Pozz svima eto posle OSAM godina ekspoloatacije Xsare 2.0 HDI 66 KW i par početnih problemčića oko ovoga auta sve reči hvale.Jedina mana su relativno skupi servisi svake 3-4 godine ali dizel je dizel šta reći drugo.Naime marta meseca odrađen je treći servis na autu ajde da kažemo veliki pošto je zamenjeno sve osim remenice na radilici koja pokreće kanalni kaiš majstor reče i više nego OK stanje iste .Posle mesec dana zamenjen ležaj na prednjeg levog točka i ležajevi alternatora na preporuku majstora pošto su mleli mao vršalica i bio je u pravu morali smo da sečeno brusilicom jedan zavario se od toplote a uštedeo sam par soma evra u Grčkoj verovatno bi tamo riknuli po Marfijevom zakonu NARAVNO.Put letos za Grčku jula i par hilada km pređenih negde krajem septembra počinje da se čuje na startu motora neko sitno cijukanje iz motornog prostora moram da napomenem da posle servsa motor je radio tiho i ujednačeno.Od delova Gates kaiševi i SKF španeri i roleri dakle kvalitet pre svega. Skoknem do majstora da otklonimo uporno cijukanje koje sada konstantno prati rad motora od starta do gašenja i posle par stotina km ?Jedan dan kod njega u radionici ponovo je skinuo kaiševe da provei tačno šta je jegov zaključak zvukove pravi pumpa visokokg pritiska preporučuje ervis cca -50-70 E ali ne garantuje da je to to . Razgovarah sa još nekim majstorima koji prvo predlažu promenu kanalnog kaiša i proveru alternatora pošto je rađen zadnji pod uslovom da su natezači i roleri provreni.Moje pitanje glasi da li pumpa može praviti takve zvukove i šta dalje raditi .Pumpa visokog pritiska je BOSH a brizgalJke SIEMENS.
Ukoliko je neko imao slične probleme neka napiše svoja iskustva šta prvo proveravati ili odmah kod Boshiste...
Ukoliko je neko imao slične probleme neka napiše svoja iskustva šta prvo proveravati ili odmah kod Boshiste...

Comment