Nissan Note 2012. 1,6 benzin
Dva problema sa možda istim uzrokom.
1) Ponekad se desi da se ne može odmah ubaciti u rikverc već se mora pustiti kvačilo pa ponovo ili ubaciti u neku drugu brzinu pa onda rikverc.
2) Ponekad prilikom kretanja oseti se neko vibriranje, kao da se auto muči da krene (vibracija se javi samo u jednom položaju pedale kvačila ili na određenom broju obrtaja, nisam uspeo da shvatim i zatim nestaje i sve funkcioniše normalno, ništa se ne oseti u vožnji)
Čitajući malo došao sam do raznih opcija: nosač motora, nosač menjača, nedostatak tečnosti u transmisiji, propali neki ležajevi (ne znam da prevedem sa engleskog), mora da se menja celo kvačilo, problem sa nekim sajlama prilikom biranja brzina (neki birač brzina je zamenjen u garantnom roku ali se ništa nije promenilo a u međuvremenu je garancija istekla)
(prethodne automobile sam vozio između 100k i 150k i nikad nisam imao slične probleme što valjda govori da ne bi trebalo da moj stil vožnje unušti kvačilo posle 60k)
Ima li neko ideju, imao sličan problem?
Ima li neko dijagnostičara za preporuku da izbegnem varijantu da krenem da menjam sve nabrojano a da majstor konstatuje nakon zamene da nije to nego idemo dalje sa zamenom pa ćemo valjda pogoditi.
p.s. u servisu je sipano Nissan ulje 5W40, šta preporučujete kao alternativu?
Dva problema sa možda istim uzrokom.
1) Ponekad se desi da se ne može odmah ubaciti u rikverc već se mora pustiti kvačilo pa ponovo ili ubaciti u neku drugu brzinu pa onda rikverc.
2) Ponekad prilikom kretanja oseti se neko vibriranje, kao da se auto muči da krene (vibracija se javi samo u jednom položaju pedale kvačila ili na određenom broju obrtaja, nisam uspeo da shvatim i zatim nestaje i sve funkcioniše normalno, ništa se ne oseti u vožnji)
Čitajući malo došao sam do raznih opcija: nosač motora, nosač menjača, nedostatak tečnosti u transmisiji, propali neki ležajevi (ne znam da prevedem sa engleskog), mora da se menja celo kvačilo, problem sa nekim sajlama prilikom biranja brzina (neki birač brzina je zamenjen u garantnom roku ali se ništa nije promenilo a u međuvremenu je garancija istekla)
(prethodne automobile sam vozio između 100k i 150k i nikad nisam imao slične probleme što valjda govori da ne bi trebalo da moj stil vožnje unušti kvačilo posle 60k)
Ima li neko ideju, imao sličan problem?
Ima li neko dijagnostičara za preporuku da izbegnem varijantu da krenem da menjam sve nabrojano a da majstor konstatuje nakon zamene da nije to nego idemo dalje sa zamenom pa ćemo valjda pogoditi.
p.s. u servisu je sipano Nissan ulje 5W40, šta preporučujete kao alternativu?
Comment