Slicna situacija je bila na mom ford escortu.
Pri paljenju i prvih 10min pokazivac temperature pokazuje sporije povecanje temperature motora, posle 20min postize radnu temperaturu, dam mu gas na preko 4000rpm i kazaljka padne do donje granice, neulazi u hladno.
5min posle toga kazaljka se lagano penje do blizu srednje vrednosti normalne radne temperature i opet pada pri davanju jaceg gasa.
Ista sutuacija je i kad je motor zagrejan i dam mu pun gas u leru, ukljucuje se ventilator hladnjaka a kazaljka pada do donje granice, neulazi u "hladno".
U pitanju je bio slab kontakt na buksni ECT senzora.
Pri paljenju i prvih 10min pokazivac temperature pokazuje sporije povecanje temperature motora, posle 20min postize radnu temperaturu, dam mu gas na preko 4000rpm i kazaljka padne do donje granice, neulazi u hladno.
5min posle toga kazaljka se lagano penje do blizu srednje vrednosti normalne radne temperature i opet pada pri davanju jaceg gasa.
Ista sutuacija je i kad je motor zagrejan i dam mu pun gas u leru, ukljucuje se ventilator hladnjaka a kazaljka pada do donje granice, neulazi u "hladno".
U pitanju je bio slab kontakt na buksni ECT senzora.
Comment