Vozim clio 3 12 16v.Zamenio sam svećice i bombinu jer je jedan kabal napukao.Presao je 83500 km.U zadnjih par dana je počeo da kad palim prvo kao da mu treba 1-2 sek da zaleti pa onda uskladi rad motora,ali samo kad je ujutro malo hladnije sa rosom.Ako je toplo nema tih problema.Po nekad mu je ler malo sa sitnim oscilacijama.Obrtaji idu do 650.Sta li to može da bude?I zasto samo kad je rosa
problem hladan start
Collapse
X
-
Nama se slicno desavalo na Modusu. Tj sve teze i teze je sastavljao ujutro. Na kraju mu trebalo 30 verglanja da upali kad smo to jutro terali kod majstora. U pitanju je bio senzor polozaja radilice. Jel ti ispisuje neku gresku na bordu? U sustini i kad ispise, ta jedna moze da znaci 20 raznih, pa ga treba na dijagnostiku prikaciti. Nama pisalo Check Emissions nesto...zaboravih sada.
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
-
-
Ne ispisuje gresku.Zvao sam majstora koji mi odrzava auto,da je najverovatnije senzor temperature ali stavice ga na dijagnostiku.Za 5 dana .Trenutno nije tu pa moram da ga sacekam.Koliko kosta taj senzor?
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
Comment
-
-
Mene izaslo sve 3500 sa dijagnostikom. Sto kaze jedan Taxista, je..a ih dijagnostika, naplacuju to kacenje na kompjuter da bi im reklo sta ne valja, pa to vam je alat, dobro da mi me ispostavi koriscenje dizalice, gedore, stafcigera...
Ajd pre je to bilo kao retko i skupo., ali sada ne mogu da rade bez toga.
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Comment
-
-
Ja to retko naplaćujem ali GREŠIM i to baš zbog takvih komentara.. Najbolje da mi dodje njih deset danas i svima lepo kažem šta je kvar, oni se lepo zahvale i svi zadovoljni... sem ja...
Inače naravno da se naplaćuju gedore, šrafcigeri, dizalice i ostalo jer se ne kupuju za hvala nego za pare... Majstori odu u čarobnu radnju pa trebuju alat potreban za posao i pošto je besplatan jer je radnja čarobna ne naplaćuju njegovo habanje jer čim se pohaba opet odu u čarobnu radnju i trebuju ga besplatno... Čarobne radnje su pravilno rasporedjene svugde po Srbiji sem po svetu jer tamo siroti majstori moraju platiti alat i zato imaju pravo naplatiti upotrebu čekića i laptopa...
Kupite brate Juga, nema potrebe za dijagnostikom a može ga popraviti svaki kovač...
Comment
-
-
Nismo se razumeli. Placam popravku i deo regularno. U tu popravku ulazi i alat koji majstor koristi, a bez kog ne moze, u sta ukljucujem dizalicu, sitan alat i sve ostalo. Zasto dijagnostika nije u tome? To je njegovo pomagalo da ustanovi problem, a bez kog ne bi mogao da radi sa savremenim automobilima.
Jedno je da sam dosao na dijagnostiku samo i otisao da sam zamenim deo.
Drugo, jos gore, je sto mi majstor zameni, kaze dijagnostika kaze to je, a ako nije, onda mora jos nesto drugo. Otprilike pa je svalio na dijagnostiku sve, dobro mu nije rekla mora generalna.
Vecina ne zna ni da koristi istu.
Da se vratim na poentu. "Samo da pogledas kratko na kompu" je za mene ok da se plati, ali ako on ne moze da ustanovi koji deo treba da mi zameni bez dijagnostike, jer servisira savremene automobile, onda nek to bude ukljuceno u njegov sat.
Pre su ti alati bili daleko skuplji i imali su ih samo ovlasceni i jaci servisi i oni su imali posla bas iz potrebe za dijagnostikom, a drugi nelad ni mali servis nisu mogli da rade, jer nisu mogli servisni interval da poniste. Sad su ti alati daleko pristupacniji.
Kao kad bi programer naplacivao i to sto koristi kompjuter da programira, zasebno od programerskog sata.
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Comment
-
-
Postoji dve tri teme gde je ovo opširno posvadjano i ne bih ovde da širim opet priču. Medju ostalim svadjama je i ta šta je dijagnostika a to sigurno nije upotreba kompa kako ti to zamišljaš, da jeste servisi bi bili mrtvi jer bi svaka šuša danas imala dijagnostiku i popravljala sam svoj auto, klonovi koštaju siću.. Kupite i dijagnostikujte do mile volje vaš auto, tridesetak evra rešava pitanje trajno... Neverovatno ćete se iznenaditi kad utvrdite da taj usrani komp uopšte ne objašnjava kako se šta popravlja, naprotiv takvim bandoverima koji misle da je to sve što im treba odmaže za sve pare... mušterijine naravno. Mušterije naravno idu tamo gde se to "nenaplaćuje" (brate to ne postoji nigde, samo se drugačije zove) i naravno naj--bu jer im se izmenja redom svašta a neretko se i posle izmene svega ne reši problem, onda odu ko će da reši problem, taj naravno naplati dijagnostiku ali se ovaj put mušterija smeje oko glave jer konačno ima rešen problem i cena je tada sekundarna i skroz prihvatljiva a isprva nije bila.
Dijagnostika je utvrdjivanje kvara i opis kako se kvar otklanja. Da li se pri tome koristi komp ili ekser nije bitno. Kad sam bio mladjan majstor ja radio sam u Autovojvodini, dijagnostičari (gle čuda i tada su postojali ali nisu imali komp) su bili matori majstori sa velikim iskustvom, nosili su bela odela a boranija koja šrafcigeriše je imala plava odela. Dijagnostičar odredi kvar, napiše na nalogu šta treba majstor da uradi i ovaj to uradi po spisku.
I gle čuda i tada se dijagnostika naplaćivala i baš tako je pisalo na računu, dijagnostika toliko, delovi toliko i radnih sati majstora toliko...
Da ostanemo pri ovoj temi, pravoj a za ostalo potraži teme u dijagnostičkom delu foruma pa nastavi ako te zanima. Uvek je zanimljivo raspravljati se oko toga sa ovima što plaćaju i onima kojima plaćaju... Totales oprečno mišljenje.
Comment
-
-
Donekle se slazemo. Necu nastavljati ovde, a ni tamo.
Razumem i tebe i razliku koju postavljas napisanim, a verujem i ti moje nezadovoljstvo bas tim drugima koji su nabavili neki komp i krekovani softver i mahom su monteri delova koji se vode metodom pogotka.
To sto si pomenuo iskustvo, a sto sada obavlja kompjuter mnogo brze bas je iz razloga pojednostavljenja i pojeftinjenja.
Nije ovo tema za to, a i nije mi bila namera da ulazim u polemiku, uvek postoje dve strane, a i sam sam cesto na toj drugoj koja nudi usluge i znanje.
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Comment
-
Comment