Imam PUNTO MK1 1.2 OTTO, benzinac 1998 godište.
Juče sam išao na Staru Planinu.
Kada sam stigao na Babin zub, primetio sam malu baricu ispod hladnjaka. Vlažio je donji deo hladnjaka na spoju sa crevom.
Ostavio da se motor ohladi. Posle 4-5 sati obrisao mesto gde je vlažilo i više nije vlažilo. Poklopac posude je bio suv. Nivo antifriza u posudi je bio potpuno normalan kao kad sam pošao na put, između min i max.
Proverio sam i ulje. Ulje je bilo na istom nivo kao i pre puta, normalne boje (sa njim prešao oko 1500km)
Imam lampicu za pregrevanje koja se nije upalila tokom vožnje. Ventilator radio normalno i isključio se posle nekoliko minuta kad sam stao.
Vratio se kući; Sve je bilo OK. Nikakav problem u vožnji. Nema kapljanja ni barice.
Sutradan ujutru vidim da je nivo tečnosti u posudi sa srednjeg nivoa se podigao do maksimuma.
Kada sam upalio mašinu brzo je još podigao nivo tečnosti u posudi iznad maksimuma, skoro do čepa.
Kad se ohladio nivo se spustio na prethodni položaj.
Na šta da obratim pažnju? da li smem da vozim?
Juče sam išao na Staru Planinu.
Kada sam stigao na Babin zub, primetio sam malu baricu ispod hladnjaka. Vlažio je donji deo hladnjaka na spoju sa crevom.
Ostavio da se motor ohladi. Posle 4-5 sati obrisao mesto gde je vlažilo i više nije vlažilo. Poklopac posude je bio suv. Nivo antifriza u posudi je bio potpuno normalan kao kad sam pošao na put, između min i max.
Proverio sam i ulje. Ulje je bilo na istom nivo kao i pre puta, normalne boje (sa njim prešao oko 1500km)
Imam lampicu za pregrevanje koja se nije upalila tokom vožnje. Ventilator radio normalno i isključio se posle nekoliko minuta kad sam stao.
Vratio se kući; Sve je bilo OK. Nikakav problem u vožnji. Nema kapljanja ni barice.
Sutradan ujutru vidim da je nivo tečnosti u posudi sa srednjeg nivoa se podigao do maksimuma.
Kada sam upalio mašinu brzo je još podigao nivo tečnosti u posudi iznad maksimuma, skoro do čepa.
Kad se ohladio nivo se spustio na prethodni položaj.
Na šta da obratim pažnju? da li smem da vozim?
Comment