Chevrolet Lacetti 1.4 nece da upali !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nenad.k
    CBC Član
    • 13.05.2017
    • 15
    • Kikinda
    • Chevrolet Lacetti

    #16
    Bio sam kod majstora, uspeo je da upali auto ali ... Dizne su bile u pitanju. Kaze da su dozirale ali nedovoljno pa ih je ocistio stavio, auto sastavio iz prve i krenuo u voznju po gradu i posle pola sata auto opet pocne da brlja. Vrati se izvadi benzin iz rezervoara i kaze da mu je sumnjivo gorivo ( miris i boja) pa me je poslao na OMV i kupim 10 L i evo slike, razlika je uocljiva odmah. Ovaj zuti mi je bio u rezervoaru... Sipao sam novo gorivo ali auto mi i dalje radi na dva klipa. Moracu da se namucim da nadjem dizne za ovaj model.

    Послато са Lenovo A2020a40 уз помоћ Тапатока

    Comment

    • b_samardzic
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 1557
      • Smederevo

      #17
      Verovatno je pumpa deklarisana da moze da daje stabilnih 6 bari pri protoku od 110 litara na sat a ragulator pritiska je bazdaren na 3.1 bar

      Comment

      • hirurg83
        CBC Senator XXL
        • 26.02.2014
        • 398
        • Banjaluka
        • VW Jetta

        #18
        Auu brate ima li jos sta da se zameni? kakve su svjecice kada radi tako na 2 klipa? Jesi gledao to? Takodje me zanima kakvo je stanje isparivaca i da li si pokusao da otkopcas vakum od plina. Dizne odnesi kod krstenog majstora da očisti. Danas imas majstore koje ciste i ispituju bobine na masinama namjenskim. Prošla su vremena kadice i ultrazvuka. To je trla baba dan. Odneses i covjek ti pogleda ispita i kaze. Koja je radi koja ne. Nemoj napamet da mjenjas delove. Cuvaj pare

        Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока

        Comment

        • nenad.k
          CBC Član
          • 13.05.2017
          • 15
          • Kikinda
          • Chevrolet Lacetti

          #19
          Evo posle skoro dve nedelje da se javim i napisem sta je na kraju bio problem. U pitanju su bili mikro filteri na benzinskim diznama. Kada sam ih izvadio odmah sa videlo da su pocepani na sve cetiri dizne i verovatno je to bio uzrok sto se gasio posle ultrazvucnih pranja jer se dizne brzo zaprljaju kad nema filtera. I most dizni je bio pun rdje pa sam gurao sajlu i pomocu aku busilice vrteo sajlu u kontra smeru kako bih sto vise naceo naslage rdje i imalo je efekta. Iz samog mosta dizni je ispalo jako puno rdje najslicnije mlevenoj kafi. Posle sam most ispirao sa 18 % sonom kiselinom ... Kada sam ponovo odneo dizne na ultrazvuk sa izvadjenim mikro filterima doneo sam ih kuci i stavio providno crevo i na ulaz i na izlaz dizne, sipao benzin u deo creva koje sam natakao na izlaz i uz pomoc kompresora duvao gorivo na kontra stranu (naravno uz otvaranje dizni preko ispravljaca ) i ispadalo je puno iste rdje koja se nalazila i u mostu dizni. Posle takvog ciscenja sam uzimao benzin u spric od 2,5 cm3 sa iglom i sto jace istiskivao gorivo i ulaz dizni gde je bio mikro filter. I tada je ispadalo sve i svasta. Tako sam svaku diznu ispirao naizmenicno od prilike po sest puta svaku. Kada vise nista nije ispadalo stavio sam nove mikro filtere koje sam jedino nasao u Subotici u TDI servisu ( na moju veliku radost - 350 dinara komad jer su delfijevi a bosovi su 250 din.) namontirao dizne nazad okrenuo kljuc pumpa odradila jedno zujenje i auto je upalio iz prve! Radi lepo, tise, obrtaji miruju ... jednom recju prezadovoljan sam! Eto ako nekome bude mogao ovaj tekst da bude od koristi i ko ima ovaj auto bicu srecan.

