XSARA 2.0 hdi 66kw problem sa zvukovima unutar motornog pros

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SHNAPSI
    CBC Član
    • 01.12.2010
    • 65
    • NIS
    • CITROEN XSARA 2.0 HD

    XSARA 2.0 hdi 66kw problem sa zvukovima unutar motornog pros

    Pozz svima eto posle OSAM godina ekspoloatacije Xsare 2.0 HDI 66 KW i par početnih problemčića oko ovoga auta sve reči hvale.Jedina mana su relativno skupi servisi svake 3-4 godine ali dizel je dizel šta reći drugo.Naime marta meseca odrađen je treći servis na autu ajde da kažemo veliki pošto je zamenjeno sve osim remenice na radilici koja pokreće kanalni kaiš majstor reče i više nego OK stanje iste .Posle mesec dana zamenjen ležaj na prednjeg levog točka i ležajevi alternatora na preporuku majstora pošto su mleli mao vršalica i bio je u pravu morali smo da sečeno brusilicom jedan zavario se od toplote a uštedeo sam par soma evra u Grčkoj verovatno bi tamo riknuli po Marfijevom zakonu NARAVNO.Put letos za Grčku jula i par hilada km pređenih negde krajem septembra počinje da se čuje na startu motora neko sitno cijukanje iz motornog prostora moram da napomenem da posle servsa motor je radio tiho i ujednačeno.Od delova Gates kaiševi i SKF španeri i roleri dakle kvalitet pre svega. Skoknem do majstora da otklonimo uporno cijukanje koje sada konstantno prati rad motora od starta do gašenja i posle par stotina km ?Jedan dan kod njega u radionici ponovo je skinuo kaiševe da provei tačno šta je jegov zaključak zvukove pravi pumpa visokokg pritiska preporučuje ervis cca -50-70 E ali ne garantuje da je to to . Razgovarah sa još nekim majstorima koji prvo predlažu promenu kanalnog kaiša i proveru alternatora pošto je rađen zadnji pod uslovom da su natezači i roleri provreni.Moje pitanje glasi da li pumpa može praviti takve zvukove i šta dalje raditi .Pumpa visokog pritiska je BOSH a brizgalJke SIEMENS.
    Ukoliko je neko imao slične probleme neka napiše svoja iskustva šta prvo proveravati ili odmah kod Boshiste...
    NISTA NE KASNI - SAMO JE KASNO ZATRAZENO +++++
  • kalimero1
    CBC Senator XXL
    • 01.11.2010
    • 318
    • zagreb
    • c5

    #2
    treba provjeriti ekscentar rolicu skroz dolje između radilice i kompresora klime na njoj se kanalni remen
    doteže na maksimum inače ja stavljam samo conti remenje provjeri i remenicu radilice bez obzira
    šta dobro izgleda ne znači i da valja.ako imaš kuplungremenicu na alternatoru provjeri da nije zablokirana.

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #3
      pa skini kajs ,pa ako nestane cijukanje kad motor radi,znaci da je do kajsa ili neke remenice,lezaja. a ima i ona metoda sipas vodu na kajs,pa ako prestane cijukanje onda je do kajsa,ako nastavi onda je do remenice ili nesto deseto.
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • SHNAPSI
        CBC Član
        • 01.12.2010
        • 65
        • NIS
        • CITROEN XSARA 2.0 HD

        #4
        Hvala na odgovorima upravo je i moja neka logika upućivala na to da zapravo taj zvuk potiče od kaiša ili remenice a ne od pumpe visokog pritiska koja je prošla negde oko 140 hiljada km pa još nije Lucas nego Bosh .Razmišljam da potražim drugog majstora i pravim se neutralan počelo da se čuje tad i tad rađeno to i to pa izvolte ako si majstor to ti je dovoljno da prokljuviš gde je problem .
        NISTA NE KASNI - SAMO JE KASNO ZATRAZENO +++++

        Comment

        Working...
        X