Pozz svima.
Da se požalim i da potražim pomoć oko rešavanja mog problema
U pitanju je automobil Lancia Kappa 2.0 20v Turbo i imam sledeći problem :
Automobilu ponekad duže vremena treba da upali, nekad upali odmah a nekad nakon paljenja polako diže obrtaje.Pored toga skrenuo bih pažnju na ovo pošto mislim da su ova dva problema povezana.Naime, kada auto upalim i dam mali gas, kreće podrhtavanje i nemiran rad motora na 1200 obrtaja, pa na 1700 a onda radi normalno pa krene opet tako na oko 2800-3400 obrtaja.Dakle gube se cilindri pri specifičnom broju obrtaja.
To mi se dešavalo i sa prethodnim turbom, apsolutno isti problem i čini se kao da je ovo neki common problem sa ovim autom.
Dosta stvari sam uspeo da rešim sam ali ovde mi treba polazna tačka..Da napomenem da nema greške na tabli.
Sumnja se na senzor položaja radilice, MAF senzor, bobine, falš vazduh.
Inače auto ide odlično, lepi za sedište ali povremeno se oseti gubitak snage kao da nema dovoljno boost-a.Proverio sam sva creva od turbine do klapne, sve je stegnuto i nema boost leak-a.
Takođe je počela da se čuje indukcijska buka iz filtera za vazduh kada naglo dodam gas.Pokušao sam da opišem detaljno problem, možda ga je neko imao i uspešno rešio
Da se požalim i da potražim pomoć oko rešavanja mog problema

U pitanju je automobil Lancia Kappa 2.0 20v Turbo i imam sledeći problem :
Automobilu ponekad duže vremena treba da upali, nekad upali odmah a nekad nakon paljenja polako diže obrtaje.Pored toga skrenuo bih pažnju na ovo pošto mislim da su ova dva problema povezana.Naime, kada auto upalim i dam mali gas, kreće podrhtavanje i nemiran rad motora na 1200 obrtaja, pa na 1700 a onda radi normalno pa krene opet tako na oko 2800-3400 obrtaja.Dakle gube se cilindri pri specifičnom broju obrtaja.
To mi se dešavalo i sa prethodnim turbom, apsolutno isti problem i čini se kao da je ovo neki common problem sa ovim autom.
Dosta stvari sam uspeo da rešim sam ali ovde mi treba polazna tačka..Da napomenem da nema greške na tabli.
Sumnja se na senzor položaja radilice, MAF senzor, bobine, falš vazduh.
Inače auto ide odlično, lepi za sedište ali povremeno se oseti gubitak snage kao da nema dovoljno boost-a.Proverio sam sva creva od turbine do klapne, sve je stegnuto i nema boost leak-a.
Takođe je počela da se čuje indukcijska buka iz filtera za vazduh kada naglo dodam gas.Pokušao sam da opišem detaljno problem, možda ga je neko imao i uspešno rešio

Comment