Bogata smesa kada je hladan Passat b3 1.8i 66kw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • povratnik
    CBC Član
    • 29.09.2008
    • 50
    • krusevac

    Bogata smesa kada je hladan Passat b3 1.8i 66kw

    Drage kolege i ostali,pomagajte...
    Od skora imam VW Passata 1.8i mot. ABS 66kw 91`god. koji ima ugradjen auto gas a problem je sto na svako paljenje (na benzin) kada je motor hladan ima malo neravnomeran rad,bogatiju smesu na izduvu (malo crnkast dim) i sve to se unormali posle 10-15sek. rada motora na ler gasu.Pri tom paljenju step motor odradi svoje i odmah podigne ler gas na 1000-1100rpm.
    Menjao sam ECU,kompletan mono-point,ganc novu lambda sondu i sada je bolje ali i dalje se javlja ono lose sagorevanje dok se auto malo ne zagreje...
    Moram da napomenem da ujutro kada ga upalim direktno na gas sve radi normalno. Takodje sam primetio da ima malo povecanu potrosnju gasa (oko 15l) u lokalnoj voznji sto je mozda i relevantna stvar shodno faktorima koji uticu na kvalitet auto-gasa itd...
    Za sve ostale detalje na koje sumnjate a ja ih nisam ovde napomenuo molim Vas da ih u daljem resavanju ovog mog problema napomenete.

    Unapred zahvalan...
    Миром на рат идите,
    и ратом мир чините,
    љубављу на љубав идите,
    Али крвљу крв СРПСКУ браните.

    Стефан Немања
    (Свети Симеон Мироточиви)
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Probaj da voziš dva dana samo na benzin..
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • povratnik
      CBC Član
      • 29.09.2008
      • 50
      • krusevac

      #3
      Ok,vozim pa javljam kako se razvija situacija...
      Миром на рат идите,
      и ратом мир чините,
      љубављу на љубав идите,
      Али крвљу крв СРПСКУ браните.

      Стефан Немања
      (Свети Симеон Мироточиви)

      Comment

      • povratnik
        CBC Član
        • 29.09.2008
        • 50
        • krusevac

        #4
        Evo,ja vozio nekoliko dana na benzinu i u medjuvremenu mi se desavalo da dok je motor hladan nema one povisene obrtaje na leru a kada se zagreje onda sam ler gas se poveca na 1100 rpm. Promenio sam step motor i el. diznu tako da se sada ler gas unormalio u svim rezimima rada ali i dalje ostaje onaj problem sa bogatom smesom koja se javlja na hladan motor...
        Миром на рат идите,
        и ратом мир чините,
        љубављу на љубав идите,
        Али крвљу крв СРПСКУ браните.

        Стефан Немања
        (Свети Симеон Мироточиви)

        Comment

        • povratnik
          CBC Član
          • 29.09.2008
          • 50
          • krusevac

          #5
          Baš ne mogu da verujem da niko nema makar ideju šta bi mogao da bude uzrok problema!!
          Očigledno je da ovde ima mnogo teoretičara ali slabo praktičara ili možda sam se ja prenadao...
          Миром на рат идите,
          и ратом мир чините,
          љубављу на љубав идите,
          Али крвљу крв СРПСКУ браните.

          Стефан Немања
          (Свети Симеон Мироточиви)

          Comment

          • zverko
            CBC Senator XXL
            • 19.08.2005
            • 7085
            • BGD
            • Audi A4

            #6
            bas si entuzijasta kad K-jet popravljas preko foruma..
            deutsche gemacht-gut gemacht...

            Comment

            • WEST 014
              CBC Senator XXL
              • 17.08.2010
              • 862
              • Valjevo
              • Audi A4

              #7
              Ja sam prakticar i to znas koji, i ja bi tog Pasata iz 91 samo terao i ne bih mnogo znacaja pridavao tih 10 sekundi neravnomernog rada. Ovo jeste forum sa najvise strucnjaka za auto gas, dobio si odgovor sta da radis, i dobio bi verovatno dalja uputstva da hoces malo da sacekas. Nisi jedini na forumu, ni jedini koji ceka odgovor. Cim ti se nije odgovorilo momentalno i da cujes ono sto zelis da cujes kriv ti je forum, a ne 30 godina star auto sa ko zna kojim uredjajem...

              Comment

              • povratnik
                CBC Član
                • 29.09.2008
                • 50
                • krusevac

                #8
                eh što volim ove "teliće" što se ovako brzo istrčavaju pred rudu ...
                nije K-jet u pitanju nego mono-jet sistem ubrizgavanja goriva (lepo piše za one koji hoće da pročitaju)...
                pa i mi koji imamo automobile stare skoro 30god. valjda zaslužujemo da nam se ovde pomogne,normalno ne odmah ali računam tema je već dve nedelje na forumu...
                i neke stvari se izgleda ovde nikada neće promeniti kao na primer ovo proseravanje nekih članova (moderatora) bez predhodnog poznavanja članova,njihovog problema,automobila koji voze itd...
                Миром на рат идите,
                и ратом мир чините,
                љубављу на љубав идите,
                Али крвљу крв СРПСКУ браните.