          Comment

          • nenad.k
            CBC Član
            • 13.05.2017
            • 15
            • Kikinda
            • Chevrolet Lacetti

            #20
            Jos jedno pitanje?
            Slusam razno razne price o tome da benzin moze da se pokvari ako dugo stoji u rezervoaru ... Da je bolje leti imati deset litara benzina pa da se brze potrosi jer se auto vozi na plin a zimi da imas pun rezervoar ... Nisam nikad cuo da moze benzin da se pokvari pa ako neko nesto zna bice od koristi da podeli iskustvo, znanje ili da potvrdi apsurdnost ovih izjava... Hvala unapred.

            Comment

            • Keketarac
              CBC Senator XXL
              • 01.09.2007
              • 588
              • Novi Sad
              • Seat Ibiza 1.2 TSI

              #21
              Izvetri, pokvari...posle izvesnog vremena sve teze pali.

              Iskustveno dok sam vozio na TNG benzina sam sipao za crvenu, taman izdrzi dok se ne upali rezerva, onda opet za crvenu...

              Ako je rezervoar za benzin metalni, onda to moze da bude izvor "rdje", mala kolicina goriva ce favorizovati koroziju.

              U plasticnom nije bitna kolicina goriva.

              Comment

              • expendable
                CBC Senator XXL
                • 04.11.2009
                • 3662
                • Bor

                #22
                Iskreno, posle:
                "Nisam nikad cuo da moze benzin da se pokvari pa ako neko nesto zna bice od koristi da podeli iskustvo, znanje ili da potvrdi apsurdnost ovih izjava"
                Nisam ni hteo da se uključim (na ovako zlonamerno* postavljeno pitanje obično reagujem sa "ostavi ga (ih) u neznanju, bolje kazne im nema").
                *makar na prvi pogled liči, računam da nije već da je samo nespretno napisano inače ne bi bilo nastavka ... a i zbog "hvala unapred" i Dorinog nereagovanja.

                Dora lepo napisao (malo "oštrije" ali ne preterano i sad ispada da je duduk ...).

                Ali pošto Dora nije oštar na banovanju (opomenama) kao "neki" (znamo već ko) i (čak) nije reagovao, ajd' onda i da odgovorim i POTVRDIM TAČNOST ONIH IZJAVA.

                btw šta sve nisam čuo pa retko kad kažem da nije (samo zbog toga ili zbog toga kao a priori dokaz); baš je "jak" dokaz da je nešto apsurdno (zato što nisam čuo).


                Benzin bi trebao da se utroši unutar 30-tak dana (idealno ... ne, nisam toliko pametan, ali valjda ExxonMobil zna ponešto o tome, ili i oni lupetaju gloposti).
                Ako ćemo "po standardu", upotrebni rok benzina je 6 meseci (3 meseca u toku leta).
                Ako se često dosipava "po malo" (za crvenu) onda NIJE više od 3 meseca (leti dva).
                U kontejneru (ne u rezervoaru) može da traje i celu godinu ali je i onda preporuka što pre to bolje.
                Aditivirani benzini u pricipu nešto duže traju ali možd tek do (max.) 50% više od navedenog (bolje tretirati isto).
                Najbolje je koristiti "fuel stabilizer" ili slično (od LM-a, npr.) što služi da obezbedi sigurnih 6 meseci (bez otvaranja kontejnera, rezervoara) i (uz malo sreće) maksimalnih 12 (to je već loše ali ...).
                Zašto i kako, guglajte, veliki je internet (Total, BP i svi ostali imaju tu temu).

                P.S.
                Mnogo je bolje sipati odjednom veću količinu nego stalo dosipavati manju (što manje otvarati rezervoar). Otprilike onu koju upotrebite za 2-3 meseca, pa opet tako. Uostalom bar 5-10% km treba napraviti na benzinu (što malo nas radi, naročito leti, ali treba). Preporuka o "bar" 1/4 rezervoara je takođe loša, treba držati više od polovine rezervoara (uvek, ili bar pretežno), 2/3 do 3/4 (ili pun što češće, leti baš ne "do daske").
                Naravno, ako se to ne potroši ni za 6 meseci, e onda nije dobro, ali čak i za samo paljenje 1/3 rezervoara bi trebalo da se potroši u 3-4 meseca.
                (plus ono što je napisano u prethodnom odgovoru)
                ITD. i SL.

                Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

                Comment

                Working...
                X