Blok motora poceo da rdja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Syncmaster
    CBC Veteran
    • 02.02.2006
    • 153
    • Zrenjanin

    Blok motora poceo da rdja

    Poceo da mi rdja blok motora u predelu iznad kartera kada se gleda smer kao prema sofersajbni.

    To sam danas primetio, i koliko je to stetno za blok da li moze vremenom
    ,ako se rdja prosiri, da blok pukne i koje su stetne posledice po blok i motor ako ih ima?

    U pitanju je celicni blok (alu ne moze da rdja).

    Da li to moze da skrati radni vek motora pre generalne?

    Nisam masinac po struci, mozda je ovo nekom smesno, ali sam laik za
    ovakve stvari.
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Nista se ne sekiraj

    Inace rdja i aluminijum ali ne kao celik/gvozdje.


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • SAAB PoWeR
      CBC Senator XXL
      • 26.04.2005
      • 1394
      • tu iza coska(Milwaukee USA)

      #3
      prevelika vlaga u vazduhu zato rdja
      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

      Comment

      • dfast
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2005
        • 1302
        • Hoofddorp NL /Bgd

        #4
        Moze da rdja koliko hoce, ne smeta mu, cak je vremenom sve bolji.

        Comment

        • Syncmaster
          CBC Veteran
          • 02.02.2006
          • 153
          • Zrenjanin

          #5
          dfast nisam shvatio sta si hteo da kazes time da je vremenom sve bolji?

          Comment

          • don
            CBC Senator XXL
            • 13.04.2005
            • 483
            • Beograd

            #6
            Svaki blok je zardjao, ne racunam alu, pogledaj bilo koji blok od svojih prijatelja i videces da je to sasvim normalno, pa nije blok 2 mm pa da ga pojede rdja
            Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
            Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
            Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

            Comment

            • dfast
              CBC Senator XXL
              • 26.05.2005
              • 1302
              • Hoofddorp NL /Bgd

              #7
              Kao sto rece don nije blok lim pa da moze da istruli. Ali kvalitet tj struktura livenog odlivka tj bloka je bolji, sto blok vise odlezi. Posle livenja blokovi se odlazu napolje tj izlazu spoljnim uticajima, kisi, snegu tj promenljivoj temperaturi (noc-dan). Tek posle izvesnog vremena je blok zreo za obradu. Sto je taj vremenski period duzi to je i blok kvalitetniji i otporniji na habanje. To je i glavni problem Zastavinih blokova koji malte ne po hladjenju idu na obradu. Zato su se i generalno remontovani Zastavini motori znatno bolje pokazali nego novi. Naravno to je pod uslovom da su cilindri ostali originalni tj samo obradjeni a ne hilznovani. Neki minimum bi trebao biti godinu dana. Nije naravno samo to, da se ne shavti pogresno, ovo je jedan od parametara kvaliteta, zavisi to i od kvaliteta rude gvozdja.

              Comment

              • Eon
                Moderator
                • 10.03.2005
                • 4225
                • Beograd-NBG-44
                • Superb 2.0 4x4 DSG

                #8
                A koliko ima samo zardjalih celicnih felni, pa se godinama vrte i trpe ogromne sile... Pa nije to krilo za GII iz Turske, pa da ga pojede rdja za jednu zimu!!!!
                Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                Comment

                • Rubi
                  CBC Senator XXL
                  • 06.05.2005
                  • 519
                  • Beograd

                  #9
                  Bog zna koliko je coveku zardjao blok, ako vec postavlja pitanje...
                  To je dobar znak - znaci da ne vrca ulje na sve strane, inace bi sve bilo masno & sjajno

                  Korozija je verovatno samo povrsinska - zagrebi malo srafcigerom po njoj, i videces da nije nista dubinski. Ako ti nije lepo na oko, postoje sredstva za pranje motora u spreju - naprskaj, pa isperi par puta, i skinuce se poprilicno (nemoj da prskas ovo sredstvo po gumenim/plasticnim delovima). Ove zime su dosta solili, i jos uvek sole, a nema snega i kise da speru tu so - normalno je da je korozija stimulisana. A tek kad otopli, pa se ubrzaju hemijske reakcije... Preporucujem svima temeljno pranje kola odozdo, cim prodju mrazevi.
                  (\__/)
                  (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                  (")_(") your signature to help him gain world domination.

                  http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                  Comment

                  • KdF
                    CBC Senator
                    • 06.12.2004
                    • 242
                    • Beograd

                    #10
                    Koliko ja znam, prirodno starenje odlivaka se nekada primenjivalo, to se odavno vise ne radi. Sada se primenjuju neke druge metode koje zamenjuju to prirodno starenje (termicka obrada), jer industrija ne sme da stoji i da ceka - to je najskuplje. Neko ko se bolje razume u metalurgiju mozda moze da bolje i detaljnije objasni ovo...

                    Comment

                    • Syncmaster
                      CBC Veteran
                      • 02.02.2006
                      • 153
                      • Zrenjanin

                      #11
                      Videcu da to slikam,ali hladno je...

                      Mislim da ce biti bolje jer ni ja ne mogu lepo da vidim, a sada mi se ne zavlaci ispod kola jer je to jedini prilaz za foto.

                      Pa cu i ja znati pravo stanje, ovako samo delimicno...

                      Comment

                      • Davor
                        CBC Senator XXL
                        • 02.03.2005
                        • 498
                        • Novi Sad

                        #12
                        @Syncmaster

                        Nista se ne sekiraj,moji kada su uzeli auto pre 3 godine u servisu kada sam radio servis i kontrolu trapa i malo bolje se zagledam u blok a on kao iz Dunava da je izvadjen,uzmem poveci srafciger i toliko "natrebim rdje" da je bila puna lopata i normalno da mu nije nista.Ipak je on poprilicno debeo da nema teorije da prodre toliko rdja u njega da bi pukao.Njemu najvise smeta ako ostane voda u sistemu zimi,a i leti ne valja voda da je u njemu jer iznutra nagriza blok.

                        Comment

                        Working...
                        X