                Стефан Немања
                (Свети Симеон Мироточиви)

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Originally posted by povratnik View Post
                  Baš ne mogu da verujem da niko nema makar ideju šta bi mogao da bude uzrok problema!!
                  Očigledno je da ovde ima mnogo teoretičara ali slabo praktičara ili možda sam se ja prenadao...
                  Praktično, ja bih promenio benzisku pumpu, davače temperature, termostat, možda i kompletan auspuh to još nije menjano. A i stariji je auto možda bi čak skinuo glavu da proverim nije li nagoreo neki ventil ili možda čak načet dihtung glave...
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • Lucky1
                    CBC Član
                    • 22.02.2013
                    • 30
                    • Zemun
                    • Citroen BX

                    #10
                    Originally posted by povratnik View Post
                    Baš ne mogu da verujem da niko nema makar ideju šta bi mogao da bude uzrok problema!!
                    Očigledno je da ovde ima mnogo teoretičara ali slabo praktičara ili možda sam se ja prenadao...
                    Beše Bosch, Mono-Motronic ? Teško da je Jet-tronic...
                    Nemaš senzor položaja radilice nego klasičan razvodnik ?

                    Nešto bogatija smeša je sasvim normalna ali po tvom opisu bih rekao da je ipak prebogata.
                    Senzor temperature rashladne tečnosti je u redu čim ti step motor odrađuje kako treba.
                    Ono što ti od novih delova za tvoj sistem ubrizgavanja nije dostupno su senzor položaja leptira gasa (potenciometar), senzor u**** (nalazi se tačno iznad dizne) i MAP senzor. Njega ćeš možda naći ali jako teško.
                    Od pobrojanih senzora sigurno nije ništa neispravno jer bi uticali na nepravilan rad i ostalim režimima rada motora.

                    Na tvom mestu bih pokušao sa zamenom lambda sonde. Univerzalne, nešto kvalitetnije lambde sa četiri žice, tipa Vernet i Marelli, se kreću oko 4 500 dinara.
                    Labda sonda inače ima vek trajanja oko 80 000 km, a verujem da je na tvom autu nikad niko nije menjao.
                    Last edited by Lucky1; 16.11.2016, 16:45.

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      Gde nije menjao, pa napisao je da je ganc novu sondu stavio.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        #12
                        Oterali te svi majstori pa ti forum kriv sto ne dobijas odgovor koji zelis. I sta da se dodje do zakljucka recimo da mora zamenis ceo razvodnik ili ceo karb. sta bi reko, dal ste normalni. Jos izigravas dasu i vredjas. Koga bre bole djoka da ulazi u detalje zasto tvoja kofa zaliva kad je ladna. I tata ti telic, usta te zabolela.

                        Sent from my NEM-L21 using Tapatalk
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        • Lucky1
                          CBC Član
                          • 22.02.2013
                          • 30
                          • Zemun
                          • Citroen BX

                          #13
                          Originally posted by M-power View Post
                          Gde nije menjao, pa napisao je da je ganc novu sondu stavio.
                          Tačno, u prvom postu. Moja greška.

                          Comment

                          • povratnik
                            CBC Član
                            • 29.09.2008
                            • 50
                            • krusevac

                            #14
                            Da,u pitanju je mono-jetronic jer imam klasican razv. paljenja bez vakum pumpice na njemu. Takodje na tom motoru nema MAP senzora. Delove koje si nabrojao vec sam zamenio polovnim kompletom (usled nedostatka novih na trzistu) "Zentral-Einspritzeinheiten" kako bi to svabe iz Boscha nazvale. To je skinuto sa stranca i perfektno je radilo na tom autu. Sto se tice same lambda sonde imao sam jednu novu Bosovu kod mene u SERVISU pa sam i nju zamenio odmah prvu u samom startu jer je auto pre mene verovatno dosta dugo vozen na gas...
                            Problem je i dalje prisutan i razumem da je to star auto ali ja se ne vozim sa kalendarom pod dup... tako da je ovaj mojauto u dosta dobrom stanju i vredi ga dovesti makar priblizno u one fabricke parametre. Primetio sam da je ulje pocelo da "crni" a i sama potrosnja na benzinu je povecana.
                            Hvala i veliki pozz...
                            Миром на рат идите,
                            и ратом мир чините,
                            љубављу на љубав идите,
                            Али крвљу крв СРПСКУ браните.

                            Стефан Немања
                            (Свети Симеон Мироточиви)

                            Comment

                            • povratnik
                              CBC Član
                              • 29.09.2008
                              • 50
                              • krusevac

                              #15
                              Pa evo da napisem i to da se od 94` bavim autodijagnostikom i servisiranjem iskljucivo benzinaca i da sam zadnjih pet godina u sasvim drugacijem poslu,malo ispao iz fazona i nije me sramota da ovde pitam za pomoc,savet itd. A ponajmanje mi je bila namera da nekog uvredim osim onih koji ocigledno ovde lece komplekse nastalih tako sto bi hteli da sakriju njihovo poreklo iz unutrasnjosti i jos mnogo toga.
                              Zato molim sve koji bi mi pomogli da nastave sa normalnim komentarima,savetima i sl. a ove ostale da mi slobodno pisu na prvt. pa tamo da nastavimo "razgovor"...
                              Миром на рат идите,
                              и ратом мир чините,
                              љубављу на љубав идите,
                              Али крвљу крв СРПСКУ браните.

                              Стефан Немања
                              (Свети Симеон Мироточиви)

                              Comment

                              Working...
                              X