vec spominjani rover - situacija sljedeca:
motor radi normalno i postize radnu temperaturu (malo sporije nego inace ali ipak je -10 do -15 konstantno). vozim po gradu - OK, vozim na otvorenom - OK, cjepnem ga po gasu na nekih 5500-6000rpm i kazaljka padne u momentu do donje granice ( ne ulazi u "hladno" ali tik iznad) i ne mozes da ga ugrijes "da bogujes". sta je u pitanju?
neko moje razmisljanje - citav sistem ima 4,8l a u motoru je 1,2l. kad zveknem po gasu termostat otvori jer se boji grijanja i motor zalije tecnost sa temperaturom ispod 0´C. ima li to kakvog smisla?
pozz
P.S. ajd koju pametnu - vjerujem u VAS (NAS)
motor radi normalno i postize radnu temperaturu (malo sporije nego inace ali ipak je -10 do -15 konstantno). vozim po gradu - OK, vozim na otvorenom - OK, cjepnem ga po gasu na nekih 5500-6000rpm i kazaljka padne u momentu do donje granice ( ne ulazi u "hladno" ali tik iznad) i ne mozes da ga ugrijes "da bogujes". sta je u pitanju?

neko moje razmisljanje - citav sistem ima 4,8l a u motoru je 1,2l. kad zveknem po gasu termostat otvori jer se boji grijanja i motor zalije tecnost sa temperaturom ispod 0´C. ima li to kakvog smisla?
pozz
P.S. ajd koju pametnu - vjerujem u VAS (NAS)

Comment