Pozdrav svima.
Imam Chevrolet Lacetti 1.4 16V, kupio sam ga sa ugradjenim landirenco plinom. Cim sam ga kupio auto je radio na tri cilindra skinuo sam dizne i vidno su bile zaprljane kako one tako i most dizni. Odneo sam ih na ciscenje i auto je posle tog sve do sad radio besprekorno. Pre dva dana kada sam ga ujutru upalio na benzinu je poceoa cudno da radi, kao da jedan cilindar opet ne radi. Posle par kilometara voznja je bivala sve gora, morao sam na raskrsnicama da dam gas do panja i sacekam par sekundi da dobije gas kako bih jedva krenuo. Trebalo mu je vise vremena da prebaci na plin a na plinu je radio normalno. Kada sam se vratio kuci i ugasio auto vise nije hteo da upali. Zvao sam majstora i zamenio sam : novu bobinu, nove kablove, nove svecice, nov senzor radilice i nov senzor bregaste. Skidali smo crevo od goriva tu gde se kaci na most dizni stavljali manometar da vidimo koliki je pritisak goriva kad verglam i pokazuje 4,2 bara. Inace i pumpa goriva je pre mesec dana zamenjena novom. Dizne vadjene napolje tri puta, provereno rade, svecice bacaju varnicu doduse kako majstor kaze ne svidja mu se kakve je boje varnica ( crvenkasta ) ali auto nikako da upali. Upali, radi sekund sa podrhtavanjima i ugasi se. Na dijagnostici pokazuje P0351, P0352 i P1661 ali greske se odmah obrisu. Ljudi zna li iko sta mu je ?! Pomozite pre nego ga zapalim!
HVALA SVIMA UNAPRED.
Imam Chevrolet Lacetti 1.4 16V, kupio sam ga sa ugradjenim landirenco plinom. Cim sam ga kupio auto je radio na tri cilindra skinuo sam dizne i vidno su bile zaprljane kako one tako i most dizni. Odneo sam ih na ciscenje i auto je posle tog sve do sad radio besprekorno. Pre dva dana kada sam ga ujutru upalio na benzinu je poceoa cudno da radi, kao da jedan cilindar opet ne radi. Posle par kilometara voznja je bivala sve gora, morao sam na raskrsnicama da dam gas do panja i sacekam par sekundi da dobije gas kako bih jedva krenuo. Trebalo mu je vise vremena da prebaci na plin a na plinu je radio normalno. Kada sam se vratio kuci i ugasio auto vise nije hteo da upali. Zvao sam majstora i zamenio sam : novu bobinu, nove kablove, nove svecice, nov senzor radilice i nov senzor bregaste. Skidali smo crevo od goriva tu gde se kaci na most dizni stavljali manometar da vidimo koliki je pritisak goriva kad verglam i pokazuje 4,2 bara. Inace i pumpa goriva je pre mesec dana zamenjena novom. Dizne vadjene napolje tri puta, provereno rade, svecice bacaju varnicu doduse kako majstor kaze ne svidja mu se kakve je boje varnica ( crvenkasta ) ali auto nikako da upali. Upali, radi sekund sa podrhtavanjima i ugasi se. Na dijagnostici pokazuje P0351, P0352 i P1661 ali greske se odmah obrisu. Ljudi zna li iko sta mu je ?! Pomozite pre nego ga zapalim!

HVALA SVIMA UNAPRED.
Comment