Problem sa termostatom na pumpi za vodu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • campi
    CBC Veteran
    • 11.06.2005
    • 169
    • Srbija

    Problem sa termostatom na pumpi za vodu

    Vozim Audi 80 1.8 benzinac (ugradjen je plin) i kako je auto od pre nekih godinu dana kod mene shvatih da ima problema sa postizanjem radne temperature motora koja je trenutno oko 70 stepeni a kad aje gradska (citaj kreni/stani voznja dodje do 80 C kad anaglo pada ka 60) ...
    Ove zime gotovo da grejanje nisam ni imao u autu i predpostavio sam da ja prethodni vlasnik izvadio termostat sto s ei isp[ostavilo tacno.
    Po katalogu njemu sleduje termostat koji otvara na 87 C i takav kupih u prodavnici ugradih i auto je konstanto izbacivao vodu i nateravao temperaturu do 98 stepeni (zakljucih da termostat ne otvara) zamenih isti termostat za drugi koji otvara na 80C i auto je neke dve nedelje radio ok radnu temperaturu je drzao izmedju 82-90C dok pre neki dan nekrenuh na put i ponovo je poceo da kuva tecnost..tako da sada opet vozim bez termostata i ovaj put termostat nije otvorio. izgleda da je rec o nekom turkom ili ko zna cije m trermostatu pa bih molio nekoga ko zna da mi kaze gde da potrazim termostat koji je ORIGINAL ( u smislu d aradi posao bez problema)
    Hvala!


    P.S. predhodna dva termostata bila su marke "Bohu" ili "boho" nesecam se vise inace na njim augravirano "GErmany" :x (jaka vajda)



    P.S2. Potreban mi je temperatura motora od 85 stepeni pogotovu zbog isparivaca za plin da nebi ledio i slicno ......
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Da li imas zatvoren ili otvoren sistem hladjenja? Ne bi trebalo da ti kuva na 100 stepeni ako je zatvoren. Ja sam svoj auto na kratko nagurao do 110-115 stepeni i nije kuvao niti je bilo drugih posledica.
    Da li si proverio da li termostat otvara? Mozda imas neki drugi problem. ako jos uvek imas termostat, baci ga u serpu pa kuvaj


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      #3
      U "Euroautu" imaš Vernet termostate..rade dobro,provereno...

      Comment

      • campi
        CBC Veteran
        • 11.06.2005
        • 169
        • Srbija

        #4
        idemo dalje )

        Evo ovako ...promenio sam i treci termostat i prvo ga "skuvao" pre ugradnje i sve radi OK i promenih i pumpu za vodu...ustvari ono sot sam zapazio jeste da mi auto izbaciuje vodu na expanzionom sudu ( u autu je ugradjen plin) kada je hladno jutro start id ena benzin i zagrevam ga do nekih 78C i kada prebacim na plin auto pocne da nabija temperaturu do 100C i tada nastane izbacivanje antifriza.....(inace sistem je zatvoren)

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #5
          pa voziga na benzin malo i ako ti se to ne desava na benzin,onda je do isparivaca(najverovatnije pukla membrabna za vodu u njemu)
          prezali par litara benzina i ako se to desava samo na gasu onda je definitivno do isparivaca.
          trebao bi i hladnjak da isperes ..mozda jednostvano imas lose hladjenje motora...iz raznih razloga
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • don
            CBC Senator XXL
            • 13.04.2005
            • 483
            • Beograd

            #6
            Da ne bi otvarao novu temu, imam jedno pitanje,

            ako na termostatu pise 80 stepeni, sta to znaci, da je on otvoren na toj temperaturi, ili da tada pocinje da otvara, i ako tada pocinje da otvara koliko je onda jos stepeni potrebno dok potpuno otvori???
            Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
            Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
            Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              temperatura na kojoj pocinje da otvara.

              pocetna, krajnja temp i hod ventila su 3 podatka koja opisuju ponasanje termostata.

              obicno je razlika pocetne i krajnje temp oko 15tak C, hod ventila 8-10mm (i sam oblik ventila takav da pravi mali otpor protoku fluida i spreci kavitaciju).

              neki termostati imaju i dodatnu malu rupicu za samoodzracivanje.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • don
                CBC Senator XXL
                • 13.04.2005
                • 483
                • Beograd

                #8
                Hvala
                Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                Comment

                Working...
                X