok motor ne pocne da trese, a onda ga odvrcem dok ne pocne mirno da radi, ne previse!

                  Comment

                  • remus
                    CBC Senator XXL
                    • 25.12.2004
                    • 695
                    • Zrenjanin

                    #10
                    Evo podesio sam i mirno mi radi na leru. Ali imam problem,naime ponekad pri zagrejanom motoru stanem na semaforu ili raskrsnici auto se jednostavno gasi,pa onda posle par minuta kad ga upalim radi normalno. I na saugu mi auto radi kao da galopira i gusi se pri dodavanju gasa. Sta bi moglo to da bude,jer sam vec popiiii... sto mi se uvek tako gasi.
                    VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                    Comment

                    • cedo
                      CBC Član
                      • 13.01.2006
                      • 98
                      • Crna Gora B A R

                      #11
                      Dali ti auto prije nego cto ce da se ugasi na semafor spusti obrtaje za tren,pa se onda ugasi,ili se ugasi odjednom?
                      Gas ne pustaj ni za zivu glavu
                      MOG'O BI DA POGINES !

                      Comment

                      • KdF
                        CBC Senator
                        • 06.12.2004
                        • 242
                        • Beograd

                        #12
                        Da ti se mozda ne ledi karburator? Taj karburator nema grejanje vodom, a usisna grana se greje izduvnim gasovima. Na karburatoru postoji jedan mali elektricni grejac, proveri da li on radi. Proveri da li karburator ima masu preko braon zice od pumpe za benzin do kucista karburatora. Ako te zice nema ili je kontakt los, mase na karburatoru nema jer je postolje karburatora od gume.

                        Comment

                        • Delkan
                          CBC Senator XXL
                          • 14.06.2005
                          • 829
                          • 60 km From BG,West

                          #13

                          i jos nesto:video sam kako se jedan stariji majstor patio dva dana sa slicnim problemom dok nije skontao da je usisna grana porozna odole,tj.bilo je malih rupica na njoj i vukla je fals vazduh.Cisto onako usput spominjem...

                          Comment

                          • remus
                            CBC Senator XXL
                            • 25.12.2004
                            • 695
                            • Zrenjanin

                            #14
                            Originally posted by cedo
                            Dali ti auto prije nego cto ce da se ugasi na semafor spusti obrtaje za tren,pa se onda ugasi,ili se ugasi odjednom?
                            Kako kad ima kad stane odjednom a nekad onako polako.

                            Originally posted by KdF
                            Da ti se mozda ne ledi karburator? Taj karburator nema grejanje vodom, a usisna grana se greje izduvnim gasovima. Na karburatoru postoji jedan mali elektricni grejac, proveri da li on radi. Proveri da li karburator ima masu preko braon zice od pumpe za benzin do kucista karburatora. Ako te zice nema ili je kontakt los, mase na karburatoru nema jer je postolje karburatora od gume.
                            Ta cev sto greje usisnu granu je blindirana,tako da to nemam. A taj mali grejac je cini mi se iskljucen,ako mislis na grejac sa strane gde je sajla za gas.
                            VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                            Comment

                            • Delkan
                              CBC Senator XXL
                              • 14.06.2005
                              • 829
                              • 60 km From BG,West

                              #15
                              Ta cev kroz koju prolaze izduvni gasovi MORA biti spojena sa auspuhom da bi tu bilo protoka i toplote.Ovakav problem sam imao na G1 1.1motor.Auto nije mogao da se vozi normalno dok se dooobro ne zagreje.Kad je cev ponovo spojena sa auspuhom,druga prica.

                              Comment

                              Working...
                              X